ورزشی

برنامه بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا (۲۱ فروردین ۱۴۰۳)

لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی آغاز می شود. در ادامه به برنامه بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

برنامه بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

آرسنال و بایرن مونیخ ساعت 22:30 ( ده و نیم شب )

رئال مادرید و منچسترسیتی – ساعت 22:30 ( ده و نیم شب )

دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ امشب سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله یک چهارم نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 ( ده و نیم شب ) به مصاف هم می روند.

پیش بازی آرسنال و بایرن مونیخ در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا
 

آرسنال و بایرن مونیخ در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف خواهند رفت. خلاف سال‌های گذشته، دو تیم شرایط کاملا متفاوتی دارند. باواریایی‌ها با توماس توخل به بن بست خورده‌اند و در سوی دیگر، توپچی‌ها با میکل آرتتا بهترین روزهای چند سال اخیرشان را می‌گذرانند. آرسنال با برتری مقابل پورتو در ضربات پنالتی در بازی فردا حاضر شده است و بایرن مونیخ نیز موفق به حذف لاتزیو شده است.

دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی امشب سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 ( ده و نیم شب ) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی امشب در لیگ قهرمانان اروپا
 

بازی‌های دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار در شهرهای مادرید و لندن آغاز می‌‌شود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران این دو بازی را اعلام کرد.

بر این اساس دیدار تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی را فرانسوا لتسیه از فرانسه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سوت خواهد زد. همچنین ژروم بریسار از فرانسه به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این دیدار انتخاب شده است.

در بازی همزمان هم گلن نایبرگ از سوئد قضاوت دیدار تیم‌های آرسنال و بایرن را در ورزشگاه امارات برعهده خواهد داشت و پل فن‌بوئکل از هلند نیز به عنوان داور VAR ایفای نقش خواهد کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60925

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا