اخبار روزاخبار مهم و فوری

نحوه خرید در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

برای بسیاری از ایرانیان این سوال پیش آمده است که نحوه خرید در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در ماه فروردین ۱۴۰۳ چگونه است؟

در مرحله اول طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک به این صورت بود که مثلا یک خانواده ی ۴ نفره ۸۸۰ هزار تومان اعتبار کالابرگ دریافت میکرد و می توانست با مراجعه به برخی فروشگاه ها این اعتبار را صرف خرید کالاهای مورد نیاز خود کند و تنها مبلغی که زیر ۱۰۰ هزار تومان بود باید ته حساب فرد وجود داشت.

پس از جست و جو و صحبت کردن با خانواده هایی که اعتبار کالابرگ را در مرحله ی دوم استفاده کرده بودند، گفته شده که در مرحله ی دوم زمانی که همان خانواده ی ۴ نفره برای خرید باید به میزان ۸۸۰ هزار تومان از جیب پرداخت کند تا بتواند اعتبار ۸۸۰ هزار تومانی که دولت به عنوان کالابگر طرح فجرانه به آنها داده است را استفاده کند.

از این رو برخی خانواده ها گفتند که فروشگاه های بزرگتر برای خودشان مقرراتی تعیین کرده اند که مثلا باید تا این مقدار کالا خریداری کنید تا بتوانید از اعتبار کالابرگ فجرانه استفاده کنید، اما فروشگاه ها و مغازه های کوچکتر این قوانین را نداشته و حتی برخی خانواده ها بدون اینکه مبلغی پرداخت کنند از اعتبار یارانه فجرانه خود خرید کرده اند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60797

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا