اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز سه شنبه 13 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۱۳ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز سه شنبه 13 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا سه شنبه ۱۳ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فعالیت مدارس خوزستان امروز 13 دی حضوری است

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری خوزستان گفت: فعالیت مدارس استان امروز به طور حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد اشرفی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره وقوع آلودگی هوا در چند روز گذشته در خوزستان از برگزاری نشستی در راستای تعیین نحوه فعالیت مدارس استان خبر داد و افزود: فعالیت همه مدارس در مقاطع تحصیلی به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: روزهای یک شنبه و دوشنبه این هفته به علت آلودگی هوا مدارس چهار شهرستان اهواز، باوی، ماهشهر و کارون به صورت غیر حضوری و مجازی فعالیت می‌کردند.

به گزارش مهر، بنا بر هشدار اداره کل هواشناسی پدیده آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خوزستان تا چهارشنبه ادامه دارد.

همچنین در روز جاری شاخص کیفی هوا ۶ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

مدارس تبریز امروز سه شنبه 13 دی غیرحضوری شد

 بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به خاطر تداوم آلودگی هوا، مدارس تبریز و چهار شهر آذربایجان شرقی امروز سه شنبه ۱۳ دی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس دولتی و غیردولتی شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند و مدارس شهری اسکو و دهستان باویل در نوبت صبح تمام دوره های تحصیلی غیرحضوری بوده و برگزاری امتحانات داخلی مدارس روزانه عادی طبق اعلام بعدی اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش امتحانات هماهنگ پایه نهم مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

امروز مدارس ۵ شهرستان در اصفهان با یک ساعت تاخیر باز می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس پنج شهرستان در غرب استان اصفهان به علت برودت هوا امروز سه‌شنبه ۱۳ دی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شدت برودت هوا در مناطق غرب استان وپیشگیری از مخاطرات محتمل و صرفه جویی در مصارف انرژی امروز ادارات و واحدهای آموزشی در شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت و خوانسار با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز مدارس این شهرستان‌ها با یک ساعت تأخیر تعطیل می‌شوند، افزود: امتحانات نهایی این مناطق طبق برنامه برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی با نظر مدیر مدرسه در زمان ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

مدارس شهرستان های قزوین امروز 13 دی غیرحضوری شدند

مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ قزوین، البرز و آبیک برای چهارمین روز متوالی تعطیل و غیرحضوری شدند.

به گزارش ایرنا، براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قزوین، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در نوبت های صبح و بعدازظهر امروز /سه شنبه/ تعطیل و غیرحضوری خواهد بود.

این در حالی است که از ابتدای هفته جاری و به دلیل پایداری و سکون جو، مدارس یاد شده به دلیل آلایندگی های موجود از سوی کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قزوین تعطیل و غیر حضوری اعلام شده است.

این در حالی است که عوامل اجرایی مدارس برای پاسخگویی به اولیا و دانش آموزان در محل کار خود حاضر خواهند بود.

وضعیت تعطیلی مدارس یزد در روز سه شنبه 13 دی

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد بردی امروز سه شنبه تعطیلی کودکستانها، مراکز پیش دبستانی، غیرحضوری بودن مدارس دوره ابتدایی و حضور دانش آموزان سایر مقاطع صرفا” جهت شرکت در امتحانات را اعلام کرد.

براساس پیش بینی پایداری و سکون جو در استان توسط اداره کل هواشناسی (هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا)، تشخیص و اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و اداره کل حفاظت محیط زیست و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، دوازدهمین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر اعضای مرتبط  تشکیل و  تصمیمات برای روز سه شنبه مورخ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ برای شهرستان های اردکان به جز بخش خرانق، میبد به جز بخش ندوشن، اشکذر، یزد و مهریز به شرح ذیل اتخاذ شد؛

۱. تعطیلی کودکستانها، مراکز پیش دبستانی

۲. غیرحضوری بودن مدارس دوره ابتدایی

۳. حضور دانش آموزان سایر مقاطع تحصیلی در مدارس صرفا” به منظور شرکت در امتحانات

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری امروز بایک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود

 مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی برخی مناطق آموزشی استان در روز سه‌شنبه ۱۳ دی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ارشاد شاهقلی عصر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن،کیار، فارسان و کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

به گفته وی، مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک این شهرستان‌ها در نوبت بعدازظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌های البرز سه شنبه 13 دی چهارشنبه 14 دی غیرحضوری شد

مدارس و دانشگاه‌های البرز برای دو روز آینده هم غیرحضوری شد.

به گزارش باغستا نیوز با تصمیم کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز، طی روزهای سه‌شنبه ۱۳ دی و چهارشنبه ۱۴ دی غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های استان تهران سه شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تداوم دورکاری کارمندان گروه‌های حساس خبر داد و گفت: براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴ دی‌ غیرحضوری شد.

عابد ملکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصویب کارگروه اضطرار آلودکی هوا بخشی از کارمندان گروه‌های حساس از جمله خانم‌های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و یا زیر ۶ سال سن دارند، کارمندانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، کارمندانی که بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و کارمندانی که بیماری دیابتی، رماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی در روز سه شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی) دورکار خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به اجرای این طرح هستند و در صورت اجرا نشدن آن به دیوان عدالت اداری معرفی خواهند شد.

ملکی از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در ۲ روز آینده خبر داد و افزود: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴دی‌ غیرحضوری شد.

منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
https://irna.ir/xjLpqM

تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهر قم روز سه شنبه 13 دی  تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی شهر قم در روز سه شنبه ۱۳ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اروجی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انباشت آلودگی هوا در شهر قم و بنا به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کلیه مهدکودک و کودکستان‌های قم روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل خواهند بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم بیان داشت: فعالیت‌های آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی مدارس در شهر قم نیز امروز سه شنبه به صورت غیر حضوری می‌باشد.

وی همچنین عنوان داشت: مدارس سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان قم تغییری نخواهد داشت و به فعالیت خود همانند روزهای گذشته ادامه می‌دهند.

تمامی مراکز آموزشی کرمان امروز سه شنبه 13 دی تعطیل است

مسئول روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی‌ماه تعطیل هستند.

مجتبی اسدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز 13 دی‌ماه تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در امروز سه شنبه 13 دی 1401

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش ‌اصفهان و ۱۱ شهرستان این استان در روز ۱۳ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز  به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روز سه شنبه 13 دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی روزهای اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13547

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫344 دیدگاه ها

  1. ببین من نبودم چه چیزا که اتفاق نیوفتاده تموم کنید این بازیه کثیفو برید یزره درس بخونید

    3
    5
    1. تف تو این مدرسه ای که به جای اینکه کارآفرینی و نحوه پول دراوردن یاد بده چسبیده به نمره.

  2. من نبودم چه چیزا که اتفاق نیوفتاده تموم کنید این بازیه کثیفو برید یزره درس بخونید

    2
    3
  3. ارومیه هوا خیلی سردههه
    من که بچمو نمی‌برم طفلی دومه الان کنار بخاری نرمو گرم گرفته خوابیده نمیخوام بیدارش کنم
    کی صبح میخواد تو هوا منفی 5،6 درجه بره مدرسه…؟!

  4. من گیتار سنتور ویالون پیانو نقاشی خیاطی عکاسی همه چیییی بلدم تازههههه قهرمان شطرنجو کنگ فو هم هستم ضریب هوشیمم ۱۸۵ مدرسه واسه کسی مثل من مثه پارک پره معتاده
    من از همه بهترو باهوش ترم

    3
    9
    1. برو تو گوگل بزن آیا چهارشنبه ۳۰ آذر تعطیل است بعد توی همین سایت برو نظرات تیارا رو بخون 🤣

      3
      1
      1. وانیا خانوم. بنده دارم توی مدرسه غیر انتفاعی علوی که رتبه اول رو توی کنکور ریاضی اورد درس میخونم. حاضرم قسم بخورم اگر خود آدم نخواد چه تعطیل بشه چه تعطیل نشه فایده ای نداره. اگر خود آدم درس خون باشه تعطیل باشه واسش مهم نیست باشه هم مهم نیست. من عملا با تعطیل بود موافقم چون وقت بیشتری میارم و میتونم درس هارو بیشتر بخونم. این همه راه رو از منطقه ۴ تا سید خندان هم نمیرم. و اینم بگم مدرسه ای که توی کارآفرینی و درآمدزایی پول رو یاد نده مفت یک هزار تومن هم نمی ارزه که الان خود علوی هم یاد نمیده

        1. دقيققاا اقا منم از اوللللل دبستان غير دولتي خوندممم . واقعاا درس خوندن چه ربطي به تعطيلي داره استادانن

  5. باورم نمیشه با کیا شدیم هشتاد میلیون نفر امیدوارم خدا بهتون یکم عقل بده عزیزان

    1
    6
    1. تیارا خانوم. بنده دارم توی مدرسه غیر انتفاعی علوی که رتبه اول رو توی کنکور ریاضی اورد درس میخونم. حاضرم قسم بخورم اگر خود آدم نخواد چه تعطیل بشه چه تعطیل نشه فایده ای نداره. اگر خود آدم درس خون باشه تعطیل باشه واسش مهم نیست باشه هم مهم نیست. من عملا با تعطیل بود موافقم چون وقت بیشتری میارم و میتونم درس هارو بیشتر بخونم. این همه راه رو از منطقه ۴ تا سید خندان هم نمیرم. و اینم بگم مدرسه ای که توی کارآفرینی و درآمدزایی پول رو یاد نده مفت یک هزار تومن هم نمی ارزه که الان خود علوی هم یاد نمیده

  6. هوا معمولا چند درجه بالای صفر میشه که تعطیل میکنن؟دوستان بیزحمت جواب بدین

    1. معمولا شاخص بالای صد وسی بشه تعطیل میکنن یعنی حدودا با دمای پنجاه درجه به بالا

    2. یکی بمنم بگه دما چند درجه تعطیل میکنن
      یعنی حتما باید سرد باشه و برفم بیاد تا تعطیل کنن؟

  7. خیلی خوشم اومد تیارا ضایه شد پشههه 🤣
    گفتم که تا اخر هفته تعطیله…. هفته دیگم ۵۰ ۵۰

    2
    2
    1. من که با غیر حضوری حضوری مشکل ندارم چون توی همه ی درس هام ۲۰ هستم دهم تجربی و توی مدرسه تیزهوشان هم هستم‌ بیشر روی آدم های فشاری مثل شما نادیا تیارا و……تاثیر داره😊😚 دوست نداشتم این حرف رو بزنم و فخر فروشی کنم اما مجبورم کردی

      8
      1
  8. پیامی به تیارا:
    منم شرایط تورو دارم تیزهوشان درس میخونم و … ضریب هم ۱۵۰ الان تقریبا بیشتر بچه ها همینن ولی ما پز نمیدیم کار تو خیلی زشته به هوش و سواد و … نیست به شعور ادما و ادبشونه مطمئنم از قصد داری اینکارو میکنی حرص بچه هارو در بیاری و گرنه کسی که درس میخونه با تعطیلی کاری نداره ولی کارت خیلی بده حرص بچه هارو درمیاری ببخشید این حرفارو بهت گفتم از دستم ناراحت نشو ولی واقعیته❤️

    8
    1
    1. دقيقااا حتي من توي يه مدرسه ي غير دولتي درس مي خونم . شرايطش حتي از سمپاد هم سخت تره ولي خب نه پاچه خواري ميكنم نه . . .

  9. تمامی مدارس استان البرز در روزهای سه شنبه ۱۳ دی و چهارشنبه ۱۴ دی غیرحضوری شد

      بنابر اعلام استانداری البرز، به علت غلظت آلایندگی هوا؛ فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ و چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ کودکستان ها(مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز و مراکز غیر دولتی غیرحضوری و در بستر شبکه آموزشی شاد برگزار می شود.

      قابل ذکر است؛ امتحانات نهایی پایه دوازدهم ، هماهنگ استانی پایه نهم و داخلی بزرگسالان و داوطلبان آزاد بر اساس برنامه اعلامی برگزار خواهد شد. همچنین ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه ۱۴۰۱ دوره های تحصیلی، در ایام آموزش غیر حضوری مدارس برگزار نخواهد شد.

      زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیران محترم مدارس برنامه ریزی و به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

    8
    1
  10. 🔴کشفیات مدیران کمیته اضطرار
    دانش آموزان از سن 13سال به بالا داری شش های تقویت شده مجهز به فیلتر تصفیه هوا میباشد

    3
    4
  11. خب لعنتیا البرزم با تهران اعلام کنید دیگه مثلا 3 ساعت دیگه اعلام کنید چی میشه؟ چه فرقی میکنه خب

    1. راست میگی را مارو تعطیل نمیکنن البرز که از تهران آلوده تره آخه لعنتی های خارجی البرز رو هم تعطیل کنید

    2. راست میگی را مارو تعطیل نمیکنن البرز که از تهران آلوده تره آخه لعنتی های خارجی البرز رو هم تعطیل کنید بخدا ما هم انسانیم

      5
      1
      1. ببین همیشه وقتی تهران تعطیل بوده البرزم بوده
        ولی مریضی روحی روانی دارن عذاب میدن دو سه ساعت بعدش اعلام میکنن
        نمیفهمم چرا

        6
        1
  12. سلام
    از همینجا باید بگم به تیارای …… من هم تیزهوشان درس میخونم . پیانو میزنم سنتور بلدم فوتبالیست هستم (در حدی که رونالدو رو نیمکت نشین کنم تو النصر) رتبه اول تو پایه هستم و… ولی خدا خدا میکنم تعطیل شه تا از دست فیزیک و شیمی راحت شم فقط با این حال که تو این دو درس خدام
    پس ربطی نداره

    10
    5
دکمه بازگشت به بالا