اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز سه شنبه 13 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۱۳ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز سه شنبه 13 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا سه شنبه ۱۳ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فعالیت مدارس خوزستان امروز 13 دی حضوری است

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری خوزستان گفت: فعالیت مدارس استان امروز به طور حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد اشرفی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره وقوع آلودگی هوا در چند روز گذشته در خوزستان از برگزاری نشستی در راستای تعیین نحوه فعالیت مدارس استان خبر داد و افزود: فعالیت همه مدارس در مقاطع تحصیلی به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: روزهای یک شنبه و دوشنبه این هفته به علت آلودگی هوا مدارس چهار شهرستان اهواز، باوی، ماهشهر و کارون به صورت غیر حضوری و مجازی فعالیت می‌کردند.

به گزارش مهر، بنا بر هشدار اداره کل هواشناسی پدیده آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خوزستان تا چهارشنبه ادامه دارد.

همچنین در روز جاری شاخص کیفی هوا ۶ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

مدارس تبریز امروز سه شنبه 13 دی غیرحضوری شد

 بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به خاطر تداوم آلودگی هوا، مدارس تبریز و چهار شهر آذربایجان شرقی امروز سه شنبه ۱۳ دی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس دولتی و غیردولتی شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند و مدارس شهری اسکو و دهستان باویل در نوبت صبح تمام دوره های تحصیلی غیرحضوری بوده و برگزاری امتحانات داخلی مدارس روزانه عادی طبق اعلام بعدی اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش امتحانات هماهنگ پایه نهم مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

امروز مدارس ۵ شهرستان در اصفهان با یک ساعت تاخیر باز می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس پنج شهرستان در غرب استان اصفهان به علت برودت هوا امروز سه‌شنبه ۱۳ دی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شدت برودت هوا در مناطق غرب استان وپیشگیری از مخاطرات محتمل و صرفه جویی در مصارف انرژی امروز ادارات و واحدهای آموزشی در شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت و خوانسار با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز مدارس این شهرستان‌ها با یک ساعت تأخیر تعطیل می‌شوند، افزود: امتحانات نهایی این مناطق طبق برنامه برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی با نظر مدیر مدرسه در زمان ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

مدارس شهرستان های قزوین امروز 13 دی غیرحضوری شدند

مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ قزوین، البرز و آبیک برای چهارمین روز متوالی تعطیل و غیرحضوری شدند.

به گزارش ایرنا، براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قزوین، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در نوبت های صبح و بعدازظهر امروز /سه شنبه/ تعطیل و غیرحضوری خواهد بود.

این در حالی است که از ابتدای هفته جاری و به دلیل پایداری و سکون جو، مدارس یاد شده به دلیل آلایندگی های موجود از سوی کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قزوین تعطیل و غیر حضوری اعلام شده است.

این در حالی است که عوامل اجرایی مدارس برای پاسخگویی به اولیا و دانش آموزان در محل کار خود حاضر خواهند بود.

وضعیت تعطیلی مدارس یزد در روز سه شنبه 13 دی

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد بردی امروز سه شنبه تعطیلی کودکستانها، مراکز پیش دبستانی، غیرحضوری بودن مدارس دوره ابتدایی و حضور دانش آموزان سایر مقاطع صرفا” جهت شرکت در امتحانات را اعلام کرد.

براساس پیش بینی پایداری و سکون جو در استان توسط اداره کل هواشناسی (هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا)، تشخیص و اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و اداره کل حفاظت محیط زیست و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، دوازدهمین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر اعضای مرتبط  تشکیل و  تصمیمات برای روز سه شنبه مورخ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ برای شهرستان های اردکان به جز بخش خرانق، میبد به جز بخش ندوشن، اشکذر، یزد و مهریز به شرح ذیل اتخاذ شد؛

۱. تعطیلی کودکستانها، مراکز پیش دبستانی

۲. غیرحضوری بودن مدارس دوره ابتدایی

۳. حضور دانش آموزان سایر مقاطع تحصیلی در مدارس صرفا” به منظور شرکت در امتحانات

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری امروز بایک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود

 مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی برخی مناطق آموزشی استان در روز سه‌شنبه ۱۳ دی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ارشاد شاهقلی عصر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن،کیار، فارسان و کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

به گفته وی، مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک این شهرستان‌ها در نوبت بعدازظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌های البرز سه شنبه 13 دی چهارشنبه 14 دی غیرحضوری شد

مدارس و دانشگاه‌های البرز برای دو روز آینده هم غیرحضوری شد.

به گزارش باغستا نیوز با تصمیم کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز، طی روزهای سه‌شنبه ۱۳ دی و چهارشنبه ۱۴ دی غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های استان تهران سه شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تداوم دورکاری کارمندان گروه‌های حساس خبر داد و گفت: براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴ دی‌ غیرحضوری شد.

عابد ملکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصویب کارگروه اضطرار آلودکی هوا بخشی از کارمندان گروه‌های حساس از جمله خانم‌های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و یا زیر ۶ سال سن دارند، کارمندانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، کارمندانی که بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و کارمندانی که بیماری دیابتی، رماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی در روز سه شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی) دورکار خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به اجرای این طرح هستند و در صورت اجرا نشدن آن به دیوان عدالت اداری معرفی خواهند شد.

ملکی از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در ۲ روز آینده خبر داد و افزود: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴دی‌ غیرحضوری شد.

منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
https://irna.ir/xjLpqM

تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهر قم روز سه شنبه 13 دی  تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی شهر قم در روز سه شنبه ۱۳ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اروجی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انباشت آلودگی هوا در شهر قم و بنا به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کلیه مهدکودک و کودکستان‌های قم روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل خواهند بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم بیان داشت: فعالیت‌های آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی مدارس در شهر قم نیز امروز سه شنبه به صورت غیر حضوری می‌باشد.

وی همچنین عنوان داشت: مدارس سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان قم تغییری نخواهد داشت و به فعالیت خود همانند روزهای گذشته ادامه می‌دهند.

تمامی مراکز آموزشی کرمان امروز سه شنبه 13 دی تعطیل است

مسئول روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی‌ماه تعطیل هستند.

مجتبی اسدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز 13 دی‌ماه تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در امروز سه شنبه 13 دی 1401

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش ‌اصفهان و ۱۱ شهرستان این استان در روز ۱۳ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز  به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روز سه شنبه 13 دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی روزهای اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13547

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫344 دیدگاه ها

  1. بو گند دماغ سوخته پیچید.آخ آخ آخ.ولی یه چیزی هنوز عجیبه.چراخواهان تعطیل نبودن مدارس فردا دخترن؟؟

    5
    3
    1. تو شهر یه بوها و دودایی میاد
      بخار حاصل از فشاره 🤣🤣🤣
      بخورشششششششش قورمه سبزیو

      1
      1
  2. باید خدمت. همتون عرض کنم که من تو تیزهوشان درس میخونم و از ساعت ۷ و نیم باید حاضر شم تا ساعت ۲ و نیم مدرسمون تموم بشه. شاگرد ممتاز کلاسم هستم و آزمون تست هوش دادم ضریب هوشی ام هم ۱۴۰ بود . و فقط تو درس هم نیست من تو کاراته هم مدال طلا گرفتم و کمربند قرمز دارم . تازه ویولن و سنتور هم میزنم . پس فکر نکنید الکی میگم که مدارس باز بشه چون واسه همچین کسی دیگه مدرسه مثل پارک هست.

    1
    18
    1. منم تیزهوشانم مدال طلای المپیاد ریاضی دارم و 4 تا کلاس میرم ولی موافقم تعطیل بشه ضریب هوشیتم که بهش مینازی واسه من 148 عه.عقل ربطی به این چیزا نداره عزیزم^^

    2. خو به ما چه
      منم دقیقا همین شرایط تورو دارم ولی با ضریب ۱۵۰ ولی مثل اسکلا پز نمیدیم تو هم از عمد این کارو میکنی حاضرم شرط ببندم از عمده چون‌ میخوای حرص بقیرو دراری و گرنه تو سایت تعطیلی نبودی تو که خیلی خفنی درستو بخون بت تعطیلی کاری نداشته باش

    3. خو به ما چه
      منم دقیقا همین شرایط تورو دارم ولی با ضریب ۱۵۰ ولی مثل اسکلا پز نمیدیم تو هم از عمد این کارو میکنی حاضرم شرط ببندم از عمده چون‌ میخوای حرص بقیرو دراری و گرنه تو سایت تعطیلی نبودی تو که خیلی خفنی درستو بخون بت تعطیلی کاری نداشته باش

      1. یکبار با اسم (sa) کامنت گذاشتی بعد همون کامنت رو با اسم (هههه) هم گذاشتی ، 🤣🤣
        #اسممان_را_عوض_نکنیم
        #سوتی_ندهیم

        1
        3
    4. خوب که چی من کلاس زبان میرم مثل بلبل انگلیسی حرف میزنم همیشه هم نمراتم ۱۹ یا بیسته حالا فکر میکنی خیلی خزی
      یکی باید بیاد روی تو رو کم کنه احمق اسکل

    5. چقدر ضریب هوشیت پایینه من ۱۹۰ تازه انقدر مدالام زیاده نمتونم بشمارم بعد اینکه من ب کل سازای دنیا تسلط دارم خیلی سطحت پایینه برو بچه

      4
      1
        1. چیکار کنن دیگه از کسی که میخوان جوابشو بدن یاد میگیرن حرف و حدیث در بیارن ;)))

    6. تازه فکر نکن چون تو تیزهوشان هستی خیلی زرنگی ! وقتی تو کنکور گند زدی بهت میگم 😘

      1. عزیزم من آزمون تیزهوشان رو رتبه اول آوردم بدون غلط و ۲۰ گرفتم پس قطعا تو کنکور هم میتونم رتبه خوبی بیارم

        1. شما اگه قبول شده بودی باید میفهمیدی اصلا رتبه نداریم تو کارنامه و فقط و فقط میزنه قبول شدی آبجی

        2. شما اگه قبول شده بودی باید میفهمیدی اصلا رتبه نداریم تو کارنامه و فقط و فقط میزنه قبول شدی آبجی کوچولو

        3. داداش توی دنیای موازی ام ازمون تیزهوشان از 20 نیست
          لابد جمع و تفریق هم سوالاش بوده

          اینکه دانش اموز تیزهوشانی باشی هیچ وقت اینده تو صددرصد تضمین نمیکنه که کنکور عالی میدی

          میدونم خیلی مقام اوردن ولی خیلیا هم دانش اموز هم مدارس بودن که رتبه های بد دارن

      2. دقیقا منم یه تیزهوشانیم همش زر مفته خیلیا تو کلاس ما نمیدونم هفت ضربدر هشت چند میشه احتمالا تیارا جونم یکی از اوناست

        1. منم خودم تیزهوشانیم میتونم بگم بیشترشون یه مشت احمقن که یا به خاطر اشغال بودن ازمون تیزهوشان تونستن وارد بشن یا ننه باباها شون خرپولن فق کلاس ثبت نام میکنن که اخرشم معلوم میشه ازینان که کلاس میرن یا نه
          واقعا متاسفم واس اون سمپادیا که فکر میکنن خیلی فرق زیاد با بقیه بچه ها از دیگر مدارس مثل دولتی و غیر دولتی دارن
          من خودم مطمئنم کلی استعداد توی دولتی و غیردولتی ریخته که خیلی لایق ترن تا استعداد درخشان خطاب بشن

    7. واو امسال تیارا هستن که باعث امید کشورمون هستنااا😂😂😂😂🚶‍♀️ پس شما برو مدرسه سرسره بازیتو کن خیلی مث اینکه عاشق پارکی:)

      2
      1
    8. فقط چیزایی گفتی که ربطی ندره . به معنای واقعی کلمه میخواستی خودنمایی کنی فق نشون دادی چقد به خودت مینازی
      وضع هوارو نگاه کن اصن مهم نیست کی باشی با چه موفقیتایی چون اصن ربطی نداره اخرش برای سلامتیت استشمام این هوا مضره
      کسی هم از مدرسه نمیترسه فقط همه میگن تعطیل شه چون وضع هوا افتضاحه
      بنظرم خودت یبار دیگه متنتو بخون ببین چقدر ابروریزی کردی فقط میخواستی متنتو با یه مشت مزخرفات پر کنی..
      امیدوارم متن من و بقیه باعث احساس بدی در تو نشه
      شاید این باشه برای تو یه تجربه تا بدونی چطور نظر بدی D:
      ارزوی بهترین ها برای شما

  3. اوففففففففففففففففففف دوروز تعطیله… تیارا.وانیا.لیوای رومخه.جانشینان تیارا و… دوستان اگ پماد سوختگی خواستین بگین

    3
    1
    1. هی داره صدای جیغ میاد فکر کنم یکی **** سوخت هرهرهرهرهرهرهر 🖕🤣

  4. اصلاحیه تعطیلی مدارسدفردا
    مشهد۴۰%
    تهران10۰%
    کرج90%
    تبریز33%
    قزوین75%
    یزد25%
    اهواز79%
    ارومیه5%
    ♦احتمال تعطیلی 4شنبه در تهران67%وتعطیلی آینده45% است

    2
    2
    1. پس چرا کرج(البرز) رو تعطیل نمیکنن تهران و تعطیل کردن تموم شد کرج از تهران آلوده تره یعنی چی اینجا هم باید سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شه

    2. تعطیل شده داشم رسمی اعلام شده:/
      اگر باز بود خودمو میکشتم
      این همه مدت حالم خوب بود اگر فردا با این وضعیت داغونم میرفتم امتحان بدم صد درصد زیر 16 میگرفتم

    3. اعلام رسمی شده که تعطیله کجایی؟:/
      این همه مدت حالم خوب بود اگر فردا با این وضعیت داغونم میرفتم امتحان بدم صد درصد زیر 16 میگرفتم

  5. آها راستی یادم رفته بود شیرینیش کو پس؟چرا دوستان فرار کردن بیایید شیرینی بدید

  6. دوستان عزیز فردا و پس فردا هم تعطیل شد دمت گرم باغستان برین عشق کنید.وانیا و تیارا بسوزید بسوزید

  7. مدارس و دانشگاه‌های استان تهران برای ۲ روز دیگر غیرحضوری شد

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تداوم دورکاری کارمندان گروه‌های حساس خبر داد و گفت: براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴ دی‌ غیرحضوری شد.

        1. دست و جيغ هورا به خاطر اينکه بلاخره باغستان جواب دادددددددددد
          نه به خاطر اينکه تعطيله

          1. عررررررررررررررررررررررررررررررر جوابببببببب داددددددددددددددددددد ئطدانذنعثذامهتد

      1. ای بابا تیارا ناراحت شدیم تعطیل شد باغستان همیشه خش خبر باشی ممنون از سایتتون ولی چرا شبکه خبر حرفی نمیزنه

  8. کمیته آلودگی هوا همین الان تموم شد
    و تصمیم گرفته شد کودکستان ها پیش دبستانی
    ها و ابتدای ها مجازی باشن و امتحانات متوسطه اول و دوم برگزار شود یکی از اعضای این کمیته اعلام کرد علت
    این تصمیم دوری دانش آموزان از فضای امتحانی بود
    وی اعلام کرد فردا ۱۳ دی دانش آموزان با ماسک فیلتر دار
    سر جلسه امتحان حاضر شوند
    ایشان ذکر کردند :از روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه سامانه بارشی
    وارد کشور میشود و این شرایط حاکم و آلودگی از بین خواهد رفت .

  9. تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهر قم روز سه شنبه تعطیل شد

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی شهر قم در روز سه شنبه ۱۳ دی ماه خبر داد.
    محسن اروجی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انباشت آلودگی هوا در شهر قم و بنا به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کلیه مهدکودک و کودکستان‌های قم روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل خواهند بود.

    مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم بیان داشت: فعالیت‌های آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی مدارس در شهر قم نیز فردا سه شنبه به صورت غیر حضوری می‌باشد.

    وی همچنین عنوان داشت: مدارس سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان قم تغییری نخواهد داشت و به فعالیت خود همانند روزهای گذشته ادامه می‌دهند.

  10. اسماتونننننننننننن خیلیییییییییییی سمهههههههههههه واییییییییی هم حق میگین هم اسماتون سمه لنتیا🤣🤣🤣🤣👌

  11. والا تهران که همیشه آلوده بوده و ما حتی وقتی با شاخص 190 و خورده ای آلوده ترین شهر جهان بودیم رفتیم مدرسه.بجای راهکار اساسی فقط بلدن مدارسو تعطیل کنن که اگر قرار بود فایده ای داشته باشه تا الان خودشو نشون داده بود.من با این ریه ی حساس نه میتونم ماسک بزنم نه نفس بکشم و مریض هم هستم.الان از حدود 15 روز پیش دارم ریاضی میخونم هی تعطیل میشه.حداقل یه برنامه ی درست حسابی بهمون نمیدن.همه هم میتونن بیان نظرشونو بگن کاری به کار کسی نداشته باشیم بهتره اگر آدمی میفهمه توضیح براش لازم نیست اگر نمیفهمه هر توضیحی براش اضافه اس.فندومم نباید ربط داد من خودم اوتاکوعم ولی مثل برخی دوستان شعورم کم نیست.در نهایت تصمیم گیریش با ما نیستش هر تصمیمی بگیرن چاره ای جز قبول کردن نداریم…

    3
    11
    1. وقتی تو الکی حرف میزنی قبل فکر اونایی باش که مثل من توی البرز زندگی میکنن من اگه برم بیرون نیم ساعت بعدش توی بیارستان زیر سرم و اکسیژن هستم اول اون مغز رو به کار بنداز یکمی فکر کن و بعدش دهن واموندت رو باز کن

      1. من خودم موافق تعطیلی ام و در کنارش یه فکر اساسی برای تموم کردن چرخه ی بی پایان تعطیلی مدارس:/
        ولی دارم میگم در نهایت تصمیمش با ما نیست ارزش بحث نداره
        قبل از اینکه یکیو قضاوت کنی درست حرفشو بشنو

  12. خسارت ۱۱.۳ میلیارد دلاری آلودگی هوا در کشور

    رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست:
    🔹 سال گذشته ۲۱ هزار نفر (در ۲۷ شهر کشور با جمعیتی حدود ۳۵ میلیون نفر)، فوت کرده‌اند که گفته شده فوتشان منتسب به آلودگی هوا بوده و برآورد شده این تعداد مرگ و میر خسارت ۱۱.۳ میلیارد دلار برای کشور به دنبال داشته است.

    برای کسایی که میگن آلودگی نیست و چرتو پرته

    1. داشای گلم اموزش پرورش فردا رو تعطیل کنید من فردا امتحان فارسی دارم هیچی بارم نی.

  13. لطفا فردا رو تعطیل کنید با پس فردا
    کس هایی که میگن من خیلی درس خوندم ولی تعطیل شدامتحانا به تاخیر افتاد خب اگه به تاخیر بیوفته بهتره چون میتونی بیشتر بخونی بعدش واقعا هوا آلوده اس من اصلا نمیتونم یک لحظه نفس بکشم
    بعدش نگید فردا تعطیل نشه چرا نشه تو اصلا میتونی بری بیرون نفس بکشی یا اومدی بیای بگی تعطیل نکنید که مثلا چی ماهم درس می‌خونیم ولی تعطیل بشه به نفع به ماست میخوای بریم بیرون از آلودگی هوا بمیریم؟یا مریض شیم اگه آنقدر میگی تعطیل نشه برو جلوی مدرسه تون در بزن برو امتحانت رو بده

    1. با حرف ایشون درسته کاملا من کرج زندگی میکنم و دهم هستم توی این آب و هوا اصلا پام رو بیرون نمیزارم چون هم تنگی نفس میارم هم آلرژیم عود میکنه هم گلودرد و اگه فردا یا چهارشنبه باز باشه مطمعنم هستم که امتحان بعدی مریض مریض باید بشینم درس بخونم این حرف منو فقط کسانی درک میکنن که مثل من هستن پس خواهش میکنم ای کسی که داری این پیام رو میخونی لطفن سهشنبه و چهار شنبه رو تعطیل کن اگه واقعا توی ‌کمیته اظطرار آلودگی هوا دست داری لطفا البرز و کرج رو تعطیل کنید خواهش میکنم

  14. اگر تهران تعطیل نشه شهر ری صد در صد تعطیل چون شاخص شاه عبدالعظیم ۱۹۰ هست ما که تعطیل هستیم کوه بی‌بی شهر بانو رو نمی بینم

    1. ببین تا ساعت ۱۵:۰۰ خبر تعطیلی بودن یا نبودن مدارس میاد تا اون موقع چنتا درسو بخون فوقش اگه باز بود که بعید بدونم عقب نیستی از درس

  15. ادارت و مراکز اموزشی کرمان ۱۳ دی تعطیل شد
    مسئول روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی‌ماه تعطیل هستند.
    مجتبی اسدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز 13 دی‌ماه تعطیل است.

  16. فردا احتمالش بالاس تعطیل کنن نوشته قرمز تردد غیر ضروری خود داری کنید یعنی تعطیله خبر تعطیلی هم ساعت ۳ و نیم تا ۴ و نیم اینا همیشه میاد

    1. دو دسته دانش آموز داریم
      دسته اول: نشستن به سایت خیره موندن که فردا تعطیله یا نه (خودم جزو شونم و البته این دسته داوشیای گلم هستن)
      دسته دوم: نشستن به کتاب خیره موندن :/

  17. نوه ی عزیزم درس خوندن بدرد نمیخوره خودتو اذیت نکن فردا تعطیله.از طرف پدربزرگ وانیا

    10
    1
  18. ضد (تیارا، همکلاسیش، لیوا)
    یکم از غذاتون کم کنید ……. الکی حرف مفت نزنید من ع دوشنبه هفته قبل دارم میخونم برای امتحان ریاضیم ک شنبه هفته بعد باشه فهمیدم خوندی ت برو التماس کن امتحان بدی (#چندش_نباشیم)

    1. دو دسته دانش آموز داریم
      دسته اول: نشستن به سایت خیره موندن که فردا تعطیله یا نه (خودم جزو شونم و البته این دسته داوشیای گلم هستن)
      دسته دوم: نشستن به کتاب خیره موندن :/

  19. اقا چرا بحث میکنید ؟ هرکی نظری داره دیگه به نظر دیگران چکار دارید الان یکی میگه باز باشه سازمان الودگی هوا از اون تصمیم میگیره؟یا برعکس.

    4
    2
      1. به احتمال زیاد تا ساعت ۱۵:۰۰ اعلام میکنن تعطیله یا نه شاخص آلودگی هوا الان ۱۶۸ این که تعطیل کنن یا نه، به این سامانه بارشی و میزان آلودگی ربط داره

        2
        1
    1. اگه تعطیل نشه میرم سیگار صلواتی میدم به مردم
      شاخص بره بالا 🤣
      نفری یه پاکت صلواتی بدیم
      میره رو ۲۰۰🤣🤣

  20. لطفا تعطیل کنید اقا.شاخص الان 168 هست.بعد زودتر بگید دیگه میزارید تا شب بمونه.

    11
  21. خوب درسته که باید بخونیم ولی آموزش پرورش باید زود تر اطلاع بده که ما برنامه خودمون رو بدونیم اینجوری که نمیشه …

    18
    1
    1. من الان بخاطر اموزش پرورش بی برنامه شدم نمیدونم برای امتحانه بعدیم بخونم یا برای امتحان فردام

      12
  22. ایشالا فردا تعطیل میشه روی این پاچه خوارا کم میشه الکی حرص نخورین بخاطر اینا دوستان

    23
    1
    1. چرا درس نمیخونید من خودمو کشتم این همه دارم درس میخونم خرخون نیستم اونجوری ولی میخونم بابا بخونید انقد نق نزنید واسه تعطیلی

      4
      21
      1. خب خودتو نکش مگ ما میگیم خودتو برا درس خوندن بکش؟ بعدشم تعطیلی ربطی به درس خوندن ما نداره تو هوا به این الودگیو نمیبینی ب ما چه؟

        6
        2
        1. معلوم نیست چی میگی گفتم بچه خرخون نیستم ولی میخونم هه یعنی میگی بخاطر آلودگی کسی بیرون نمیره؟نه این آلودگی بهونست همه بیرونن پی خوشگذرونی با دوستاشون ما بدبخت باید بخونیم بریم امتحان بدیم که همش به تاخیر میوفته ما میخوایم سریع بدیم تموم شه این امتحانای کوفتی

          2
          8
          1. اونایی ک بیرونن یا ب فکر سلامتیه خودشون نیستن یا میرن سروکارو برمیگردن….بعدشم مردم کارو زندگی دارن بیرون وگرنه اگ به خودشون بود تو این الودگی بیرون نمیرفتن… الودگی چیزی نیس ک بهونه ای باشه قطعا همه میخوان زودتر این امتحانا تموم شه ولی میبینی ک نه به تصمیم ماعه نه به تصمیم پاچه خوارا وقتی هوا الودس واقعا نمیشه رفت مدرسه

            3
            1
          2. تو اصلا از کجا میدونی بهونه هست؟دلیل بیار دیگع چرت و پرت زیاد میگیا وانیا

          3. مشکل تو عه بما چه.بیخودی شکایت نکن که واس تو
            یکی تعطیل نمیکنن .درضمن شاخص24ساعت گذشته176.

      1. درس خوندم یا نخوندن ما به تو ربطی داره؟اصلا کارای ما به تو چه ربطی دارع والا

        5
        1
    2. اسمتو نذار بدبخت تویی که بخاطر شادی ما داری تلاش میکنی و لحظه به لحظه چک میکنیه یه قهرمانی😂😂😂

      5
      1
  23. نه فردا امتحان هندسه داريم من براش خيلى خوندم به خاطر اين موجودات تنبل فردا تعطيل نشه

    4
    39
    1. عهه همون لیوایی ک اوتاکو بودو رو مخ…داش چیکار میکردی تو این چن روز ک رومخ تر شدی؟

      4
      1
        1. چطوری یه بدبخت
          نیومده بودم بشورم بقیه رو دستتون درد نکنه قشنگ شستین همشون رو 🙂
          من یه چند دقیقه دیگه پهنشون میکنم روی بند

  24. ۱۰ کیلو شیرینی لطیفه می دم اگر مدرسه ها تعطیل نشه . مدرسه همیشه باید باز بشه .

    2
    41
    1. تو پول کیک و نوشابتو بابات هریماه یبار میده
      تو کل عمرت دسته پول دست نگرفتی
      میخای شیرینی بدی 😂

  25. سه شنبه شاید تعطیل شه
    ولی چهارشنبه سامانه بارشی از همون اول وارد کشور میشه و الودگی رو میشوره میبره 😬

    8
    6
  26. احتمالتعطیلی مدارس فردا
    مشهد40%
    تهران90%
    کرج85%
    تبریز30%
    قزوین60%
    یزد50%
    اهواز45%
    ♦احتمال تعطیل هفته بعدی تهران55%

    30
    1
  27. صبح ها شاخص میاد پایین شبا میره بالا.اگهتعطیلی نکنن…!خداییش هوا پر دوده اصلا نمیشه رفت بیرون.ولی الان165

    13
    1
    1. جالب اینجاست بعضی از مدارس )به خصوص مدرسه ما) تو این آلودگی ، مدرسه رو باز کرده بودن و گفتن بیاید امتحان بدید و جالب‌تر اینه که گفتن از آموزش پرورش تایید گرفتن و جالبترشششش آلودگی مرز ۱۸۰ بود:) و تقریبانیم ساعت تو حیاط وایساده بودیم ، تو این آلودگی ، من خودم وقتی رسیدم خونه واقعا حالم بد بود. کجاس این رسیدگی آموزش و پرورش؟؟؟

      16
      1
    2. تهران کرج رو تعطیل کنین کرج کلی پالایشگاه داره که کلی دود میده کرج که از تهران بد تر بعدش اون دودا از طرف پالایشگاه های مرج و اراک به سمت تهران که چه بدتر حالا هنوزم میخواین تعطیل نکین ؟؟؟؟؟

      8
      1
  28. اولا هوای تهران خییلیی الودس دوما من هم به دود آلودگی حساسیت دارم هم به ماسک پس درنتیجه ماسک هم نمیتونم بزنم 😂 سوما فردا امتحان دارم هنوز پنج درس دیگه مونده بخونم
    فردا رو بایددد تعطیل کنن
    با این آلودگی اگه تعطیل نکنن ثابت میشه اصلا یه ذره عقل ندارن

    20
    1
    1. واقعا هوا خیلی آلوده هست، ولی به احتمال زیاد مدارس دایر هس چون سامانه بارشی تا چند روز دیگه میاد ، بشینیم برای امتحان بخونیم-_-

      7
      8
  29. تعطیله باو اصلا منم حوصله‌ ندارم بزم امتحان بدم همه چی قاطی قاطی شده بابا اه

    16
    1
      1. عههههه توعم مثه من امید داری باغستان جواب بده؟یبار جوابمو داد دیگ جواب نمیده😔👍

  30. سلام.شما شاخص رو اصلا نگاه کردید؟شاخص الودگی 180 هست الان.هوا داغونه.ما با این هوای داغون بریم مدرسه؟از پنجره لطفا بیرون رو نگاه کنید اگر تهران هستید اصلا کلا به جز رنگ خاکستری چیز دیگه ای نمیبینید….

    23
    1. با این وضع هوا باید مدرسه ها رو تعطیل کنید البتع اگه سلامتی مردم براتون مهم باشع که مطمئنم نیست😏

  31. 5 کیلو نان خامه ای می دم به بروبچز باحالا همین جا اگر سه شنبه و چهارشنبه با هم تعطیل بشه
    2.5 کیلو شیرینی دانمارکی می دم فقط سه شنبه تعطیل بشه

    13
    2
    1. داش قرار بود یکی دیگه عم نون خامه ای بده اگ یکشنبه و دوشنبه تعطیل بشه ک نداد.. تو نامردی نکن بده

      4
      1
  32. دوستان تا اخر هفته تعطیله صد در صد چون هرموقع میزنه اخبار تداوم الودگی و انشبات الاینده ها در تهران و کرج تعطیله شک نکنید 💗

    24
      1. هغ هع ما سه شنبه امتحان نداریم ولی دوست دارم تعطیل باسه برابچ کی امتحان دارن

    1. منم خوندم خب تا الان کسی نگفته تعطیله بخاطر همین زده دایره

    2. 🔴 شاخص آلودگی هوای تهران

      🔹هم اکنون166

      ❌ قرمز

      🔹 به احتمال خیلی زیاد فردا هم تعطیل است.

      منتظر اعلام خبر دقیق و معتبر باشید…

  33. دین دیرین دیرین دین دیرین خ………. بقیشم خودتون میدونید خخخخ🤣🤣🤣🤣🤣

    8
    1
  34. خوش به حال شما دبیرستانی ها ، ما دانشگاهی ها که باید شهاب سنگ بیاد تا تعطیل شیم 😐😭

    22
    2
    1. نه قطعا تعطیله اون موقعه که تعطیل شد شاخص رو ۱۵۰ بود الان شده ۱۸۱ چند شهر هم شدن ۲۳۰ بسیار ناسالم

      25
      1
    1. بنازم جمعو بابا شیمی که کاری نداره ، هندسه هم همینطور در ضمن هرکی دوست داره میتونه خرخون باشه و یا حالا هرچی …
      به نظره من باید اختیاری کنن که هرکی خواست انلاین بده و هرکی خواست حضوری

      5
      1
  35. ما جمعی از دانش آموزان دخترانه بنت الهدی خواستار حضوری شدن مدارس از روز سه شنبه هستیم . لطفا سه شنبه و چهارشنبه را تعطیل نکنید.

    2
    104
    1. تعطیل نکنید بریم امتحان هارو تموم کنیم بعد که تدریس ها شروع شد تعطیل کنید 😂

      15
      55
      1. داداش اگرت و میخوای تعطیل نکنن خودت برو امتحان بده مگه کسی با تو کاری داره اگر تعطیل شد برو به مدرسه التماس کن بگو من میخوام امتحان بدم اینم راه حلش تمام.

        8
        1
    2. ببخشیدا من آدم مودبی هستم ولی بعضی اوقات مردم فقط به فکر خودشونن که این منو به خشم میاره و باعث میشه با رفتارم شخصیتمو پایین بیارم شاخص آلودگی ۱۸۱ من که ریه‌ام مشکل داره تو این هوا تنگی نفس میگیرم تو جواب میدی یکم دلتون رو به رحم بیارید واقعا متاسفم خدا خیر بده اگر سه شنبه چهار شنبه تعطیل بشه

      12
    3. مینای عزیز تو و جمعی از دانش آموزان دخترانه… ساکت شید
      پس لطفا شات آپ
      چاپلوسای چندش

      6
      1
    4. لطفا شما حرف **** نزنید خدایی هوا رو نمیبینی کوری؟! الان شاخص 170 هست هوا انقدر کثیفه که چهار کوچه پایین ترمو نمیبینیم بعد تو حرف بیخود میزنی خواستار حضوری شدن مدارس از روز سه شنبه هستیم.

    5. حاجی شما پاچه خوارا هم دیسلایکتون گرفته هم خواستار حضوریتون؟دیدم یه چن تا پاچه خوار دیگ عم اینو گفته بودن ولی خدایی نابینایین یا خودتونو به نابینایی میزنینو هوا به این الودگیو نمیبینین؟

      2
      2
      1. والاا من سه روز وقت گذاشتم ریاضی کار کردم از کار و زندگی زدم که تعطیل بشه؟؟🥲

        6
        52
        1. خوب تو میگفتی من عاشق درسم و دوست دارم تو روزای تعطیل (پنجشنبه وجمعه ها)برم مدرسه دیگه هم نیام پس چرا الان میگی سه روز ریاضی کار کردم از کار و زندگی گذشتم تو که دوست داری درس بخونی و کار و زندگی برات مهم نیست تو فقط درس تو این چند روز هم برا امتحان های دیگت بخون

        2. ببخشید ها من از شنبه دارم برای دوشنبه فیزیک میخونم به قران مجید به جان مادرم ساعت ۸ صبح تا ۷ شب من هر یک ساعت میخونم ده دقیقه استراحت میکردم کلا شد ۱۱ ساعت و استراحتم هم میشه ۳ ساعت که باید از ۱۱ تا کم کنی که میشه ۸ ساعت من برای فیزیک خوندم تعطیل شد تو تازه ۳ روزتو از زندگی زدی من ۴ روز زندگیم زدم حتی از دوره برنامه نویسیم زدم

          2
          6
      2. شما تعطیل شد یالا بورو مدرسه امتحانتو بده برگرد سر راه هم جفتک شادی بپرون

          1. من نه پاچه خوار معلمام نه هيچ كس ديگه فقط ميخواستم مدارس تعطيل نشه كه بريم زودتر امتحانامونو بديم شرشون كم شه كه مثل اينكه امتحاناي تهران بجز پايه دوازدهم يه هفته عقب افتاد يعني از شنبه شروع ميشه

            5
            3
            1. من فرزانگان ۳ کرج میرم از خدامه امتحانات زود تر تموم شه
              ولی لامصب میرم بیرون چشمام اشک میاد نفسم تنگ میشه مگه خاک شش داریم ما ؟!

              4
              1
    1. تف توی این مدرسه کنن که به جای اینکه کارآفرینی و درآمد زایی یاد بگه چسبیده به نمره

      1. ببین میگیرم میبرمت اونجا که فلان‌جا بسوزه بعد تعطیلی حتمی این هفته

        1. آهای تیارا……..
          من خودم ۲ هفتست دارم فیزیک میخونم تو…….. میگی من شاگرد اولم تو مدرسه دور افتاده افغانستان
          آخه …..
          من تو کشور مقام اول ریاضی آواردم دو سال پیش اون موقع تو ….. کجا بودی ….

        2. الان من امتحان شیمی دارم ۳ بار از روش خوندم کاملا امادم تستی هم کار کردم ولی از خدامه چهارشنبه تعطیل بشه این رو دلیلش رو میگی

          1. من فرزانگان ۳ کرج میرم از خدامه امتحانات زود تر تموم شه
            ولی لامصب میرم بیرون چشمام اشک میاد نفسم تنگ میشه مگه خاک شش داریم ما ؟!

          1. ضد (تیارا، همکلاسیش، لیوا)
            یکم از غذاتون کم کنید ……. الکی حرف مفت نزنید من ع دوشنبه هفته قبل دارم میخونم برای امتحان ریاضیم ک شنبه هفته بعد باشه فهمیدم خوندی ت برو التماس کن امتحان بدی (#چندش_نباشیم)

          1. ضد (تیارا، همکلاسیش، لیوا)
            یکم از غذاتون کم کنید ……. الکی حرف مفت نزنید من ع دوشنبه هفته قبل دارم میخونم برای امتحان ریاضیم ک شنبه هفته بعد باشه فهمیدم خوندی ت برو التماس کن امتحان بدی (#چندش_نباشیم)

دکمه بازگشت به بالا