اقتصادی

پیش بینی بورس فردا شنبه 11 فروردین 1403

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس فردا شنبه 11 فروردین 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا شنبه 11 فروردین 1403

برای روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ پیش بینی می شود که بورس روند رو به رشد خود را ادامه دهد ولی ممکن است به علت تعطیلات پیش رو فشار فروش زیاد شود. در مجموع حال خوب بازار سرمایه می‌تواند با کمترین انرژی مجدد ادامه یابد و فعلا شرایط برای بازار سخت نیست.

البته هنوز تعطیلات به پایان نرسیده و بسیاری معتقدند با آغاز روزهای رسمی بازار در هفته بعد دوباره بمباران خبرهای ریز و درشت و اتفاقات و تصمیمات ناگهانی دولت آغاز می‌شود و از همین روست که شعارهایی که برای سال انتخاب می‌شود خوشبین نیستیم چرا که عقل و شعور در تصمیم‌گیری‌ها یک شبه و با یک شعار تغییر نمی‌کند و همین حالا که با هم صحبت می‌کنیم در روزهای گذشته شاهد این بودیم که دوباره در تصمیمی ناگهانی، دولت نرخ برق را افزایش داد و تازه آن را از ابتدای سال ۱۴۰۲ محاسبه کرده و شرکت‌ها ناگهان در گزارش‌های ۱۲ ماهه با افزایش چند برابری هزینه‌ها در این حوزه مواجه می‌شوند.
دقیقاً همان چیزی است که روزهای قبل از آن صحبت می‌کردیم وقتی چنین رفتاری در پیش گرفته می‌شود و سرمایه‌های اعتماد بازار زیر سوال می‌برد نمی‌توان از شعار مشارکت مردم در تولید صحبت کرد و مردم حق دارند که سراغ بازارهای موازی این ماجرا بروند

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59525

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا