اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز شنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۱ بهمن ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز شنبه 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا شنبه ۱ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان آذربایجان شرقی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی در اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به برودت هوا و سرمای شدید روز شنبه (یک بهمن ماه ۱۴۰۱) مدارس سراب و مهربان، مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح غیرحضوری خواهد بود.

همچنین در هشترود نیز مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان مرکزی امروز شنبه 1 بهمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی و تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر سکون نسبی هوا تا امروز و روند افزایشی شاخص آلودگی هوا و احتمال پایداری نسبی هوا ‌کلیه مدارس ابتدایی شهرهای #اراک، #شازند و ‌#مهاجران امروز یکم بهمن ماه در نوبت #صبح و #عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزش خود را پیگیری خواهند کرد.

مدارس کردستان امروز شنبه اول بهمن 1401 تعطیل شد

تمام مدارس سطح استان کردستان به دلیل برودت هوا و یخبندان امروز شنبه اول بهمن ماه تعطیل بوده و آموزش در فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان و به دلیل سرما و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان کردستان در روز شنبه یکم بهمن ماه سال جاری در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

گفتنی است کلاس های آموزشی در بستر فضای مجازی (شاد) برگزار می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان همدان امروز شنبه 1 بهمن 1401

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان امروز شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ در نوبت “صبح” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

” اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان”

 افزایش غلظت آلاینده ها مدارس البرز را هم غیرحضوری کرد

📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها هوا مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) امروز اول بهمن بصورت غیرحضوری برگزار شود. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و مراکز آزاد تعطیل خواهد بود.

📌 معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار استان اظهار داشت: کیفیت هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و‌ کیفیت هوا نامطلوب است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران امروز اول 1 بهمن 1401

به استثناء #فیروزکوه، #دماوند و #رودهن

بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

🔴 همه مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و رودهن در روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است و کلاسها‌ در بستر فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

مدارس خوی روز شنبه غیرحضوری شد

– روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: در پی استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله مدارس خوی شنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان خوی در روز شنبه یک بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، غیر حضوری شد.

به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز چهارشنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)، طی روز شنبه یک بهمن ماه، به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد.

 مدارس قزوین، تاکستان امروز ۱ بهمن غیرحضوری شد

🔹کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین به علت آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های قزوین، البرز و تاکستان در روز شنبه یکم بهمن‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود. /تسنیم

مدارس اصفهان امروز اول بهمن 1401 غیرحضوری شد

امتحانات طبق زمانبندی قبلی در موعد مقرر برگزار می‌شود

آموزش و پرورش استان اصفهان:
🔹مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱ و ۲ بهمن ماه غیرحضوری اعلام شد.
🔹مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد

 آغاز آموزش حضوری مدارس استان البرز از امروز

به اطلاع تمامی دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا محترم می‌رساند از امروز شنبه ، ۱ بهمن ۱۴۰۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز

غیرحضوری شدن مدارس 10 شهرستان کرمانشاه در روز شنبه اول بهمن

🔹️مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان به دلیل سرمای شدید هوا در روز شنبه اول بهمن خبر داد.

این تعطیلی شامل ۲ نوبت صبح و بعدازظهر خواهد بود.
🔹️تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس و ادارات در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

 احتمال تعطیلی روز شنبه اول بهمن در استان های تهران و البرز

🔸ایزدی،کارشناس سازمان هواشناسی:شاخص آلودگی هوا تهران و کرج از شنبه در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار می‌گیرد!

🔹 مردم از تردد غیر ضرور خودداری کنند!

وضعیت تعطیلی مدارس بیرجند ۱ تا ۳ بهمن

تداوم فعالیت غیرحضوری مدارس شهرستان بیرجند تا سوم بهمن مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

تمامی کلاس‌های مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های این شهرستان از اول تا سوم بهمن ماه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود./ایرنا

مدارس مناطق شهری خراسان شمالی شنبه 1 بهمن مجازی شد

استانداری خراسان شمالی:
🔹مدارس شهری خراسان شمالی شنبه مجازی هستند بر اساس جدیدترین تصمیمات کمیته بحران سرما در استان تصمیم گیری برای محدودیت‌ها به صورت هر ۲۴ ساعت اعلام می‌شود.
🔹برای روز شنبه ساعت کاری ادارات از 9:33 تا 14:30 است و فعالیت گرمایش آنان با سوخت جایگزین تا حد امکان باید انجام شود./تسنیم

تاخیر در آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

بنابر اطلاعیه اموزش و پرورش استان با توجه به برودت هوا فعالیت همه مدارس در همه مقاطع تحصیلی امروز شنبه اول بهمن با یک ساعت تاخیر آغازمی شود.

همچنین مدارس در نوبت بعد از ظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

جزئیات تعطیلی امروز شنبه 1 بهمن 1401

آیا مدارس روز شنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی ۱ بهمن ۱۴۰۱
آیا مدارس روز شنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی ۱ بهمن ۱۴۰۱

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 1 بهمن 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۱ بهمن مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 1 بهمن تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۱ بهمن تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.   مطلب بالا را بخوانید.

از این به بعد مدارس باز بود اعلام می‌کنیم!
از این به بعد مدارس باز بود اعلام می‌کنیم!

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15536

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫1,190 دیدگاه ها

  1. رفقا، تمام،! تمام.! فردا تمامی مدارس استان تهران به جز فیروز کوه و دماوند غیر حضوری هست برید شبکه خبر رو زیرنویس رو بخونید

  2. ♦️مدارس استان #البرز فردا اول بهمن #دایر است

    🔹سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمامی مقطع تحصیلی استان البرز فردا اول بهمن دایر است.

    🔸احمد افضلی با بیان اینکه کیفیت هوای البرز همچنان وضعیت مناسبی ندارد، اظهار داشت: به رغم تداوم کاهش کیفیت هوا به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان مقرر شد ضمن دایر شدن مدارس، از حضور دانش آموزان در فضای باز پرهیز و‌ از باز کردن پنجره کلاس ها خودداری شود.

    میشه بمیرههههههههههه😭😭😭

  3. ایا به بنده ایمان نمی اورید؟
    گفتم که فردا تعطیله و تعطیل شد
    زیرنویس اخبار را نظاره کنید

  4. من امتحان ریاضی فصل1تا4 دارم
    یعنی اگه تعطیل نشه خود کشی میکنم
    انقدر زیاده ه ه ه ه ه ه ه هه ه ه ه ه ه ه ه ه

    1. تعطیل شدهههههه (تهران)
      هله هله هلههلههه
      حالا عمه باهم بازم شرارهههههه
      دلا رو دیوونه کردههههه

  5. به استثناء #فیروزکوه، #دماوند و #رودهن

    بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

    🔴 همه مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و رودهن در روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است و کلاسها‌ در بستر فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

    9
    1
    1. خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااا
      شکرتتتتتتتتتتتتتتت

    2. خددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا
      شکرت
      عشق-خدا

    3. طبلِ شادانه بکوب! پیروز و مردانه، بکوب
      برخیز و پرچم را ببر؛ بر سر درِ خانه بکوب

      1. یوهاهاهاهاهاها بهکیکهیکهیکت🗿😂🚫🤔😂😂😜😏😭😜🤣😏😍😘😍😏😘😀😏😅📿😀☺️و سلام

    1. منگل لقب خیلی خوبیه!
      البته برا خودت!
      البته این رو هم بگم که لقب شیرین عقل هم برای تو ساخته شده!

  6. ❌احتمال تعطیلی❌

    ⭕️تهران ۸۰ درصد

    ⭕️البرز ۷۰ درصد

    ⭕️اصفهان ۹۵ درصد

    ⭕️قزوین ۹۵ درصد

    ⭕️اهواز ۸۵ درصد

    7
    5
  7. الودگیِ گُم گشته بازآید به تهران، غم مَخُور
    تِهران شَوَد فَردا تَعطیل، غَم مَخُور

    11
    1
    1. تورو هفت راند مهمون میکنم 🔪😁🤔🚫😈😘❤️🤣💩🗿😊😈😘❤️😈🗿❤️💩💔💩💔💩💔💔💩💩💔💩💩🚫😈🤔❤️😈💩🚫😘💩🚫🗿❤️🤣😘🤣😍🚫😘🚫😘🚫😘💩🚫😈🗿💩💩💩💩😈❤️😂😊🔪😂😊😉📿😭😂🙄😂😊🔪😘❤️🤣🚫🗿😈😊😍🗿😊😂❤️🤣📿💔😂😊🔪☺️📿🔪☺️😏🙄😭🙄😁😭😂😘😈❤️🗿😈🚫🚫🗿😈🗿😊😉😜😜😜😅😅😜😅😜😅😜😅😁🔪😁🔪📿😊😁🔪😭😂😅🤔😏😊😍😘😘🚫🤣💩🗿💩😘😊😘😈❤️😘❤️😘🤣💩🗿📿🤣❤️❤️😍😊😊

  8. آلان خودشون میگن تا یکشنبه هوا ناسالمه و بدتر میشه
    بعد نمیگن که تعطیله یا نه

  9. بچه ها بس کنید
    همه رو فحش میدید که مدرسه تعطیل بشه
    امسال همینجوری داره زود میگذره حداقل اون قدری که مونده رو استفاده کنیم
    آلودگی که همش دعا میکنید باشه بخدا خوب نیست
    خیلی ها اذیت میشن
    دلیل نمیشه وقتی میخواین تعطیل باشه آلودگی رو دعا کنید مردم گناه دارن خیلی ها اسم دارم و مشکل ریوی اگه آلودگی هی زیاد بشه از دست می‌رن

    6
    19
    1. ما دعا نمیکنیم که هوا آلوده بشه مگه خریم ؟
      ما دعا می‌کنیم تو این هوای آلوده تعطیل بشه چون واقعا اذیت میکنه

      واقعا فکرت چقدر محدوده

      19
      1
    2. انقدر خنگی نمیفهمی ما نگران سلامتیمونیم تو این هوایه آلوده بریم امتحان بدیم مریض بشیم؟؟؟ معلومه سطح فکریت چقدر پایینه

      6
      1
    3. مامیخواییم تواین الودگی تعطیل شه که همون بچه ای که اسم داره مشکل داره نره مدرسه بشینه توخونه

      3
      1
  10. بچه ها من خبر گرفتم
    و حتی شبکه خبرهم گفت
    هموز جلسه تشکیل نشده
    شبکه خبر هم گفت تشکیل جلسه میدهد
    یعین هنوز نداده تا ساعت ۷ و ۸ صب کندی

  11. بچه ها الان اخبار گفت جلسه تشکیل شده

    قبلش هم گفت هوا ناسالمه
    احتمال تعطیلی زیاده
    ولی احتمالا بعد بازی پرسپولیس بگن(نظر شخصی)

      1. من بدبخت فردا 3 تا امتحان دارم خودم که هیچی همه بچه سر کلاس کصشون پاره میشه+من😐😑🤐

    1. البرز هم جلسه تشکیل میشه اما ساعت 6 یه یکی دوساعتی هم طول میکشه تا بخورن ضر بزنن و بعدش ساعت 8 یا 9 شب میگن مدارس البرز در همه مقاطق تحصیلی تعطیل است نمیدونم چه مرضیه که دیر اعلام میکنن

      1. جانننننن پس جلسه تشکیل میدن بیا وسط امشو شوشه 😂🚶🏻‍♀️💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
        ولی به هر حال مامان من دهنمو صاف می‌کنه باید بخونم

    2. اگرم تعطیل شه مثل اصفهان میشه فقط دوره ابتدایی تعطیل میشه و ما میریم امتحان میدیم

      1
      2
    1. اگر بخواد تعطیل بشه باید منتظر بمونیم تا جلسه برگزار بشه و نتیجه بیاد

  12. یکی میگه تعطیله یکی میگه تعطیل نیست بالاخره به نظر شما مدارس تهران تعطیل هست یا نه؟؟

  13. ♦️مدارس اصفهان غیرحضوری شد/ امتحانات طبق زمانبندی قبلی در موعد مقرر برگزار می‌شود

    آموزش و پرورش استان اصفهان:
    🔹مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱ و ۲ بهمن ماه غیرحضوری اعلام شد.
    🔹مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد

  14. تروخدا تعطیل بشه
    فکر کنم احتمالا تعطیل نشه
    ولی اگه بشه ساعت ۷ اعلام می‌کنن

    3
    8
  15. بچه ها این اطلاعیه مدارس حضوری البرز به معنی تعطیل نبودن فردا نیست دارن شروع دوباره فعالیت مدارس و تدریس مباحثترم دوم رو اطلاع رسانی میکننن

  16. بچه ها من دوستم انرژی اتمی میره 12ام
    مامانش گفت که مدیر اونجا گفت تا اخر عید احتمالا می خوان انلاین کنن
    ولی بازم بخاطر حرف من استاپ نکنین درس خوندنتون رو

    11
    1
    1. نبابا فکر نکنم
      بخاطر کرونا شاید گفته
      من تیزهوشان میرم زیر نظر دولته همچین خبرایی به ما ندادن

  17. من رفتم به درس مقشم برسم!
    جوک موک خواستین بگین!
    حالا یه شعر سم!
    ………………………………
    نیمرو درست کنم برمیگردم!
    برمیگردم!
    نیمرو درست کنم… نانای
    برمیگردم
    برمیگردم
    اینا همه رو میگن اسم اشاره!
    ………………………………….
    بابای!🖐🏻❤😎🗿

    4
    3
  18. از فرزندانم شاخص هر چه قدر هم کم باشه ربطی به فردا نداره امروز که نمی خوان تعطیل کنن فردا می خوان تعطیل کنن ۹۸ درصد تهران تعطیل است

    10
    1
  19. فردا ۱۰۰ درصد تعطیل بهتون گفتم بای من برم بازی پرسپولیس رو ببینم آه…

    11
    2
    1. بین اینهمه کاربر من از تو خوشم میاد
      هه هه…
      حالا قضیه ناموسی نشه ها !
      صبر کن ببینممممم!
      آه؟
      هایااااااااااااااااااااا

      1
      1
  20. 🔴تشدید آلودگی هوای تهران در روزهای شنبه و یکشنبه

    🔹بر اساس آنچه که سازمان هواشناسی اعلام کرده است، ماندگاری هوای سرد در کلانشهرها و شهرهای صنعتی، با افزایش شاخص‌های آلاینده‌های هوا همراه خواهد شد.
    🔹پیش بینی می‌شود در روزهای شنبه و یکشنبه، کیفیت هوای تهران نسبت به روز جمعه، بدتر شود.

    10
    1
  21. فعلا که امیدی به تعطیلی نیست با این شاخص کم
    برید درستونو بخونید ساعت 6 و 7 چک کنید همه خبرارو همون موقع میدن

    8
    1
  22. شاخص از138پایین تر واز141بالاترنمیره ی علی کنید این از151بالاترمیره

    3
    1
    1. فعلاکه گفتن نه ولی اگه الودگی زیادشه شاید ی جلسه براتون بزارن تعطیل کنن

  23. لوسی جونم لطفاااا شیطانت میشم اصلا😘😏💪🏿❤️🗿😈

      1. چی میگی تو؟ هیترتونم😈❤️🗿😈❤️😈🗿😍🤣😉😅😍🗿🤔❤️👌😊🤔🗿❤️😂😉☺️😅😍🙇‍♂️👌😘😘😈🔪💪🏿😈🔪❤️🤣🗿❤️👌😊❤️😂🤔😊🚫🤲🚫📿👌🤣😘😈😘👌😈😘😈👌💪🏿🔪🤣🙇‍♂️💩😈💩🙇‍♂️💔

      1. فیلم ترکی و فیلم خارجی انقدر تو $@# هم نیستن که شما ها هستین!

  24. ناموصا‌فشار‌‌چیهههه؟
    هیتر‌بم‌اعتراف‌کن‌ک‌ی‌تخته‌کم‌داری‌خدایی؟
    هوم؟
    تو‌سایت‌تعطیلی‌کدوم‌ادمیو‌دیدی‌…..بگه؟

  25. تشکیل‌ جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تا ساعاتی دیگر
    تشکیل‌ جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تا ساعاتی دیگر
    کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در پی تشدید آلودگی هوا تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد.

    به گزارش ایسنا، با توجه به پایداری شرایط جوی و تشدید آلودگی هوا از ساعاتی دیگر کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به منظور اتخاذ تصمیمات لازم برای روزهای آینده در استانداری تهران تشکیل جلسه خواهد داد.

    بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت تا امروز روی عدد ۱۴۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۵۵ یعنی بازه ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار داشته است.

    این کمیته با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

  26. بچه ها لطفا حرفامو جدی بگیرید
    من با توجه به تجرهب هام میگم
    الان شاخص یکی دیگه اومد پایین شد ۱۳۸
    اینجور وقتا جلسه هم میگیرن اما شاخص هم خودشون دستکاری میکنن که بگن داره میاد پایین تعطیل نمیکنیم

    4
    2
    1. من هم قبول دارم احتمال اینکه تعطیل شیم کمه حالا شاید شدیم ولی احتمالش کمه مثلا شنبه دو هفته قبل شاخص بیشتر بود ولی باز هم تعطیل نشدیم

      1
      1
دکمه بازگشت به بالا