اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز دوشنبه 19 دی 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز دوشنبه 19 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا دوشنبه ۱۹ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس فیروزکوه امروز دوشنبه 19 دی 1401

مدارس فیروزکوه به دلیل بارش برف امروز دوشنبه ۱۹ دی ماه غیرحضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدارس فیروزکوه در تمام مقاطع تحصیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه ۱۹ دی ماه غیرحضوری است.

این تصمیم بر اساس اخذ مجوز استانی اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس بعضی از شهرهای استان آذربایجان شرقی

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #هریس ،مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #خواجه ،مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #هشترود ،مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیر دولتی و تمام مقاطع استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #چاراویماق، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه #تبریز و منطقه #خسروشاه، مدارس این نواحی و مناطق روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
🔻لازم به ذکر است که امتحانات داخلی تمامی مدارس نواحی پنچگانه تبریز و منطقه خسروشاه برگزار خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #نظرکهریزی، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی و تمامی مقاطع استثنائی مدارس شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ترکمانچای، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #کندوان، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی غیرحضوری و در بستر شاد پیگیری می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #مراغه، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی غیر حضوری و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری در شیفت صبح غیرحضوری و از طریق شاد پیگیری می شود.

با توجه به برودت هوا و مه غلیظ در منطقه #هوراند ، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند نمود .

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق #مهربان و #سراب و #کاغذکنان ، مدارس این مناطق دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی دولتی و غیر دولتی در شیفت صبح روند آموزش غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری می شود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #کلیبر ، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند نمود

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #بستان_آباد ، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند نمود .

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ورزقان، مدارس این منطقه دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی ، استثنایی و متوسطه اول و دوم روستایی و مقاطع ابتدایی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و از طریق شاد پیگیری می شود.
🔻 #آموزش_پرورش_عشایر در مقطع پیش دبستانی تعطیل و مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع خواهند نمود.

🔻 #اسکو (شهر جدید سهند) پیش دبستانی تعطیل و مقاطع ابتدایی و استثنایی و متوسطه دولتی و غیردولتی روستایی در شیفت صبح غیرحضوری و آموزش‌ها از شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

🔻#اهر روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و ابتدایی شهری در شیفت صبح و کلیه مقاطع روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔸 همچنين امتحانات نهایی و ترمیم نمره و داخلی مقاطع متوسطه اول و دوم و هنرستان شهری برگزار خواهد شد.

براساس تصمیم ماخوذه دقایق پیش در کارگروه مربوطه در پی افزایش بارش برف در ساعات آینده و تشدید برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه #تبریز و منطقه #خسروشاه، مدارس این نواحی و منطقه روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

🔻 بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری برگزار می شود طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

مدارس بعضی از مناطق اردبیل امروز دوشنبه 19 دی تعطیل شد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بارش برف و برودت هوا امروز مدارس برخی مناطق اردبیل را به تعطیلی کشاند.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه اظهار کرد: فعالیت آموزشی همه دوره‌های آموزشی در شهرهای اردبیل، ارشق و سرعین به دلیل بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود، افزود: معلمین و مربیان آموزش و پرورش در شبکه شاد تدریس دروس را با حضور دانش آموزان پیگیری خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری و امتحانات پایه نهم مدارس راه دور هماهنگ استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=14265

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫345 دیدگاه ها

            1. تو اصلا مخالفت نشون نمیدی پس یعتی خودت عاشق داستان سرا ۲ شدیی

              2
              1
            2. شماها خودتون هیچکدوم از پیام منو دیسلایک نکردین ینی عاشق همین خب و شیپ منو قبول دارین✨✔

              2
              5
            3. من کردم داش تازه ما یه مخالفتی نشون دادیم ولی تو هیچی نگفتی و مخالفتی نشون ندادی

              3
              3
            4. ما یه اعتراضی کردیم ولی تو هیچی نگفتی پسسسسسسسس عاشقش شدییی شیپپپپپپپپپپ

              3
              2
            1. عزیزم چه ربطی داره الان شما منتظری ما جوابتو بدیم وقتی یه پیام میدی منتظری که جواب بدن

              3
              1
    1. تو یه اکانتی با ۱۰۰۰ تا اسم زامبی بقیه رفتن کسی هم نمیخواد زامبی بشه خودتی و خودت

      2
      3
  1. فکر کنم این چهار نفر افراد مهم سایت هستند که ازشون درخواست زامبی شدن خواستن
    ۱-داستان سرا ۲
    ۲_یه بد بخت
    ۳_محی
    ۴_گشنه پلو آباد

    5
    1
    1. داش اینجا همه مهمن حالا این دوستمون چون ماهارو تو کامنتا بیشتر دیده شاید برا همین ماهارو گفته😔🚶🏼‍♀️

      4
      3
  2. بفرمایید جای دیگه پیدا نمیشه:🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥🥥
    قابل نداره ۸۰۰ هزار تومن
    البته چون مجازی هست رایگان هست.

    4
    1
  3. سلام محی زامبی می شی؟
    سلام یه بد بخت زامبی می شی؟
    داستان سرا ۲ زامبی می شی؟
    جمعیت ما در باغستان رو به افزایش هست.

    1
    1
    1. خبر جدید از تهران : با پایین آمد وزش باد آلودگی بالا میرود و اگر همینطور پیش برود و باران خیلی کم ببارد ممکن است همین هفته تعطیل شود
      جهت اطلاع

      4
      2
  4. زامبی مبتلا شدم.
    یه بد بخت زامبی می شی ؟
    داستان سرا۲ زامبی می شی؟
    محی زامبی می شی؟

    1
    2
  5. وضعیت تنبل ها در زمانی که به فکر تعطیلی هستیم
    ۱۲ ظهر :😃فردا حتما تعطیل هست نمی خواد درس بخونم
    ۳ بعد از ظهر :😅احتمالا ساعت ۴ می خوان بگن
    ساعت ۵ بعد از ظهر :🫠لابد شب میگن
    ساعت ۷شب:🥴آخر شب میگن برا چی درس بخونم.
    ساعت ۹ شب :🥹 هنوز امید هست .
    ساعت ۹:۳۰شب :😓بازم امید هسن
    ساعت ۱۰شب :😰تو اینترنت گفته ساعت ۱۱ شب می گن نمی دونم راست هست یا دروغ
    ساعت ۱۱شب: 😱نکنه خبرش دروغ هست.؟
    ساعت ۱۲ شب :😭نه،فیک بود
    ساعت ۱ نصفه شب :🥶شاخص بال هست شاید تعطیل کنند
    ساعت ۳ صبح :🥵چرا خبرش نمی یاد؟
    ساعت ۳:۳۰ صبح :😴😴😴😴😴😴
    ساعت ۵ صبح :🫥فکر کنم تعطیل باشه .
    باغستان :فردا فعالیت مدارس به صورت حضوری است
    ساعت ۷ که باید بره امتحان بده :😶‍🌫️😶‍🌫️

    10
  6. سلام من دوباره اومدم . مدرسه پشمک آباد غربی
    به دلیل انفجار فردا تعطیل شد
    راستی . آقای یه بد بخت شنبه چطور گذشت؟ چه امتحانی داشتی؟

            1. شماها چطور خوابتون میبرههه من خوابم میادااا ولی خوابم نمیبره

  7. تهران غیر حضوری نمیشه یعنی؟ :)))) هعععییی در عوض هفته بعد مث اینکه شاخص میاد بالا تعطیل میشه

    1. خیر اصلا . به ویروس زامبی آغشته شو
      🍏🍏🍏 جمعیت ما زامبی ها در باغستان بیش از ۲۰ نفر هست

  8. خواهران و برادران میدونم چه اتفاقاتی داره میوفته.. خودمم از دست اونی که خودشو جای بقیه جا میزنه جونم به لبم رسیده🗿💔

    6
    1
  9. مدارس اردبیل فردا دوشنبه 19 دی تعطیل شد
    رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بارش برف و برودت هوا فردا مدارس برخی مناطق اردبیل را به تعطیلی کشاند.

    حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه اظهار کرد: فعالیت آموزشی همه دوره‌های آموزشی در شهرهای اردبیل، ارشق و سرعین به دلیل بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

    وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود، افزود: معلمین و مربیان آموزش و پرورش در شبکه شاد تدریس دروس را با حضور دانش آموزان پیگیری خواهند کرد.

    رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری و امتحانات پایه نهم مدارس راه دور هماهنگ استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

  10. دیگه باغستان طرف ماعه هرچی پیام بدی و خودتو جای دیگران بزاری پاک میکنه😂😂

        1. بقیه رو نمیدونم ولی شماها شیپ ابدیه منین با کس دیگه شیپتون نمیکنم✔️✨

  11. هار هار باغستان پیامی که از طرف تیارا نوشته بودی پاک کرد
    باغستان جون مادرت هر اسمی که با ایمیلش جور در نمیاد و واسه خودش نیست اونو پاک کن

    5
    1
  12. من تموم شدم رفت سراغ تیارا… باغستان لطفا هرچی اسم میبینی ک با یه ایمیل دیگ نوشته شده و ایمیل خود واقعیش نیست نزار پیام بده🤝

  13. نگا ما تربیت خانوادگیمون هرچیم باشه از تو بهتره پس کوه نخور بعدشم فوشو اینا لقب برازندته وگرنه ما همینجوری به یه نفر فوش نمیدیم لابد لیاقتت همینقده👍

  14. باغستان میشه یه قابلیتی بزاری که هیچکس کس اسم تکراری که یکی وارد کرده رو نتونه بزنه؟

    4
    1
    1. های نه بابا چه خوبی یه اسکلی هست میاد اسم بقیه رو کپی میکنه هم عصابمون برا این خورده یه نفر دیگه هم هست که منو و یه بدبخت رو شیپ میکنه نمیدونیم از دست کدوم حرص بخوریم

  15. واقعااا دلیلت واسه این کارت چیه هااا؟فکر میکنی خیلی بازه ای اگه همچین فکری رو میکنی خیلی اشتباه میکنییییی

    4
    1
  16. اونی که همش خودشو جای بقیه جا میزنه فقط میتونم تو توصف کردنت بگم خیلیییی بیشور و اسکلیییی واقعا کارت اصلا قشنگ نیست بیشوررررر

  17. روش جدیدته‌؟ اوکی پس من اسممو عوض میکنم ببینم بازم کوه خوری میکنی👍👍👍👍

    1. اشکال نداره 14 عم یه عدده اگ ترمت بود ک ترم دو جبران میکنی اگ از این آزمونا همینجوری بود بازم جای جبران داره

      4
      1
    2. تو الان خودتو جا من جا زدی پرووووووو.. داری کاری میکنی واقعا پارت کنم👍👍👍👍

  18. سلام ۱۴۰۱ ۱۹ دی.
    تهران : وضیعت تهران قابل قبول الان است دلیلش این است که باد به سرعت ۲۷ کیلومتر است و باد تاثیر خیلی زیاد دارد و [ باد ، باران ، برف ] باعث می شود که هوا آلوده
    نباشد ولی تا شنبه اگر این ۳ به مقدار کمی باشد ممکن است به احتمال ۱۰۰ درصد مدارس را تعطیل کنند ولی باید از ۱۵۵ زیاد تر باشد .
    البرز : بستگی دارد که باران و برف و باد نداشته باشید که تعطیل شوید و هوای شنا مثل همان تهران است
    اصفحان : شما هم باد تان ۱۰ کیلومتر است کم هم نیست به ویژه اگر باران و برف برای شما هم اجرا شود ولی اگر همینطور کم و کم کم جلو برود شما هم با احتمالا تعطیل

    12
    1
      1. حاجییییی انقد خودتو جا من جا نزنننننننن انقد رو مخ من نروووووو وای خدایا زهرمار محی حستقتقتقاقذ

        7
        1
        1. حرص نخور فهمیدم تو نیستی تو هیچ وقت اینطوری حرف نمیزنی. یه ذره این یارو شعور داشت خوب بود

            1. 🩴🩴🩴🩴🩴🩴هوی اونی که خودتو جاب بقیه جا می نی اینو میبینی خوشگلن نه؟ الان با همین سیاه و کبودت میکنمم

            2. وایییی من نباید بخندمممممم🤣🤣🤣🤣😭.. ولی به منم یدونه دمپايي بده باهم بزنیمش

            1. انقد رو مخمههههه انقد رو مخمههه ک دلم میخواد پیداش کنمممم بعد… بعدش چیکار کنم؟

            1. من نمیدونم از دسته اون یارو حرص بخورم یا این استیکر پوکره

            2. واییییی حقققق من حتی رفتم یه دور کامنتا قبلو خوندم ببینم اینا چرا اینجوری میکنن ولی دلیلی پیدا نکردم

            3. ببین مثکه تنت میخاره نع؟ میخوای با دمپایی های معروفم بخارونمش؟🩴🩴🩴😐🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴

            4. بیبین من یه چیزی اصلا ندارم اونم عصابه حالا برو تا پارت نکردم اوکی؟:))))

            5. مرسی از چهار نفری ک حرفمو قبول دارین و میخواین شریک کار خیر باشین✔️✨

              4
              2
            6. داری رو عصابم راه میریییییی میفهمیییییبببعبدجهگجدگخجا۵چ۵اه۴لخ۹۶فبه۵۸قب۶۷صژعف۷۷ژ۵ض۳ژهغق🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨⛏⚒🔩🪛🛠🛠🗡🛠⚒⛏🔧🛡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡محی از عصبانیت سرخ میشوددد

            7. خیلییی دوست دارم بزنم پارت کنممممصخجخعژج۷جعحعج۲زقعحجاحجزسض احچ بضاح یحعچیر🪛🪛🪛🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡

            8. منو و یه بدبخت فقط جواب همو میدیمممم و تازه هردو مون هم دختریمم بفهمممم نفهم

            9. 🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴🩴

            10. خب میدونین حمله هاتون جواب نمیده روم و هنوزم فک میکنم کنار هم کیوتین🤧✔️✨

            11. محی از عصبانیت سرخ میشودددد🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡

            12. من آرومم و قرار نیس پارت کنم قتقتتقاقتقتقتصدققتقتتق👍👍👍👍👍

            13. کاری لازم نیست چون من دست بردارتون نیستم حالا میخواین پارم کنین یا هرچی مهم نیست ولی بازم میگم کیوتین کنار همممم✔️✨

              4
              1
            14. قابلیت اینکه ساقیتو پیدا کنم بعد دوتاتونو از دره پرت کنم پایینو دارممممممممممم نستقتستشتد👍👍👍👍👍

            15. فازشو درک نمیکنم ولی اصن چیکار کنم.. خوابم میاد حال بحثم ندارم با این استیکره👍👍👍

  19. کیا مث من هی سر میزنن ببینن غیر حضوریه یا نه؟ 🗿دیگه امیدمو از دست دادم شماهاهم از دست بدید اینا دیگه تعطیل بکن نیستن

    10
  20. بیا غذای بهتر اگه خیارو سیب خوب نیست
    :🍔🍟🍕🌭🍖🍗🍗🍗🌮🥪🍲🥘🍠🍡🍩🍪🎂🍰☕️☕️🥛🍪🍤🍳🥘🍲🥞🥯🥨🫛🫛🍞🍞🍞🥐🥐🥖🥖

        1. 🗿🗿👌من اینجام🗿🗿و 🗿ف🗿ک🗿ر🗿نکنم 🗿🗿🗿🗿فردا تعطیل بشه🗿🗿و کارمون تموم

  21. 🌎🌏🌎🌍🌍🌏🌎🌐🌐🌐🌐🌐🌐🧭🧭🧭🧭🧭🧭🧭🏟🏟🏟🏟🏟🏟🏟🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🚼🚼🚼⛔️⛔️⛔️🗓📝🖍🖌🖌🖌🖌

  22. من چیپس و پفک میخوام پفیلا میخوام کباب میخوام چنجه میخوام دوغ میخوام نوشابه میخوام بستنی میخوام کباب میخوام چنجه میخوام جوجه میخوام

  23. یه کسی هست که خودشو جای یه بدبخت ، تیارا ، یه بارم جای من زد خیلی وقت پیش، اون کیههههه بیاد بگههه

  24. اینا کین ، همشون به ویروس زامبی مبتلا هستن .
    غذا مخصوص آقایون زامبی:🦴🦴🦴🧠🧠🧠🧠🫁🫁🫁🫁

        1. وایییی من رفتم سرکلاس اصن نگا نکرده بودم امتحان چیه فهمیدم املاعه خیالم راحت شد😔🚶🏼‍♀️

          5
          1
            1. داش چیزی نیس تو یخچال مجبورم برم نیمرو درست کنم🚶🏼‍♀️

            2. بعد میگن چرا مارو شیپ میکنین خب نگا هی سراغ همو میگیرین خدایی این شیپ کردن نداره؟

            3. ربط به دختر بودنش نداره دخترم باشین بازم شیپتون میکنممم✔️

  25. نشسته ام به سایت نگاه میکنم مردمی که آه می‌کشند
    ای تعطیلی کجایی که یادت بخیر

  26. وضغیت من الان : درس نخونم صد در صد تعطیله .. (شاخص امد پایین) احتمالا تا شب زیاد میشه یک ساعت مونده به امتحان …شاید بهتر باشه یه نگاه به کناب بندازم

  27. وضعیت تنبل ها در زمانی که به فکر تعطیلی هستیم
    ۱۲ ظهر :😃فردا حتما تعطیل هست نمی خواد درس بخونم
    ۳ بعد از ظهر :😅احتمالا ساعت ۴ می خوان بگن
    ساعت ۵ بعد از ظهر :🫠لابد شب میگن
    ساعت ۷شب:🥴آخر شب میگن برا چی درس بخونم.
    ساعت ۹ شب :🥹 هنوز امید هست .
    ساعت ۹:۳۰شب :😓بازم امید هسن
    ساعت ۱۰شب :😰تو اینترنت گفته ساعت ۱۱ شب می گن نمی دونم راست هست یا دروغ
    ساعت ۱۱شب: 😱نکنه خبرش دروغ هست.؟
    ساعت ۱۲ شب :😭نه،فیک بود
    ساعت ۱ نصفه شب :🥶شاخص بال هست شاید تعطیل کنند
    ساعت ۳ صبح :🥵چرا خبرش نمی یاد؟
    ساعت ۳:۳۰ صبح :😴😴😴😴😴😴
    ساعت ۵ صبح :🫥فکر کنم تعطیل باشه .
    باغستان :فردا فعالیت مدارس به صورت حضوری است
    ساعت ۷ که باید بره امتحان بده :😶‍🌫️😶‍🌫️

    20
  28. کمیته اضطرار آلودگی هوا : مدارس تا آخر هفته باز می باشد و حتی اگه دانش آموزان در زمین قائم شوند با کلنگ مکانیکی زمین را کنده و آن ها را در مدرسه هایشان پرت می کنند
    لذا اگر دانش دانش آموزان توقع تعطیلی داشته باشند
    با نمرات زیر رو به رو خواهند شد
    ریاضی:۰
    علوم:۰
    فارسی:۰
    نگارش :۰
    اجتماعی :۰
    و۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  29. داستان راستان ۲۰۲۳:پس از گذشت دوروز از روز دردناک شنبه و دادن هزاران کشته و زخمی به اطلاع می رسانم اصلا فردا تعطیل نخواهد بود
    چون:شاخص هم اکنون ۹۰ است

    6
    1
    1. عشثم اومدم پیشت عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجائییی ااااااا

      1
      5
    1. چرا اسم منو گذاشتی
      چرا میخوایی منو بد نشون بدی
      من از کارم پشیمون بودم و معذرت خواهی کردم
      لطفا برای جلب توجه منو خراب نکن😐

      7
      1
      1. ولش کن تیارا جان منم اینو خوندم شک کردم که تویی این نمیدونم کیه که خودشو جای همه میزاره وا قعا آزار دهندست

        5
        1
دکمه بازگشت به بالا