اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز دوشنبه 19 دی 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز دوشنبه 19 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا دوشنبه ۱۹ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس فیروزکوه امروز دوشنبه 19 دی 1401

مدارس فیروزکوه به دلیل بارش برف امروز دوشنبه ۱۹ دی ماه غیرحضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدارس فیروزکوه در تمام مقاطع تحصیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه ۱۹ دی ماه غیرحضوری است.

این تصمیم بر اساس اخذ مجوز استانی اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس بعضی از شهرهای استان آذربایجان شرقی

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #هریس ،مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #خواجه ،مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #هشترود ،مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیر دولتی و تمام مقاطع استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #چاراویماق، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه #تبریز و منطقه #خسروشاه، مدارس این نواحی و مناطق روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
🔻لازم به ذکر است که امتحانات داخلی تمامی مدارس نواحی پنچگانه تبریز و منطقه خسروشاه برگزار خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #نظرکهریزی، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی و تمامی مقاطع استثنائی مدارس شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ترکمانچای، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #کندوان، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی غیرحضوری و در بستر شاد پیگیری می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #مراغه، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی غیر حضوری و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری در شیفت صبح غیرحضوری و از طریق شاد پیگیری می شود.

با توجه به برودت هوا و مه غلیظ در منطقه #هوراند ، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند نمود .

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق #مهربان و #سراب و #کاغذکنان ، مدارس این مناطق دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی دولتی و غیر دولتی در شیفت صبح روند آموزش غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #کلیبر ، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند نمود

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #بستان_آباد ، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند نمود .

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ورزقان، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم روستایی و مقاطع ابتدایی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و از طریق شاد پیگیری می شود.
🔻 #آموزش_پرورش_عشایر در مقطع پیش دبستانی تعطیل و مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع خواهند نمود.

🔻 #اسکو (شهر جدید سهند) پیش دبستانی تعطیل و مقاطع ابتدایی و استثنایی و متوسطه دولتی و غیردولتی روستایی در شیفت صبح غیرحضوری و آموزش‌ها از شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

🔻#اهر روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و ابتدایی شهری در شیفت صبح و کلیه مقاطع روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔸 همچنين امتحانات نهایی و ترمیم نمره و داخلی مقاطع متوسطه اول و دوم و هنرستان شهری برگزار خواهد شد.

براساس تصمیم ماخوذه دقایق پیش در کارگروه مربوطه در پی افزایش بارش برف در ساعات آینده و تشدید برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه #تبریز و منطقه #خسروشاه، مدارس این نواحی و منطقه روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری برگزار می شود طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

مدارس بعضی از مناطق اردبیل امروز دوشنبه 19 دی تعطیل شد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بارش برف و برودت هوا امروز مدارس برخی مناطق اردبیل را به تعطیلی کشاند.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه اظهار کرد: فعالیت آموزشی همه دوره‌های آموزشی در شهرهای اردبیل، ارشق و سرعین به دلیل بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود، افزود: معلمین و مربیان آموزش و پرورش در شبکه شاد تدریس دروس را با حضور دانش آموزان پیگیری خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری و امتحانات پایه نهم مدارس راه دور هماهنگ استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=14265

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫345 دیدگاه ها

  1. منی که همچنان در حال خواندن شیمیم و هرچی میخونم باز یادم می‌ره⁦
    این زندگی دیگه به درد نمیخوره

    4
    2
    1. ساعت ۴:۰۳ تا الان تمام سعیمو کردم خوندم بازم ساعت ۶ بلند میشم تا برم مدرسه میخونم ایشالا مدرسه آتیش بگیره به حق امام زاده بیژن⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩

      8
      2
      1. فکر می‌کنی و لی یادته از خوندن زیاده
        منم همینجوری بودم و رفتم امتحان دادم ۲۰ شدم نگران نباش

        2
        2
    2. تلقین نکن انقد که یادت میره مکه مغز خرو داری؟ همچی هم یادته استرس نداشته باش استرس الکی باعث میشه برینی سر امتحان علوم دقیقا بخاطر استرس چند صدم کم شدم

      1
      2
  2. به به
    چه خبر ؟
    بدون من اصلا خوش نمی گذشت نه ؟؟
    من فردا عربی دارم اما تا الان فکر میکردم شیمی دارم و مثه سگ خوندم اما بعد ایموشنال دمیج **** شدم
    چقدر خوش شانسم

    7
    2
  3. وای فردا امتحان هندسه دارم . امیدوارم سوال این باشه که ثابت کنید مدارس خر هستند 😂

    10
    1
      1. بعد جالب اینه معلم نمیاد راهنمایی کنه ازش سر امتحان میان ترم هندسه یک سوال پرسیدم میگه سوال و بخون😐یعنی مرز های راهنمایی جا به جا شد

        6
        2
        1. واییییییی معلما همشون همینن میگن به سوال دقت کنین خب لنتیا لابد ما سوالو خوندیم یا بلد نیستیم یا نفهمیدیم… چی میشه یه کمک کنیییییییییییینننننننننننن

          7
          1
  4. وای فردا امتحان قرآن داشتم الان مدیر پیام داده قرآن کنسله عربی بخونید🤣

    8
    2
    1. ما یکبار امتحان شیمی داشتیم بعدش من مثل چی خونده بودم بعدش روز بعد فهمیدم جای شیمی ، زبان داریم . اگه برعکس بود قطعا نمره نمی‌آوردم😂

      5
      1
  5. برادر خیار ویتامین a داره
    تازه هندوانه هم برات گذاشتم
    اگه خواستی دیگه فقط اینارو دارم :🍏🍏🍏🍏
    سیب آغشته به ویروس زامبی
    جنس تازه فردا ساعت ۲ بعد از ظهر میاد

    5
    1
  6. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    فردا روز ورزش و هنرمونه یاه یاه🗿✨

    2
    3
    1. عوففففففف داش اسمت خیلی کراشه و عههه ماعم فردا هنر داریم ولی حوصله ندارم👍

      3
      3
  7. عزیزان بیاید
    غذا محی آقا :🍞🍞🍞🥬🥬🥬🥒🥒🥒🍅🍅🍅
    غذا آقا یه بد بخت:🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒

      1. ویتامین aداره
        تازه هندونه هم برات گذاشتم
        اگه خواستی دیگه فقط اینارو دارم :🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

        2
        1
  8. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    جونز تغییر اسم دادم.🗿✨

دکمه بازگشت به بالا