سریال

قسمت 17 فصل پنجم زندگی پس از زندگی (سید سبحان حسینی نژاد)

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دانلود قسمت 17 فصل پنجم زندگی پس از زندگی امروز چهارشنبه هشتم فروردین 1403 گفتگو و مصاحبه با  سید سبحان حسینی نژاد و اجرای عباس موزون از شبکه چهارم مطلبی را برای شما آورده‌ایم، با ما همراه باشید.

مهمان برنامه : سید سبحان حسینی نژاد  / موضوع: دوباره تولد

 تماشای قسمت 17 فصل پنجم زندگی پس از زندگی

لینک دانلود مستقیم قسمت هفدهم

از لینک زیر در تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده کنید

https://telewebion.com/episode/0xc3b5e7c

سید سبحان حسینی نژاد
سید سبحان حسینی نژاد

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» در اسفند 1402 با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 17:00 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

«زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت  تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان 1399 به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59466

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا