اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

این مدارس امروز چهارشنبه 15 آذر 1402 قطعا تعطیل است

در لیست زیر مدارسی که تا این لحظه امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ به طور قطع تعطیل می باشند را آورده‌ایم.

مدارس اردکان امروز تعطیل است/ آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع

براساس پیش‌بینی پایداری جوی و صدور هشدار سطح زرد توسط اداره کل هواشناسی، عصر سه شنبه چهارمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در سال جاری با حضور اعضا در فرمانداری اردکان تشکیل شد و پس از ارائه توضیحات توسط ادارات تخصصی و براساس شاخص‌های کیفی هوای ثبت شده توسط ایستگاه های سنجش آلودگی هوا و پیش بینی استمرار پایداری و بالا بودن شاخص کیفی هوا برای صبح امروز چهارشنبه، ۱۵ آذر برای شهرهای اردکان، احمدآباد و روستای ترک آباد و شهرهای میبد و بفروئیه مصوباتی اتخاذ شد.

بر این اساس فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی توسط آموزش و پرورش شهرستان اردکان پیگیری می شود.

امروز همچنین تمامی فعالیت های عمرانی در سطح شهر اردکان ممنوع است و از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در پایانه ها و ترمینال های مسافربری جلوگیری می شود.

همچنین مهدکودک های زیر پوشش بهزیستی اردکان امروز تعطیل است.

مدارس برخی نقاط استان سمنان امروز چهارشنبه 15 آذر تعطیل شد

مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان و سرخه امروز چهارشنبه ۱۵ آذر تعطیل است

به گزارش باغستان نیوز، کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان سمنان لحظاتی قبل اعلام کرد: مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان و سرخه امروز چهارشنبه ۱۵ آذر تعطیل است و آموزش‌ها به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در اطلاعیه این کارگروه آمده است: پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و دامغان در روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه تعطیل و آموزش‌ها غیر حضوری است.

تعطیلی مدارس تهران امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی مهدکودک‌ها طی این مدت ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رؤیت دارند، جلوگیری نمایند.

شاخص آلودگی هوای تهران امروز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ – جهت مطالعه کلیک کنید

مدارس و دانشگاه های اصفهان امروز چهارشنبه 15 آذر تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:پایداری جو وافزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پایداری جو و افزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه و چهارشنبه ۱۵ آذر ماه شد.

وی گفت: بر این اساس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=47520

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا