اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز یکشنبه 25 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی ۲۵ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز یکشنبه 25 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا یکشنبه ۲۵ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

مدارس استان بوشهر در شیف عصر روز یکشنبه تعطیل شد

تداوم بارش باران در استان بوشهر باعث شد تا مدارس استان بوشهر همچون شیفت صبح روز یکشنبه در نوبت عصر نیز به صورت غیرحضوری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان بوشهر، همه مدارس استان بوشهر در نوبت عصر امروز یکشنبه ۲۵ دیماه غیرحضوری شد.

به دلیل احتمال وقوع بارش‌های رگباری و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس شهرستان‌های استان بوشهر در نوبت عصر امروز یکشنبه ۲۵ دیماه به صورت غیرحضوری و مجازی دایر می‌باشند.

همچنین تمامی آموزشگاه‌های علمی و زبان نوبت عصر امروز تعطیل خواهند بود.

غیر حضوری شدن مدارس استان کردستان در شیفت بعد از ظهر

مدیر روابط عمومی استانداری کردستان از غیر حضوری شدن مدارس استان کردستان در شیفت بعد از ظهر خبر داد.

سید دارا سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه مدارس استان کردستان در شیفت بعد از ظهر در دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا به صورت غیرحضوری می‌باشد.

وی افزود: مدارس نوبت صبح استان غیر از شهرستان‌های سقز و بانه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیر حضوری شده بود.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: اطلاعیه‌های مرتبط با تأخیر ساعات شروع به کار ادارات و مدارس و تعطیلی آنها از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع هم استانی‌ها خواهد رسید.

آخرین وضعیت فعالیت مدارس سراسر کشور در روز یکشنبه(۲۵ دی)

🔹تهران: مدارس غیرحضوری برگزار می‌شوند و تمام اداره‌ها و دانشگاه‌ها تعطیلند.

🔹البرز: همه کارمندان دورکار، مدارس غیرحضوری و دانشگاه‌ها تعطیل است

🔹مرکزی: امروز دستگاه‌های اجرایی استان دورکار و مدارس تعطیل شدند.

🔹سمنان: اداره‌های سمنان امروز دورکار شدند.

🔹مشهد: مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته مجازی و اداره‌ها امروز دورکار خواهند بود.

🔹سیستان و بلوچستان: مدارس در برخی مناطق استان امروز غیرحضوریند.

🔹آذربایجان‌غربی: مدارس یکشنبه غیرحضوری است و اداره‌ها دو ساعت زودتر تعطیل می‌شود‌

🔹همدان: اداره‌ها امروز تعطیل است.

🔹قم: اداره‌ها و مدارس امروز تعطیل شد.

🔹اصفهان: ساعت کاری اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۹ صبح و مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شدند.

🔹خراسان شمالی: دورکاری اداره‌ها تا پایان هفته تمدید شد.

🔹آذربایجان شرقی: ساعت کاری اداره‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۹ الی ۱۳، شعب بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

🔹زنجان: مدارس ابتدایی زنجان امروز تعطیل است و شروع فعالیت اداره‌ها از ساعت ۹:۳۰ خواهد بود./ ایسنا

ادارات و مدارس استان کرمانشاه امروز تعطیل خواهد بود

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی گفت: ادارات و مدارس استان کرمانشاه امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل خواهد بود.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف گاز و به علت برودت هوا تمامی ادارات و مدارس استان کرمانشاه امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: فعالیت ادارات امروز به صورت دور کاری و مدارس به صورت مجازی خواهد بود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری، اورژانس و… به صورت عادی دنبال خواهد شد و نیروهای خدمات رسان آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

حسینی خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد فعالیت ادارات در تاریخ پنجشنبه ۲۹ دی و ۶ بهمن ماه تعطیل اعلام شود تا بتوانیم در مدیریت مصرف انرژی اقدام مؤثری صورت گیرد.

مدارس استان بوشهر امروز غیر حضوری است

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به دلیل تداوم بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های رگباری و آبگرفتگی معابر؛ مدارس این استان در نوبت صبح روز یکشنبه غیر حضوری برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله گنخکی شامگاه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: براین اساس افزون بر مدارس امروز تمام کودکستان‌ها نیز در نوبت صبح تعطیل هستند.

وی اظهار کرد: با تعطیلی نوبت صبح مدارس در همه مقاطع آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

گنخکی ادامه داد: هنوز تصمیمی در خصوص برگزاری غیرحضوری مدارس در نوبت بعد از ظهر روز یکشنبه اتخاذ نشده و به محض جمع بندی نهایی، از طریق رسانه ها اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: البته امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تاریخ و ساعت مقرر برگزار می‌شود.

مدارس مازندران روز یکشنبه  25 دی تعطیل است

-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: همه مدارس استان در پایه های مختلف امروز یکشنبه تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید محبی افزود: همه مدارس استان در پایه‌های مختلف امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ برای صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل هستند.
محبی افزود فقط دانش آموزان پایه دوازدهم که امتحان نهایی دارند باید در سر جلسه امتحان حاضر شوند.
معاون استاندار مازندران، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران از امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پنجشنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود و همه ادارات و دستگاه‌ها با یک سوم ظرفیت نیروها کار خواهند کرد.
محبی تصریح کرد بخش‌های اداری دانشگاه‌ها تعطیل است اما آزمون‌ها برگزار خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان البرز امروز یکشنبه ۲۵ دی

مدارس البرز غیرحضوری و کودکستان ها تعطیل شد

📌 بنابر اعلام استانداری البرز؛ با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز(اعم از دولتی و غیردولتی) و آموزشگاه های آزاد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد./

📌 قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

📌 مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

مدارس استان اردبیل یکشنبه 25 دی تعطیل شد

🔹 به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل، فعالیت های آموزشی تمامی مدارس در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام و امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان زنجان امروز یکشنبه 25 دی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: باتوجه برودت هوا مدارس ابتدایی روز یکشنبه ۲۵ دی، در بستر شبکه شاد بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

صفی اله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مدارس ابتدایی استان در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و کلاس‌های درس مدارس ابتدایی در بستر شبکه شاد، بصورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بر اساس این اطلاعیه، امتحانات دانش آموزان مقاطع متوسطه و دانشجویان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان: در روز یکشنبه مورخه ۲۵ دی ماه همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی نیز از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران امروز یکشنبه 25 دی

استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.

بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار استان تهران با عنایت به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان عزیز به خصوص در استان‌های شمالی و شمال شرقی، به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هم‌وطنان کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی با حضور یک سوم کارمندان دایر می‌باشد و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

در این مصوبه آمده است: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند، تاکید می‌گردد کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی می‌بایست کاملاً خاموش باشد، در خصوص بانک‌ها، یک سوم تعداد شعب هربانک بعنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده ونسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.

استانداری تهران اعلام کرد: اسامی شعب منتخب ازطریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده می‌باشد، همچنین تمامی سیستم‌های گرمایشی بانک‌ها خاموش است،

در خصوص مدارس نیز، کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل می‌باشد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

همچنین، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.

اصفهان امروز هم تعطیل شد

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

🔹براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یک شنبه ۲۵ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

🔹این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

🔹 مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

ادارات و مدارس همدان یکشنبه 25 دی به علت بارش برف تعطیل است

-همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی امروز / یک‌شنبه/ ۲۵ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان شرقی ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری است

▫به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

▫بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی مدارس برابر برنامه اعلامی قبلی مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس آذربایجان‌غربی روز یکشنبه 25 دی غیرحضوری است

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به این نهاد، روز یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری هم غیرحضوری خواهد بود و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

آموزش مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

 مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و بخش نصرت آباد امروز یکشنبه به صورت غیرحضوری است.

مجید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تصمیم با توجه به ادامه یخبندان و احتمال وزش باد شدید و رگبار پراکنده در این مناطق اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: مدارس دوه دوم شهرستان‌های ذکر شده امروز به صورت حضوری است.

 احتمال تعطیلی مجدد تهران در روز یکشنبه 25 دی

با توجه به بارش برف در روز یکشنبه و با هدف کاهش مصرف گاز، احتمال تعطیلی مجدد تهران در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه وجود دارد.
ساعت ۱۸ امروز نیز قرار است جلسه‌ای در استانداری تهران تشکیل شود و در ارتباط با تعطیلی مجدد مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در روز یکشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.

  مدارس مشهد امروز یکشنبه 25 دی تعطیل شد

🔹مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دیماه تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.
🔹همچنین بنا بر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد ممکن است تعطیلی مدارس تا پایان هفته ادامه پیدا کند.

نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در روز یکشنبه ۲۵ دیماه:

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی فعالیت کلیه #مدارس_استان_مرکزی امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه غیرحضوری شد.

🔹امتحانات داخلی مدارس نیز لغو و با تصمیم‌گیری مدیران مدارس به زمان دیگری موکول خواهد شد.

🔹 در پیام منتشر شده از طرف استانداری مرکزی آمده است: باتوجه به تداوم برودت و آلودگی هوا، ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کار گروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر گردید کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان مرکزی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رستان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانه و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هست با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط) دور کار هستند.
🔹بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها، بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت های بیمه (تجاری و بازرگانی) در روز یکشنبه دورکار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ لغایت ۱۳ به صورت کشیک دایر خواهد بود.
🔹با توجه به فصل امتحانات، فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه ذی‌ربط است.

تعطیلی مدارس استان سمنان روز یکشنبه 25 دی

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد: فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی ماه) بصورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس استان گلستان امروز یکشنبه 25 دی

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

حاج‌گلدی کر اظهار کرد: در این مدت شعبه بانک‌ها در گرگان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان دایر است.

وی بیان کرد: همچنین امروز تمامی دانشگاه‌ها بصورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعال هستند و فقط امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

مدارس قم امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه مجازی شد

🔹استانداری قم: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی در یکشنبه 25 دی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تا امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

 مدارس استان خراسان شمالی روز شنبه ۲۴ دی تعطیل شد

محمد تقی ولیان اظهار داشت: با دستور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه دور کاری می‌شود.

وی افزود مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

ولیان گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه‌ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان امروز یکشنبه 25 دی غیرحضوری شدند

🔹️قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.
🔹️در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

جزئیات تعطیلی امروز یکشنبه 25 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز یکشنبه 25 دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز یکشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا یکشنبه 25 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز یکشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا یکشنبه تعطیل است ؟ یکشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام یکشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا یکشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران یکشنبه تعطیل است؟ ایا یکشنبه 25 دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد یکشنبه 25 دی تعطیل بشود؟

ایا یکشنبه 25 دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا یکشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا یکشنبه 25 دی تعطیل است؟ ایا یکشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. مطلب بالا را بخوانید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15007

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫819 دیدگاه ها

  1. احتمال تعطیلی 2 شنبه…

    ⚫ احتمال تعطیلی مدارس تهران : 75%
    ⚪ احتمال تعطیلی مدارس کرج : 75%
    🟣 احتمال تعطیلی مدارس تبریز : 75%
    ⭕ احتمال تعطیلی مدارس اصفهان : 75%
    🔴 احتمال تعطیلی مدارس اراک: 75%
    🟡 احتمال تعطیلی مدارس خوزستان : 25%
    🔵 احتمال تعطیلی مدارس مشهد: تعطیل شد .
    ⚪ احتمال تعطیلی مدارس شیراز: 15%

    2
    1
  2. یه‌پسر‌تا‌محترمی‌اینجا‌بود‌بعد‌از‌لج‌اونم‌که‌شده‌می‌خوام‌یکی رو‌پیدا‌کنم‌چون‌می‌دونم‌زیاد‌میاد‌این‌سایت
    خب‌کسی‌هست؟👽

    1. ببین تو خیلی از خود گذشته ای که به فکر مالی نیستی👌 خدا روزیتو جای دیگه بده🤲😂

  3. وقتی‌یه‌پسری‌رو‌یه‌دختری‌کراش‌میزنن‌اینجوری‌که
    زیاد‌باهات‌شوخی‌می‌کنه‌اما‌منظوری‌نداره
    وقتی‌نگاش‌میکنی‌و‌میخندی‌نگاهش‌رو‌از‌روت‌برمیدارد
    هرموقع‌حواس‌نیست‌نگات‌می‌کنه‌و‌حواسش‌بهت‌هست
    وقتی‌با‌پسرای‌دیگه‌حرف‌میزنی‌حسود‌ی‌میکنه
    وقتی‌داره‌حرف‌میزنه‌سعی‌می‌کنهتورو‌بخندونه
    اره‌پسرا؟?

  4. وقتی‌یه‌پسری‌رو‌یه‌دختری‌کراش‌میزنن‌اینجوری‌که
    زیاد‌باهات‌شوخی‌می‌کنه‌اما‌منظوری‌نداره
    وقتی‌نگاش‌میکنی‌و‌میخندی‌نگاهش‌رو‌از‌روت‌برمیدارد
    هرموقع‌حواس‌نیست‌نگات‌می‌کنه‌و‌حواسش‌بهت‌هست
    وقتی‌با‌پسرای‌دیگه‌حرف‌میزنی‌حسود‌ی‌میکنه
    وقتی‌داره‌حرف‌میزنه‌سعی‌می‌کنهتورو‌بخندونه
    اره‌پسرا؟

    1. اول شما دخترا پاچمونو نگیرین تا نگاهتون میکنیم حتی بدون منظوری بعد به اینجاهم می‌رسیم

        1. یا دیگه اونا خیلی هولن یا تو خیلی خوشگلی البته ببخشیدا همه دخترا اینجا مثل خواهرام میمونن یوقت فکر بدی نکنی

        1. تا دلت بخواد واقعا فازتونو نمیفهمم بابا بخدا هرکی نگاهتون میکنه حتما نباید منظور بدی داشته باشه که

    2. والا من تاحالا ندیدم دختری نگام کنه ب روم بخنده هرپسری ک همچین چیزی دیده یا خطای دیدش بوده یا ی چیزی زده بوده🚬

  5. 🚨 #فوری؛ مدارس البرز غیرحضوری و کودکستان ها تعطیل شد/ ادارات با ۵۰% ظرفیت فعالیت خواهند کرد

    📌 بنابر اعلام استانداری البرز؛ با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز(اعم از دولتی و غیردولتی) و آموزشگاه های آزاد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد./ ضمنا کارمندان ادارات استان البرز نیز فردا ۵۰% حضوری و ۵۰% به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

    📌 قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

    📌 مدیران محترم مدارس سیستم گرمایشی مدرسه را برای جلوگیری از یخ زدگی در پایین ترین درجه ممکن(بین ۱۰ تا ۲۰ درجه) قرار دهند.

    💢 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز

    1. جون چه خالی دارم میکنم 🤣🤣🤣 باغستان نیوز اعلام کرد

    1. داش چرا جمع می‌بندی مثلا ما ها داشتیم برا تعطیلی البرز هم دعا میکردیم

      6
      1
    1. دلت نگیره
      چهارصدهزار تا دیگر بگی من همینو برات ریپلای میکنم😔

  6. البرز رو تعطیل نکنید فحش تون میدمممممم فردا اگه تعطیل مشه باید برم امتحان بدم امتحان سختتتتتتت تهران تعطیل شد چرا البرز رو تعطیل نمی‌کنید خیلی بهم نزدیکن

    2
    1
  7. واییی مدرسه ما برامون کلاس آنلاین از ساعت هفت و نیم تا دو گذاشته آخههههه کییی ساعت هفت و نیم میاد سر درسس کثافت کوفتمون شد تعطیلی 😭😭

    1. واسه ما از ساعت هفت گذاشته تا ساعت یک و نیم تازه فکر کن من ساعت یک تا سه کلاس زبان دارم و بعدش کلاس کاراته واقعا موندم چجوری اینارو هندل کنم

  8. فالبرگ رو تعطیل نکنید فحش تون میدم بددددددمگهمیشه نشه تهران و البرز چسبیدن بهم فاصله هم کمه

      1. وای دارم نمیتونم
        اوکی ولی پسر عمو محی یه بدبخت اینا خیلی مودن 😔🖐🏻🦖

        1. باورکنید‌اگه‌الان‌همه‌ی‌دخترای‌اینجا‌عکس‌خودشونو‌بزارن‌همه‌پسرا‌درخواست‌دوستی‌میدن

      2. اگه‌همین الان‌اینجا‌یه‌قابلیت‌داشت‌که عکس‌بزارن‌و‌دخترا‌عکس‌خودشونو میزاشتن‌همه‌درخواست‌دوستی‌میدادن

  9. به قول نوید شزی بو ع.ن میاد نمیشه این اوضاع کثیف رو تحمل کرد🤣❤

    1. به این فکر کن که ما باید آنلاین امتحان عربی بدیم 😔💔

      1. مدرسه شما تازه خوبه آنلاین میگیره مدرسه ما ک بخاطر تقلب همه امتحانا رو حضوری میگیره🚶🏼‍♀️

  10. بچه های البرز و کرج ما قسط توهین نداریم فقط من میگم هوای همدیگر رو داشته باشیم 🤛🤜

    1. وایی که امتحانمون رو آنلاین کردن چون تعطیل شدیم باید آنلاین امتحان بدیم🦖

  11. استاندار تهران باید عوض شه ما این وضع رو تحمل نمی کنیم

  12. البرز ای ها به ما تهرانی ها بدو بیراه می گفتن الان مزد کارهاشون رو میگیرن چوب خشک با تر می سوزه

    2
    4
    1. عزیزم چند نفر اومدن یک‌ چیزی گفتن به بقیه چه ربطی داره الان فرق تهران و کرج چیه ؟ کرجی های بدبخت چه گناهی کردن والا ما هم داریم به می‌زنیم تو گرما زندگی نمی‌کنیم دما زیر صفره بعدشم کرج‌ گاز نداره ببین حالا الان اینارو به ما میگید فردا دوباره به قول خودت کرج تعطیل میشه شما می‌رید امتحان میدید تر و خشک با هم میسوزن 🙂

      1. بچه ها ولی واقعا عقده ای نباشیم بریم امتحان بدیم همه‌ جواب کار هاشون رو میگیرن اشکالی ندارد بالاخره یک‌ اتفاقی میوفته :)))

    2. چه ربطی داره چهار تا بچه سال حرف زدن همه باید بدبختشونو بکشن ؟ هیچوقت همه رو جمع نزن

    3. عقده اینکه اینجا مثلاً دارم میگم کرج تعطیل شد تهران تعطیل نشد چ خوب ولش کنین همه جواب کارهاشون را میده بعدشم عزیزم از این به بعد لطفا جمع نزن ممنونم چون یک وقتی میاد بقیه دقیقا همین حرفتو به خودت بر میگردونن

  13. من: آقا میشه البرز رو تعطیل کنید البرز خیلی سرده الانم هوا برفیه خواهشا تعطیل کنید همه مون سرما میخوریم افت گازم داریم تو البرز
    آموزش پرورش:البرز چیه؟🗿

  14. هورا بچه ها تهرانی نگران نباشید شبکه ۶ داره زیرنویس میکنه فردا مدارس غیر حضوریه. به دوستان البرزی هم تسلیت میگم واقعا نمیدونم چرا تعطیل نشدید:(

    5
    3
  15. خدا کنه تعطیلی تهران رو تکذیب کنن
    بریم امتحانمون رو بدیم بدون استرس و آماده امتحان بعدی بشیم😭😭😭
    ایشالا همه دعا کنید

    2
    20
    1. فازتونو درک نمیکنم الان دقیقا چرا میخوای بری امتحان بدی؟:/ خدایا شفا ملت دارن واسه تعطیلی دعا میکنن تو واسه… من حرفی ندارم بیخیال:_

  16. خدا کنه تعطیلی تهران رو تکذیب کنن
    بریم امتحانمون رو بدیم بدون استرس و آماده امتحان بعدی بشیم😭😭😭

    1. به خدا جواب اعمال دیشب البرزیاس نمیدونی چقدر به ما تهرانیا بد و بیرا گفتن نمیدونم فازشون چی بود:/( تو همین سایت تو کامنت های تعطیلی مربوط به امروز)
      ولی جدا از اون نمیدونم البرز چرا تعطیل نشد واقعا. شاید بشه حالا چه میدونم والا

      2
      1
  17. بچه ها میدونم دلتنگم شده بودید خونه دوستم بودم
    اما الان گفت که استانداری تکذیب کرده تعطیلی تهران رو

    1
    1
  18. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    “اصغرآقابفرما” دستم به شلوارت کمکم کنننن..
    هربار تست میدم یا ENTJ درمیاد یا INTJ
    بلاتکلیف موندمممم

    1. من پاره میشم اگه البرز تعطیل نشه آخه 50 کیلومتر با تهران فاصله داریم کلا اونا تعطیلا ما نیستیم حسودیم شددد🗿
      ظ

    1. من پاره میشم اگه البرز تعطیل نشه آخه 50 کیلومتر با تهران فاصله داریم کلا اونا تعطیلا ما نیستیم حسودیم شددد🗿

  19. استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.

    مدارس تهران روز یکشنبه 25 دی غیرحضوری شد

    2
    1
  20. ادارات و مدارس همدان یکشنبه به علت بارش برف تعطیل است

    -همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی فردا / یک‌شنبه/ ۲۵ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

  21. یه پیامی دارم برای دوست عزیزمون استانداری تهران:
    داداش… و … و … و … و… عشق منی.
    خب بی پدر تعطیل کن دیگه مگه کرم کردن تو…
    اه بلاتکلیف موندیم.

    در سمت توام دستم باران .

  22. تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان شرقی ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری است

    ▫به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

    ▫بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی مدارس برابر برنامه اعلامی قبلی مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

  23. نگران نباشید مطمئن باشید تعطیله ولی واسه اینکه بچه ها درس بخونن و نرن مسافرت دیر اعلام میکنن 🙌

  24. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    تایپ Mbti تون؟🗿
    من نمیدونم چون هربار تست میدم یا ENTJ در میاد یا INTJ 🗿

  25. مدارس آذربایجان‌غربی روز یکشنبه هم غیرحضوری است

    رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به این نهاد، روز یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری هم غیرحضوری خواهد بود و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

    1. چیو زودتر بگن مگه کجایی؟ اگه البرزی که اره بشین بخون ولی اگه تهرانی تعطیله. شبکه ۶ همین الان داره زیرنویس میکنه

  26. من رفتم نماز و دعا به خدا که حال و حوصله ندارم :/ صلوات بفرستین دیه منتظر چی هستین :/

    1. واییی من امتحان عربی دارم هیچی هم نخوندممممم
      استانداری فک کنم یه چیزی زده بدبخت

    1. شبکه خبر باغستان نیوز به صورت رسمی گفت تمامی مراکز آموزشی تعطیل هستن
      جااااااان

دکمه بازگشت به بالا