اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز دوشنبه 26 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز دوشنبه 26 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا دوشنبه ۲۶ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل است کدام مدارس دوشنبه تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

مدارس بابل و آمل دوشنبه 26 دی تعطیل است

طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران مدارس شهرستان ه‍ای بابل و آمل در روز دوشنبه به غیر از پایه دوازدهم تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه بابل از تعطیلی مدارس شهرستان بابل به غیر از پایه دوازدهم خبر داد و اظهار داشت؛ به دلیل وضعیت بحرانی و اضطراری افت شدید فشارگاز در شهرستان بابل لحظاتی قبل پس از هماهنگی با استاندار مازندران، کلیه مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه(غیر از پایه دوازدهم) امروز دوشنبه به صورت غیر حضوری اعلام می شود.
وی در ادامه با اشاره به برودت هوا و افت فشارگاز در برخی از مناطق کشور، افزود؛ از همشهریان گرامی تقاضا داریم با صرفه‌جویی در مصرف گاز، پوشیدن لباس گرم و پایین آوردن درجه دمای سیستم‌های گرمایشی منازل خود گرمابخش منازل سایر هموطنانمان در این روزهای سرد زمستان باشید.
همچنین آموزش و پرورش استان تعطیلی مدارس شهرستان آمل در روز دوشنبه را تایید کرد.

اعلام شرایط فعالیت مدارس لرستان برای امروز دوشنبه

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان شرایط فعالیت مدارس این استان با توجه به برودت هوا و بارش برف را برای امروز دوشنبه اعلام کرد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط فعالیت مدارس لرستان با توجه به برودت هوا و بارش برف برای امروز دوشنبه، اظهار داشت: در این راستا مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش «کاکاوند» شهرستان دلفان در نوبت صبح تعطیل اعلام شده‌اند.

وی، عنوان کرد: همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق «گریت» و «نوژیان» از بخش «پاپی» شهرستان خرم آباد بت یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس استان البرز امروز دوشنبه غیرحضوری شد

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه تمامی مقاطع تحصیلی استان امروز ۲۶ دی ماه غیرحضوری است، گفت: ادارات استان فعال است.

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان البرز بیان کرد: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، امروز ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‌ها (پیش دبستان و مهدکودک‌ها) نیز تعطیل هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال می‌باشد و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

مدارس استان کردستان در روز دوشنبه غیر حضوری شدند

مدیر روابط عمومی استانداری کردستان از غیر حضوری شدن مدارس سطح استان در روز دوشنبه خبر داد.

سید دارا سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل برودت هوا و اختلال در تردد به دلیل لغزندگی معابر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی مدارس روستایی در همه مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرهای استان در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود اما امتحانات نهایی طبق برنامه زمان‌بندی برگزار می‌شود.

 

مدارس و ادارات تهران امروز 26 دی تعطیل است؟

به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛

همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری است

به علت بارش برف، برودت هوا ویخبندان، فعالیت و آموزش در همه مدارس دولتی و غیر دولتی، كانون‌های فرهنگی، اردوگاه‌ها، پژوهش‌سراها، دارالقرآن‌ها و فضاهای آموزشی و تربيتیِ شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل و کلاس‌های درس بصورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

❄امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

جزئیات تعطیلی و تاخیر مدارس استان کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه درپی بارش برف و برودت هوا جزئیات تعطیلی و تاخیر مدارس استان کرمانشاه را اعلام کرد.

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه به دلیل سرمای هوا در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۶ دی غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت مقاطع متوسطه اول و دوم در نوبت صبح ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه هم با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت مدارس استان کرمانشاه در زمان تعطیلی یا تأخیر به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» انجام می‌شود.

یگانه بیان کرد: مدارس نوبت بعد از ظهر دوشنبه استان کرمانشاه به روال عادی فعالیت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: تعطیلی و تأخیر در فعالیت مدارس استان کرمانشاه مربوط به ۱۰ شهرستان است و شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود.

مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه تعطیل است

تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان شرقی ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل‌های انرژی دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

امتحانات نهایی، هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و امتحانات داخلی طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

با اعلام وزارت آموزش و پرورش برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلات مدارس، برنامه‌های جبرانی در نظر گرفته می‌شود.

مدارس پنج شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: آموزش مقطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت آباد در شیفت صبح و در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در هر دو شیفت امروز دوشنبه غیرحضوری است./ایرنا

مدارس ابتدایی زنجان تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد و در این میان فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹/۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

وضعیت تعطیلی مدارس استان قزوین امروز دوشنبه 26 دی

استان قزوین :‌کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان خراسان رضوی امروز دوشنبه ۲۶ دی

خراسان رضوی: فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس قم امروز دوشنبه 26 دی

🔴 قم هم تعطیل شد، کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک‌ها در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

🔴 مشخص شدن وضعیت تعطیلی #اصفهان تا ساعتی دیگر

اداره‌ها و مدارس همدان امروز ۲۶ دیماه تعطیل شد

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

امروز دوشنبه 26 دی مدارس گلستان تعطیل شدند

استاندار گلستان گفت: امروز (دوشنبه) و برای ششمین روز متوالی مدارس گلستان تعطیل بوده و ادارات و بانک‌ها هم با تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش مهر، علی محمد زنگانه ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدارس گلستان امروز (دوشنبه ۲۶ دی ماه) غیر حضوری خواهد بود و ادارات با ۱.۵ تأخیر کار خود را آغاز می‌کنند.

استاندار گلستان افزود: امروز در جلسه ستاد بحران تصمیم گرفته شد مدارس امروز غیرحضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد.

وی ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه هم تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیرحضوری باشد.

زنگانه گفت: ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

مدارس و دانشگاههای گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری شد

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان:
🔹 تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

🔹ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود و فعالیت های آموزشی غیرحضوری است و فقط امتحانات دانشگاه‌ها و پایه دوازدهم مدارس در مدت زمان و مکان محدود برگزار می‌شود.

مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت سرما و یخبندان مدارس استان تا پایان هفته تعطیل و کلاس ها غیر حضوری برگزار خواهد شد.

سید علیرضا موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی دانش آموزان بر اثر برودت هوا و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی به منظور برخورداری تمامی مردم از نعمت گاز، تمامی خدمات آموزشی و پرورشی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های استان، از امروز، دوشنبه ،۲۶ دی، تا پایان هفته جاری به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: تمامی امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود.

موسوی نژاد ادامه داد: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

دانشگاه آزاد قزوین دوشنبه هم تعطیل شد

🔹طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، در پی تداوم سرما و یخبندان معابر، کلیه امتحانات دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز #لغو و به زمان دیگری موکول شد. این تعطیلی شامل بخش‌های اداری و کارمندان دانشگاه نیز می‌باشد.

تعطیلی مدارس مشهد تا پایان هفته

فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی شد و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد. همچنین ادارات روز ۲۵ دی ۱۴۰۱ دورکار شدند.

 جزئیات تعطیلی امروز دوشنبه 26 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز دوشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا دوشنبه 26 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز دوشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا دوشنبه تعطیل است ؟ دوشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام دوشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا دوشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران دوشنبه تعطیل است؟ ایا دوشنبه ۲۶ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد دوشنبه 26 دی تعطیل بشود؟

ایا دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا دوشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا دوشنبه ۲۶ دی تعطیل است؟ ایا دوشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.  مطلب بالا را بخوانید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15003

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫1,069 دیدگاه ها

  1. تو ک خیلی از مدرسه خوشت برو کی چکار داره اگه نریم دلمون میاد بریم پیش رل هامون س**کینم والا البته س**نمی کنم نخواهم کرد تا ی ۷.۸ سال دیگه ک ازدواج کنم (جهت اطلاع ۱۷ سالمه)

  2. وا اصلا دلمون می‌خواد رل بزنیم بتوچه بعدشم مثلا ما مدرسه بریم یا ن در رابطه با رل مون کات می کنیم ی ضرت پرت های می کنید ها

  3. چرا این قدر دوست دارید زمان امتحانات تعطیل باشید چون دوست دارید مثل محی و سحر برید دنبال رل بازی ها ؟
    سحر بگو کلاس چندمی که بهت سوال بدهم اگر بالای ۱۸ شدی میتوانی بمونی

    1
    6
    1. شما خ ر کی باشی که تصمیم بگیری کی تو سایت بمونه کی نمونه؟
      درضمن تعطیلی چه ربطی به رل بازی داره میمون😒

    2. 🥒🥒🥒🥒🥒🥒
      اصلا تو کی هستی می خوای برا بقیه
      حکم صادر کنی؟
      فعلا تو محکوم به رفتنی

  4. باغستان چرا تعطیلی سه شنبه رو نزاشتی بریم اونجا حرف بزنیم
    راستی مدرسه ی ما رو مثل اینکه بچه ها زنگ زده بودن آموزش و پروش شسته بودن گذاشته بودنشون کنار فردا تعطیل شدیم یسسسس

    3
    1
    1. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: دوشنبه ۲۶ دی‌ماه آموزش همه مقاطع تحصیلی مدارس البرز به صورت غیرحضوری دایر است.

      1. من خودمم نمیدونه اگه کسی میدونه به منم بگه چون اخبارگفت مناطق19گانه ی تهران

  5. عشق فقط ونزدی تالونو پنی دیگر چیست عشق فقط تعطیلی تهران عشق فقط میراکلس

    2
    2
  6. آقایون بی تی اس فن های فشاری داشتم اخبار نگا میکردم توجه نکردم چی گفتین حال ندارم بخونم و نمیخوام وقته تعطلیم رو از بین ببرم فقط تو همین کامنت بگم برام مهم نیس بهم بگید شعور داشته باش و… دوست دارم فحش بدم در هر صورت کی….نمیتونین بخورین و خودتون رو با رپ فارس یکی ندونین و لطفا وقتی کلا دوتا رپر اونم پوتک پارسالپو میشناسین خودتون رپ فن ندونین حرفه اخر ک..رم تو ک… مادره همتون بای من برم از تعطیلی لذت ببرم

    12
    10
  7. چرا؟

    همه کار میکنن همه

    یک مدرسه هم برن دیگه بچه ها

    زندگی به حالت نرمال برگشته تقریبا

    هوا هم که خوبه پنجره ها رو باز بگذارن و ماسک بزنن کافی هست شما به تعطیلی عادت دارین.

  8. با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛
    فردا ۲۶ ديماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پايتخت به صورت غیر حضوری است.
    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس پايتخت در روز دوشنبه ٢۶ دیماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.
    همچنین، امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه(دروس مانده )، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه های تحصیلی وامتحانات هماهنگ استانی سوم متوسطه فنی و حرفه ای (۳-۳-۵) و پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور، ارزشیابی جامع، دی ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
    – ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه ۱۴۰۱ دوره های تحصیلی، در ایام آموزش غیرحضوری برگزار نمی شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقبا به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷
    ◀️ لینک کانال ایتا: 👈
    https://eitaa.com/baghestannews
    ◀️ کانال تلگرام باغستان نیوز : 👈
    https://t.me/baghestannews1

  9. آهان چه جذاب
    الان مدرسه ی ما پیام داد گفت که بیایید آزمون بدید سر کلاسهاتون هم بمونید
    ما به بیانیه کاری نداریم
    چه زیبا
    فردا فیزیک دارم و هیچی نخوندم . و قطعا میدونید فیزیک دهم چه جوریه دیگههه

      1. از کجا می‌دونی من نمیتونم خداااااا ؟
        هق تا حالا به خاطر تعطیلی آنقدر هق نشده بودم :///

    1. اوه شت…
      تسلیت میگم
      ولی خب بازم جای شکر داره ک زیست نداشتین😂🥲💩

  10. واتتت‌چرا‌تو‌سایت‌تعطیلی‌بهم‌هیت‌میدید‌منتظر‌خبر‌استانداری‌شهرتون‌باشید‌دیگه‌عه-_-!

  11. خب دیگه تهرانی ها تعطیل شدن برن بخوابن یا استریم و گیم پلی ببینن یا…
    هر کی هم تعطیل نشه ایشاالله تعطیل شه!
    من رفتم
    بابای!

  12. به گزارش باغستان نیوز، آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا 26 دیماه، آموزش در تمام مدارس مناطق 19 گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
    🎉🎉🎉🎉🎉☺️☺️☺️☺️🧞‍♂️🧞‍♂️

      1. از کجا می‌دونی ؟
        شبکه خبر گفت بگوووووووووووووو نیمطاطمغیدژنژاژدسهیغ

  13. چقدر شما خنگ هستید به خدا
    یکی بگه کی ملیسا رو دوست داشت ؟
    هی فردی هم مجهول هست گرفت به اسم ملیسا این پیام رو داد حالا حدف اش چی بود که ملیسا ی واقعی را الکی جلوه بدهد و ملیسا ی واقعی از سایت برود
    هر کس بود کارش رو خیلی خوب انجام داد

  14. وایییییییییییییییی نکنه بازه ؟ چرا اعلام نمیکنن
    من فردا فیزیک دارم هیچی نخوندم به امیدی تعطیلی فردا

  15. 🌨❄️به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛

    🔴همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری است

    ✅به علت بارش برف، برودت هوا ویخبندان، فعالیت و آموزش در همه مدارس دولتی و غیر دولتی، كانون‌های فرهنگی، اردوگاه‌ها، پژوهش‌سراها، دارالقرآن‌ها و فضاهای آموزشی و تربيتیِ شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل و کلاس‌های درس بصورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

    ❄️امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

  16. به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛

    🔴همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری است

    ✅به علت بارش برف، برودت هوا ویخبندان، فعالیت و آموزش در همه مدارس دولتی و غیر دولتی، كانون‌های فرهنگی، اردوگاه‌ها، پژوهش‌سراها، دارالقرآن‌ها و فضاهای آموزشی و تربيتیِ شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل و کلاس‌های درس بصورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

    ❄امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

    10
  17. سلام
    من به خاطر طولانی بودن درس ام یک مدتی نبودم
    الان به شما ثابت میکنم که ملیسا هستم ( عدالت )
    من به محی سوال داده بودم ۵ تا ۲ تا ریاضی و یکی فارسی و دو تا علوم که یکی قانون پایستگی بود یکی هم کاربرد های دریاچه که محی تنبل اشتباه جواب داد و همه هم الکی گفتند درست بود
    اگر من ملیسا ( عدالت ) نیستم پس این ها رو از کجا میدونم ؟

    1
    1
دکمه بازگشت به بالا