ورزشی

سعید عزت اللهی نه به استقلال نه به پرسپولیس | مشتری جدید این بازیکن را بشناسید

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره سعید عزت اللهی نه به استقلال نه به پرسپولیس | مشتری جدید این بازیکن را بشناسید مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا پیوستن سعید عزت اللهی به سپاهان اصفهان صحت دارد؟

اگر بگوییم سعید عزت اللهی شاه ماهی نقل و انتقالات این فصل فوتبال کشورمان است بیراه نگفته ایم. تیم های مطرح ایران همچنان به دنبال او هستند. پرسپولیس و استقلال از مدت ها پیش باب گفتگو را با این هافبک ملی پوش آغاز کرده اند.

حالا خبر می رسد که سپاهان اصفهان به دنبال این است که رضایت نامه سعید عزت اللهی را از باشگاه وایله بگیرد و او را زردپوش کند.

بیشتر بخوانید:

گل محمدی تکلیف محمد عمری را مشخص کرد | پدیده پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد

 در حالی که شش ماه به پایان قرارداد سعید عزت‌اللهی با باشگاه وایله دانمارک مانده، این هافبک ملی‌پوش به یکی از اهداف اصلی تیم‌های ایرانی در نقل‌و‌انتقالات پیش فصل تبدیل شده است.

عزت‌اللهی که در روزهای گذشته از دو تیم پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشته، با پیشنهاد رسمی باشگاه سپاهان اصفهان مواجه و این باشگاه نیز به جمع مشتریان هافبک تیم ملی اضافه شده است تا هر سه تیم مدعی قهرمانی به دنبال جذب عزت‌اللهی باشند.

هافبک تیم ملی تاکنون در مذاکره با هر سه باشگاه اعلام کرده که باید ابتدا تکلیف قرارداد خود با باشگاه وایله را مشخص کند و سپس در صورت تصمیم به بازگشت به ایران، پای میز مذاکره با این باشگاه‌ها خواهد نشست. عزت‌اللهی پیش از پایان فصل گذشته از باشگاه وایله دانمارک نیز پیشنهاد تمدید قرارداد داشته و فعلاً تکلیف ادامه همکاری‌اش با این باشگاه مشخص نیست.

او برای حضور در یکی از سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیاز به رضایت‌نامه دارد.

خداحافظی سجاد شهباززاده با بازیکنان استقلال | بالاخره شهباززاده قرمزپوش شد

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا