اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز چهارشنبه 28 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۲۸ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز چهارشنبه 28 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا چهارشنبه ۲۸ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ تعطیل است کدام مدارس چهارشنبه تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

مدارس شمال سیستان و بلوچستان امروز 28 دی غیرحضوری شد

 مدارس شهرستان‌های پنجگانه حوزه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان به دلیل آبگرفتگی معابر و برودت هوا امروز چهارشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری زابل، بنا به اعلام فرمانداران شهرستان‌های حوزه سیستان به علت بارش باران و سرمای هوا، تمامی مدارس شهرستان‌های شمال استان شامل زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون امروز ۲۸ دیماه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری شد.

مقطع متوسطه دوم به علت برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری دایر است.

تعطیلی برخی از مدارس کرمان به دلیل بارش برف و باران

 رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان گفت: به دلیل بارش برف و باران، آبگرفتگی و یخ زدگی معابر فعالیت آموزشی مدارس برخی از شهرستان چهارشنبه به صورت غیر حضوری دنبال خواهد شد.

مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آموزش حضوری مدارس شهرستان های رابر، راور، جیرفت، انار، کوهبنان و رفسنجان و مناطق نوق و کشکوئیه در تمامی دوره های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدای شهرستان زرند و تمامی دوره های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری مراکز و مدارس تمامی دوره ها پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان بافت خبر داد و افزود: آموزش حضوری مدارس مناطق بزنجان، خبر، گوشک، گوغر و کیسکان امروز در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس مناطق گلزار و لاله زار از توابع شهرستان بردسیر در تمامی دوره های تحصیلی نیز خبر داد و افزود: مراکز و مدارس پیش دبستانی شهرستان بردسیر تعطیل هستند و مدارس متوسطه اول و دوم شهر نگار و بردسیر با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری گفت: آموزش حضوری مدارس بخش کوهپایه از توابع شهرستان کرمان(آموزش و پرورش ناحیه یک) نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی از تعطیلی تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره های ابتدایی و متوسطه اول شهرستان قلعه گنج خبر داد و افزود: تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس شهرستان منوجان در نوبت صبح به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر امروز چهارشنبه ۲۸ دیماه جاری تعطیل است.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری در مراکز پیش دبستانی و دوره ابتدایی شهرستان کهنوج در نوبت صبح نیز خبر داد و گفت: مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری مراکز پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه چترود نیز امروز چهارشنبه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: مدارس روستا های سکنج و عرب آباد از توابع منطقه ماهان نیز تعطیل و مدارس دوره اول ابتدایی این منطقه فعالیت خود را با دو ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

باهری تاکید کرد: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون های داخلی مدارس در شهرستان هایی که مدارس متوسطه اول و دوم آنها تعطیل اعلام شده با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های البرز ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیرحضوری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های تهران امروز چهارشنبه 28 دی غیر حضوری شد

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.

علیرضا مزینانی عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن امروز همه مدارس تهران و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.البته همه ادارات باز است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: همچنین همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی امروز چهارشنبه شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

#تکمیلی

🔴با تلاش‌های فرمانداری دماوند، مشکل افت فشار گاز در این منطقه نیز مرتفع شده، لذا همه مدارس رودهن و دماوند و فیروزکوه نیز در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ حضوری خواهد بود.

مدارس ابتدایی بویراحمد در شیفت صبح روز چهارشنبه غیر حضوری شد

 رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس ابتدایی شهرستان بویراحمد در تایم صبح روز چهارشنبه غیر حضوری است.

سید ولی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به برودت هوا و یخ زدگی معابر، بر اساس تصمیم گرفته شده مدارس ابتدایی شهرستان بویراحمد و شهر لوداب در تایم صبح چهارشنبه غیر حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های دنا و مارگون نیز مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در روز چهارشنبه غیر حضوری است، اظهار کرد: مدارس سایر شهرستان‌ها طبق برنامه برقرار است.

موسوی تصریح کرد: برنامه آموزش غیر حضوری مقاطع تعطیل مورد تاکید است.

برف مدارس سمیرم و باغ‌بهادران را تعطیل کرد

– مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی سمیرم و باغ بهادران و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دهاقان، شهرضا و زرین شهر چهارشنبه ۲۸ دی تعطیل است.‌

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلال سلمانی اظهار داشت: مقاطع ابتدایی شهرستان‌های دهاقان، شهرضا و زرین‌شهر امروز چهارشنبه ۲۸ دی‌ تعطیل است اما دیگر مقاطع تحصیلی این شهرستان‌ها با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.‌

وی با بیان اینکه بعلت بارش برف امروز تمامی مقاطع شهرستان‌های سمیرم و باغ‌بهادران تعطیل است، افزود: مدیران مدارس به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا مدارسی که امروز با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های یاد شده با تشخیص مدیر در ساعات آموزشی امروز برگزار خواهد شد.

مدارس برخی مناطق استان فارس امروز 28 دی مجازی است

مدیرکل بحران استانداری فارس اعلام کرد: در پی بارش سنگین برف، فعالیت حضوری تمام مدارس در برخی شهرستان‌های فارس در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه به صورت مجازی خواهد بود.

خلیل عبدالهی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بارش‌های اخیر در برخی شهرستان‌های فارس موجب برودت هوا و افت شدید دما در این شهرستان‌ها شده است؛ لذا فعالیت حضوری تمام مدارس شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم‌بید و سپیدان امروز چهارشنبه ۲۸ دیماه ۱۴۰۱ تعطیل و کلاس‌های درس در این شهرستان‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان همدان امروز چهارشنبه 28 دی

به اطلاع شهروندان استان همدان می رساند؛ به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ در نوبت “صبح و بعدازظهر” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

” اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان کرمانشاه امروز چهارشنبه

🔺فوری/ غیرحضوری شدن مدارس سنقر و کنگاور در نوبت صبح چهارشنبه

🔹 مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه ۲۸ دی خبر داد.

تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان در روز چهارشنبه 28 دی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و تاخیر شروع به کار برخی از مدارس در شهرستان های استان در روز چهارشنبه(۲۸ دی‌ماه) به علت بارش برف خبر داد.

جلال سلمانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف، مقطع ابتدایی مناطق سمیرم، دهاقان، شهرضا، باغبهادران و زرین شهر امروز (۲۸ دی ماه) تعطیل خواهد بود. سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان نیز امروز با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

مدارس رابر چهارشنبه ۲۸دی تعطیل شد

فرماندار رابر از تعطیلی مدارس این شهرستان به دلیل بارش برف خبر داد.

حسین آقا مولایی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف در رابر و برودت هوا امروز چهارشنبه مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تعطیل است.

وی گفت: آموزش در این روز به صورت مجازی انجام می شود.

مدارس دنا و مارگون چهارشنبه 28 دی تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مدارس دو شهرستان دنا و مارگون در روز چهارشنبه خبر داد.

علیرضا نیکروز در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی، به علت یخبندان و برودت هوا، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو شهرستان مارگون و دنا امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه تعطیل خواهد بود.

نیکروز تصریح کرد: همچنین تصمیم نهایی در رابطه با فعالیت مدارس شهرستان بویراحمد تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه بر اساس تصمیم دیگر ستاد بحران، روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه همه ادارات استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل خواهد بود، اظهار کرد: امروز چهارشنبه ادارات همچنان با تأخیر فعال و کارمندان ساعت ۸ و سی دقیقه در محل کار حاضر می‌شوند.

  تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی یزد امروز تعطیل است

🔹در پی نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش برف و یخزدگی معابر همچنین به منظور مدیریت مصرف انرژی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های تفت، مهریز و بهاباد امروز چهارشنبه تعطیل شد.

🔹همچنین مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در سایر شهرستان‌های استان شامل یزد، ابرکوه، اشکذر، میبد و اردکان، بافق، خاتم و مروست برای روز چهارشنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

 

مدارس استان اصفهان امروز ۲۸ دی باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد و امروز چهارشنبه ۲۸ دی، مدارس و دانشگاه‌ها باز است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمیته اضطرار آلودگی هوا طبق اخطاریه‌ها و اعلام هواشناسی و مرکز بهداشت تشکیل جلسه می‌دهد، اظهار داشت: امروز سه‌شنبه نیز درخواستی از سوی مرکز بهداشت استان مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار وصول نشد ضمن اینکه اداره هواشناسی نیز اعلام کرده سامانه بارشی تا امروز در استان فعال خواهد بود.‌

مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت سرما و یخبندان مدارس استان تا پایان هفته تعطیل و کلاس ها غیر حضوری برگزار خواهد شد.

سید علیرضا موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی دانش آموزان بر اثر برودت هوا و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی به منظور برخورداری تمامی مردم از نعمت گاز، تمامی خدمات آموزشی و پرورشی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های استان، از امروز، دوشنبه ،۲۶ دی، تا پایان هفته جاری به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: تمامی امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود.

موسوی نژاد ادامه داد: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

وضعیت تعطیلی چهارمحال و بختیاری امروز 28 دی

ادارات، بانک‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری به‌علت بارش سنگین برف امروز تعطیل است

مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری:
🔹به‌علت بارش و برودت هوا امروز تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

تمدید تعطیلی ادارات و مدارس استان مرکزی

🔹براساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند. /تسنیم

تعطیلی مدارس استان قزوین تا آخر هفته

استان قزوین :‌کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی زنجان تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان خراسان رضوی تا آخر هفته

خراسان رضوی: فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

 جزئیات تعطیلی امروز چهارشنبه 28 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز چهارشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا چهارشنبه 28 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز چهارشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا چهارشنبه تعطیل است ؟ چهارشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام چهارشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران چهارشنبه تعطیل است؟ ایا چهارشنبه ۲۸ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد چهارشنبه 28 دی تعطیل بشود؟

ایا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا چهارشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا چهارشنبه ۲۸ دی تعطیل است؟ ایا چهارشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. مطلب بالا را بخوانید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15396

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫914 دیدگاه ها

  1. حاجی محی کیه محی اصلی خودمم😐😂
    مدارس استان ما از امروز حضوری شد فردا عم میریم
    چه بدبخت
    نشد مث ی سال پیش تعطیل شیم😑💔

  2. مدارس و دانشگاه‌های البرز ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیرحضوری است

    سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

    به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

    1. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد و فردا چهارشنبه ۲۸ دی، مدارس و دانشگاه‌ها باز است.

      منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمیته اضطرار آلودگی هوا طبق اخطاریه‌ها و اعلام هواشناسی و مرکز بهداشت تشکیل جلسه می‌دهد، اظهار داشت: امروز سه‌شنبه نیز درخواستی از سوی مرکز بهداشت استان مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار وصول نشد ضمن اینکه اداره هواشناسی نیز اعلام کرده سامانه بارشی تا فردا در استان فعال خواهد بود.‌

      1. اگه با منی ک… مادرت ولی کلا جای اشتباهی پیام دادی زیره کامنتم باید مینوشتی کودن نه اینجا

        1
        1
  3. بچه ها به گا رفتم مدرسمون هنوز اعلام تعطیلی نکرده یعنی شاید زبگه شما دهمی ها همراه با دوازدهپی ها بیاید امتحان بدبد واااااااییییی😿😿😿😿👦👦👦👦👦👦👦👦👦😿😿😿😿😿😿😿

    2
    2
      1. تجربی من که دز امتحان نمیترسم ولی میخوام فول برم وقت داشته باشم یک روز دیگه بخونم

  4. دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان‌ تهران تا پایان هفته غیر حضوری شد

    تهران- دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به استثنا شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

    همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

  5. مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا غیرحضوری شد

    دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.

    علیرضا مزینانی عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن فردا همه مدارس تهران و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.البته همه ادارات باز است.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: همچنین همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهارشنبه شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

  6. #هم سرما هم کمبود گاز هم آلودگی هوا تهران باید تعطیل بشود گفت:

    عررررررررررررررررر تعطیلیمممممممممم

    1. شما نباید خون خودتون رو برای یک شیطان پرست کثیف کنید خودمون میدونیم چیکارش بکنیم پادشاه بهشت و ادمین بهشت کجایید

      1. خفه خون بگی مادر….. زر مفت نزن ببینم خا….. داری جلو روم اینو بگی

        2
        2
        1. آخه میدونی تو ک……ر بی تی اس هم نیستی که بیام باهات دهن به دهن بشم دیگه ته تهش همون ک…….ر هیدنی
          دیگه بیشتر از اون که نیستی
          مادر ……………… هم خودتی شیل سگیاااا ( بهتره معنیش رو نفهمی )

          1
          2
        1. داداش آخه چرا فحش میدی پرام ریخت بهم چی داری میگی احترام بزار هر کی یک نظری داره

          1
          2
    1. بسه دیگ شورشو دراوردی…تو طرفدار هیدنی یکی دیگ ارمیه…حالا یه مشکلی دوسال پیش طرفدارا هیدنو ارمیا داشتن تو چرا ادامش میدی؟تمومش کنین خواهشا با بی تی اسم مشکل داری میتونی توی تنهایی خودت به مشکلاتت برسی نه توی سایت تعطیلی

  7. #هم سرما هم کمبود گاز هم آلودگی هوا تهران باید تعطیل بشود گفت:

    عه کاملا رسمیه اصلا فیک و چیزی دیگه ای نیست بچه ها تعطیلیم

دکمه بازگشت به بالا