اخبار روز

اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور توسط علی اوجی

فیلمی از اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور توسط علی اوجی، در صفحه مجری سابق صدا و سیما گذاشته شده است، که باعث ناراحتی هواداران او شد.

ببینید | ویدیوی جنجالی اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور

رضا رشیدپور این فیلم را سکانسی از فیلم «سال گربه» اعلام کرد و نوشت: «بشارت می‌دهد هر دم عصای پیر در دستم که مرگ اینجاست یا اینجاست یا اینجاست؛ حس عجیبی‌ست که پشت دوربین ایستاده باشی و خبر مرگت را اعلام کنند… الهی که همه‌تون سالم و شاد بااااشید هزاااار سال.»

رضا رشیدپور (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۷ در تبریز )، مجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر اهل ایران است.

شیدپور علاوه بر مجری‌گری به کارگردانی و ساخت و ساز نیز اشتغال دارد. وی در فیلم‌های سوپر استار، بی‌پولی، شیش و بش، در امتداد شهر و قاتل اهلی نقش‌آفرینی کرده است.

رشیدپور در خرداد ۱۳۹۸ خبر از ورود خود به عرصه تهیه‌کنندگی فیلم، با فیلمی با نام در رادار بمانید داد. رشیدپور در مورد این فیلم گفته است «قصهٔ خلبان یک هواپیمای مسافربری را روایت می‌کند که مجبور می‌شود در ارتفاع سی و سه هزار پایی خبری وحشتناک را که همان لحظه روی زمین اتفاق افتاده، برای مسافرانش بازگو کند. پیش تولید این پروژه پس از عید فطر آغاز می‌شود. تعداد زیادی از عوامل این فیلم جوان هستند و کارگردان این فیلم جوان و فیلم اولی است. نقش خلبان که یکی از نقش‌های مهم قصه است به یک بازیگر خارجی سپرده می‌شود»

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61858

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا