ورزشیاخبار مهم و فوریویدئو

دانلود کلیپ نخواندن سرود ایران توسط تیم ملی واترپولو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دانلود کلیپ نخواندن سرود ایران توسط تیم ملی واترپولو مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات نخواندن سرود کشورمان توسط بازیکنان تیم واترپلو

انتشار تصاویری از اقدام جنجالی مردان واترپولو ایران در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا مقابل هند در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.
  در حاشیه برگزاری این مسابقه، بازیکنان تیم ملی واترپلو در اقدامی بحث‌برانگیز همانند تیم فوتبال ساحلی از خواندن سرود ایران امتناع کرد!
این نخستین دفعه‌ای نیست که چنین اتفاقی در مسابقات ورزشی برای تیم های ملی ایران روی می دهد و قبلا نیز تیم ملی فوتبال ساحلی مردان در مسابقات جام بین قاره ای امارات این کار را انجام داده بود .

تیم ملی مردان واترپولو در نخستین مسابقه خود در مقابل تیم ملی هندوستان قرار گرفت که  این تیم را شکست داد اما نکته‌ای که توجه رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب ها را جلب کرد خودداری از خواندن سرود ملی کشورمان بود که توسط بازیکنان تیم ملی واترپلو صورت گرفت.

معرفی ورزش واترپولو

واترپلو (Water polo) یک ورزش گروهی است که با استفاده از توپ در آب برگزار می‌شود. که در آن دو تیم با ۶ بازیکن و یک دروازه‌بان در هر تیم به همراه ۶ بازیکن ذخیره در این ورزش شرکت می‌کنند و در محوطه‌ای درون استخر به ابعاد ۳۰در ۲۰ متر بازی می‌کنند. بازیکنان باید با شنا کردن حرکت کنند. این بازی در ۴ زمان ۸ دقیقه‌ای«برای بانوان ۶ دقیقه ای» برگزار می‌شود. برنده تیمی است که در این ۴ زمان توپ‌های بیشتری را وارد دروازهٔ حریف کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=4803

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا