اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری
موضوعات داغ

کدام مدارس در روز شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی امروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در روز شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی هفته آینده بعد به خاطر آلودگی هوا و ایا شنبه ۳ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا روز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام مدارس نوبت عصر امروز شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی بعدازظهر شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

 بارش باران و برف مدارس برخی مناطق فارس را غیرحضوری کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:بارش باران و برف در برخی مناطق استان فارس منجر به تعطیلی آموزش حضوری و برگزاری کلاس های درس غیرحضوری شده است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس روز شنبه اعلام کرد : باتوجه به بارش رحمت الهی و باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس های درس حضوری در روز شنبه سوم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان و بخش های ارژن ، کامفیروز و خسرو و شیرین تعطیل و آموزش و کلاس های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها برگزار خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در این مناطق به قوت خود باقیست وراس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد

مجددا تاکید می‌شود هرگونه اطلاعیه درخصوص تعطیلی مدارس را صرفا از طریق سامانه های رسمی آموزش و پرورش استان فارس دنبال و به شایعات فضای مجازی اهمیت داده نشود.

کلاس های درس مدارس استان همدان مجازی شد

 با اعلام ستاد بحران استان همدان، امروز شنبه کلاسهای درس استان همدان مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  با توجه به اعلام ستاد بحران استان و به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی در تمام شهرهای استان، امروز شنبه  در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

بدیهی است امتحانات نهایی پایه دوازدهم به قوت خود باقی است.

مدارس نوبت صبح روز شنبه در بوشهر و گناوه تعطیل شد

به دلیل شدت بارندگی در استان بوشهر، مدارس نوبت صبح روز شنبه در شهرستان‌های بوشهر و گناوه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران از بامداد شنبه در استان بوشهر آغاز شد و بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش بوشهر، مدارس شهرستان بوشهر در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین با تصمیم شورای آموزش و پرورش گناوه، مدارس گناوه و بندرریگ نیز در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

مدارس نوبت صبح شهرستان های کردستان غیر حضوری شد

آموزش و پرورش مناطق مختلف کردستان به دلیل بارش برف و یخبندان اقدام به غیر حضوری کردن مدارس در قروه، دهگلان، دیواندره و بیجار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، موج جدید بارشی از عصر جمعه وارد استان شده و هم اکنون نیز فعال است.

در پی بارش برف و کولاک فرمانداری‌های قروه، دهگلان، دیواندره و بیجار اقدام به تعطیلی مدارس در نوبت صبح و غیر حضوری کردن مدارس کردند.

بنا بر این اطلاعیه، فعالیت کلیه مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری می‌باشد.

ضمناً لازم به ذکراست امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی ماه امروز شنبه سوم دی ماه رأس ساعت مقرر درحوزه های تعیین شده برگزار خواهد شد.

بارش برف مدارس مقطع ابتدایی زنجان را غیرحضوری کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به علت بارش برف و نامساعدبودن هوا، فعالیت آموزشی مقطع ابتدایی در تمامی شهرستان های استان به جز شهرستان طارم غیرحضوری شد.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز، کلاس‌های مقطع ابتدایی شیفت صبح همه شهرستان‌ها به جز طارم، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: به اطلاع می‌رساند به علت بارش برف و نامساعد بودن هوا، فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی در تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان طارم تعطیل می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فعالیت مدارس مقطع ابتدایی در تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان طارم در شیفت صبح به صورت مجازی پیگیری می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: مدارس شیفت صبح مقطع متوسطه اول مناطق بزینه رود، سجاس رود و افشار نیز به صورت مجازی پیگیری خواهد شد.

وی گفت: مدارس سایر نواحی و مناطق استان به روال عادی خود دایر می‌باشند.

مدارس در برخی از بخش‌های استان قم تعطیل شد

مدارس استان قم در بخش های سلفچگان، قاهان و خلجستان به دلیل بارش برف امروز شنبه 3 دی تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد با توجه به بارش نزولات آسمانی و بخصوص برف در بخش‌های سلفچگان، قاهان و خلجستان امروز شنبه سومین روز از دی ماه ۱۴۰۱ تمامی مدارس در دوره‌های تحصیلی در این بخش‌ها تعطیل است و فقط مدارسی که امتحانات نهایی دارند دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی حضور می‌یابند.

امروز شنبه 3 دی 1401 مدارس اراک، و چند شهرستان دیگر در استان مرکزی غیرحضوری شدند

به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس اراک، و چند شهرستان دیگر در استان مرکزی غیرحضوری شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر کلیه موسسات و آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش (اعم از دولتی و غیردولتی)، در شهرستان های اراک، شازند، سربند، خنداب و خمین (شهر وروستا) امروز شنبه سوم دیماه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند.

همچنین مدارس ابتدایی شهرستان های کمیجان، فراهان و آشتیان به صورت غیر حضوری و مدارس متوسطه با یک ساعت و نیم تاخیر کار خود را آغاز می کنند

  امتحانات نهایی امروز در حوزه های امتحان نهایی برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ادارات نیز در شهرستان‌های اراک، خمین، شازند، سربند، خنداب، کمیجان، فراهان و آشتیان با یک ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

بارش برف مدارس مقطع ابتدایی بروجرد را تعطیل کرد

فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف سنگین تمام مدارس پیش دبستانی، مهدکودک و مقطع ابتدایی این شهرستان در نوبت صبح روز شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برودت هوا، یخ زدگی معابر و بارش برف و باهماهنگی انجام شده با اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان امروز شنبه سوم دی ۱۴۰۱ فعالیت آموزشی کلیه مدارس ابتدایی شهری و روستایی، پیش دبستانی و مهدکودک ها در نوبت صبح تعطیل است و فعالیت آموزشی به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

نحوه فعالیت آموزشی در تایم عصر متعاقبا اعلام می شود.

برف، مدارس 8 شهرستان چهارمحال و بختیاری را تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به علت برودت هوا و بارش برف امروز فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار، فارسان، بروجن، اردل و بن به صورت غیرحضوری است.

ارشاد شاهقلی امشب در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به دلیل بارش برف در سطح استان و برودت هوا امروز کلیه مدارس، پیش‌دبستانی‌ها و مهدکودک‌ها به غیر از حوزه‌های امتحانات نهایی تعطیل است و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار، فارسان، بروجن، اردل و بن به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: مدارس شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

شاهقلی بیان کرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در ساعت مقرر برگزار می‌شود و برای تردد بدون مشکل هماهنگی‌های لازم با شهرداری مناطق صورت گرفته است.

جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس استان همدان اعلام شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان جزئیات تغییر ساعت فعالیت آموزشی مدارس استان را به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی تشریح کرد.

به گزارش جمعه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، «احمد آقامحمدی» اظهار داشت: مراسم صبحگاهی در مدارس نوبت صبح از ساعت ۸:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود و ساعت ۹ نیز زمان شروع کلاس‌های درسی است.

وی در رابطه با تغییر ساعت فعالیت در مدارس نوبت بعدازظهر، بیان کرد: ساعت شروع فعالیت این مدارس، تغییری نکرده اما این دانش‌آموزان، یک ‌ساعت زودتر از قبل، تعطیل می‌شوند.

آقا محمدی با بیان اینکه کسری ساعت را بین دروس تقسیم کردیم تا برنامه درسی روزانه دچار اختلال نشود، توضیح داد: در دوره ابتدایی از هر یک ساعت آموزشی، ۱۰ دقیقه و در دوره متوسطه از هر دو ساعت آموزشی ۲۰ دقیقه کم شده است.

معاون آموزش متوسطه و سرپرست آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش استان همدان خاطر نشان کرد: ساعت فعالیت هنرستان‌ ها نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود.

آقا محمدی یادآور شد: این تصمیم بنا به دستور استانداری همدان به علت صرفه‌ جویی در مصرف انرژی به مدت ۲ ماه از ابتدای دی‌ ماه تا پایان بهمن‌ ماه گرفته شده است.

استاندار همدان نیز پیشتر اعلام کرد: ساعت کار در همه ادارات و دستگاه های اجرایی استان همدان در راستای کاهش مصرف گاز از اول دی تا پایان بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.

بارش برف مدارس ۵ شهرستان استان اصفهان را به تعطیلی کشاند

 بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تمامی مدارس شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم به علت بارش برف امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

امتحانات نهایی در این شهرستان نیز براساس اعلام قبلی برگزار خواهد شد.

اعلام جزئیات تعطیلی مدارس لرستان برای امروز شنبه 3 دی 1401

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان جزئیات تعطیلی مدارس این استان با توجه به بارش برف برای امروز شنبه را اعلام کرد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و تعطیلی برخی مدارس لرستان برای امروز شنبه، اظهار داشت: با توجه به بارش برف، نوبت صبح و عصر مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان الیگودرز در همه بخش‌ها از سوی فرمانداری تعطیل اعلام شده است.

وی، عنوان کرد: همچنین مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر الیگودرز تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت‌های صبح و عصر شهرستان ازنا تعطیل اعلام شده است، گفت: در شهرستان دلفان نیز مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

آموزش در مدارس و دانشگاه‌های البرز به روال عادی بازگشت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کیفیت هوای استان در حد مطلوب قرار گرفته و آموزش در مدارس و دانشگاه‌های استان به روال عادی خود باز می‌گردد.

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز سامانه بارشی وارد منطقه شده بنابراین برای شنبه شاهد بارش برف در ارتفاعات و در پایین دست نیز بارش برف و باران خواهیم داشت که همراه با کاهش محسوس دما بوده و تا عصر روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به ورود این سامانه بارشی به استان، آلودگی هوا در حد هشدار نیست و کیفیت هوا مطلوب است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: با ورود سامانه بارشی که از عصر امروز بر اتمسفر البرز حاکم شده کیفیت هوای استان در حد مطلوب قرار گرفته و آموزش در مدارس و دانشگاه‌های استان به روال عادی خود باز می‌گردد.

به گفته وی تنها مخاطره مورد انتظار برای روزهای شنبه و یکشنبه، لغزندگی جاده‌ها و احتمال ریزش سنگ و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده که باید مورد توجه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قرار گیرد.

جزئیات تعطیلی روز شنبه 3 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 3 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۳ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 3 دی تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۳ اذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۳ دی تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.

مدارس نباید تعطیل بشوند مگر در موارد نادر

نوری وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده ای ندارد چون مدارس تعطیل می شود ولی دانش آموز خانه نمی ماند و حضور موثر برای درس ندارد.

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز :  https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11971

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫351 دیدگاه ها

  1. ارومیه باااید تعطیل بشهه
    شما اصلا خبر دارین چقدر ارومیه ای رو مریض کردین
    بخدا مدرسه دخترم 11 نفر نمیان کلاس
    پسرم سردرد داره شوشمون خاکی شده
    شما شاخص هوا رم درست نمیگین
    اصلا اینش عجیبه که اینهمه آدم مریض شدن بخاطر آلودگی هوا ولی شما هیچ کاری نمیکنین
    مثل تهران بما هم ارزش قائل باشین

    33
    2
  2. جون مادرتون تعطیل کنید دعای خیره بچه ها رو خوشحال میکنید میای میگی در موقع های حاد تعطیل میکنیم یعنی الان الودگی ۱۳۰ نی حاد نی بچه ها ریه هاشون به پخ میره
    حتما باید کره زمین بر تو خورشید که تعطیل کنید .

    52
    3
    1. سلام دوست عزیز الودگی ۷۴ هست یعنی یکی از تمیزترین روزهای تهران طی سه چهار سال اخیر.
      بعد شما میگی حتما خورشید باید بیاد تو زمین تا تعطیل کنید مگه دو هفته الکی الکی تعطیل نبودیم؟😂 . صبح داشت بارون میومد ولی ما تعطیل بودیم 😂 . من خودم دوست دارم تعطیل شه ولی بهونه نمیارم

      9
      47
        1. خب داداش تا دیروز میگفتن ۱۳۰ الان میگن ۷۷ شاخص هوا رو ضر میزنن
          یه چی بگو بگنجه

          18
      1. ما همین امسال هم شاخص پایین تر از ۷۴ داشتیم چی میگی شما؟ جدی این هوا خوبه؟ این مناسبه نه پاک
        حتی پارسال هم دو روز هوای پاک داشتیم که اون تا ۱۳ میره

  3. کاش زودتر بگید تعطیله که برای امتحان دوشنبه بخونیم لااقل رفتم بیرون پرینت بگیرم تا زمین مه الودگی اومده سردرد گرفتم اگه فردا مدرسه بریم به زور میتونیم واسه امتحان بعد بخونیم بخدا

    28
    1
    1. داداش اشتباه زدی. اون مه الودگی نبوده مه ابرا بوده که اومدن پایین . شاخص تهران هم اکنون ۷۷ هست یعنی یکی از تمیز ترین روزهای تهران در ده سال گذشته رو شاهد هستیم. من خودمم مدرسه ایم فردام امتحان دارم دوستم دارم تعطیل شه ولی دیگه اینقدر نباید دروغ گفت که!

      5
      31
      1. شاخص ۷۷ از تمیز ترین روز ها در ده سال گذشته نیست. بلکه تو محدوده قابل قبول هست. ما همین امسال هم شاخص کمتر از ۵۰ داشتیم حتی.

        9
        2
      2. به فکر بچه های ما که نیستین بچه ها خودتون تو خونه درس میخونن بچه ها مارو میفرستین مدرسه مریض شن اصلا هم عین خیالتون نیست

        7
        2
  4. ازتون خواهش مندم یکم به نظر هایه ما احترام بگذارید تعطیل کنین برهههههههههه دیگه مگه میمیرین اخه چی ازتون کم میشه میدونید دعای خیره چن تا بچه پشتتونو میگیره؟

    31
    3
  5. آموزش پرورش دقت کن که سلامت دانش آموزا براش فاقد اهمیته🗿💦
    لامصب تا شب شاخص 130 هم رد می‌کنه بعد میگید شرایط حاد تعطیل میشید؟
    حتما باید شهاب سنگی چیزی بیاد تا تعطیل کنید
    من فردا امتحان ترم حسابان دارم لطفا تعطیل کنید

    44
    3
      1. ما همه با درس خواندن دنیا را نجات میدهیم کاکا جان پس بخون حسابان تا حسابدار شی. که این درس حسابان خیلی بدردت میخوره وقتی حوصله ات سر میره میتونی کلی حساب کتاب کنی و میتونی در آینده دنیا رو باهاش نجات بدی.

        10
        21
            1. اگه فردا مدرسه ها باز باشه تورو حلال نمیکنم مانکی اند دانکی

              If the schools are open tomorrow, I will not make you halal, monkey and donkey

              13
              1
        1. اصلا من به تعطیلی و اینا کاری ندارم ولی همین فرمون پیش بری یه روز به قتل میرسی، باعث شگفتی من هستش که میتونی اینجوری کفر یه جمعیت رو دربیاری، راستش رو بخوای خودش یه هنره

          10
          2
          1. می‌دونی چی بیشتر زور داره ؟ اینکه پدر مادر آدم بخوان این همه زحمت بکشن پول مدرسه و شهریه و… بدن بعد تو بیای این حرفو بزنی!!!؟

            2
            9
            1. میدونی چی بیشتر فشاریم میکنه؟ اینکه توی گوبسفند بیای تو سایتی که به تو اصلا ربطی نداره اظهار نظر کنی🗿💦 تو الان باید بری درستو بخونی بچه جون فردا تعطیل شد فشار بخور با سوادت برو بمال

              5
              4
    1. خب اگه اینقدر تنبلی نباید بری رشته ریاضی که واسه امتحان ترم حسابان خودتو بکشی واقعا چه روزگاری شده

      6
      24
    1. حق
      تعطیل کنید بره با این وضعیت آلودگی آدم سردرد میگیره
      همینجوری هوا آنقدر آلوده جلو پاتو نمیبینی
      آموزش پرورش اگ سلامتی براش مهم باشه امروزو تعطیل میکنه

  6. بابا هرکی دوست نداره بچشو مدرسه نفرسته!! اصلا نیاددد به ما بدبختا چه ربطی داره که درسو نمیفهمییم

    3
    8
    1. اهان یعنی نصف مردم بچشون نفرستن مدرسه و نمره ازشون کم شه تا بعضیا برن مدرسه

  7. اسکلاااااااااا بزارینننن وا شهههه دلممم برای دوستام تنگگگ شدههه اهههههههههههههه
    بابااا بسه دییگه دوهفته بسس نییسسسس!!
    پوسیدم تو خونهههه

    2
    13
      1. ببین یا مدارس باید غیرحضوری شن فردا یا عواقب خیلی بدی برای شما وزیر خواهد داشت 🗿

  8. سلام
    والا نمی دونم منظور از بازی کردن بچه ها تو خیابون چیه توی این سرما مگه کسی دیوانه هست که بره تو کوچه خیابون بازی کنه بچه ی من دو نوع اسپری داره استفاده می کنه الودگی دریچه ی ریه اش رو داغون کرده آخه چرا دروغ می گید بازی بچه ها تو خیابون فکر اون دنیا و جواب پس دادن هم باشید…..

    29
    1
  9. سلام
    والا نمی دونم منظور از بازی کردن بچه ها تو خیابون چیه توی این سرما مگه کسی دیوانه هست که بره تو کوچه خیابون بازی کنه بچه ی من دو نوع اسپری داره استفاده می کنه الودگی دریچه ی ریه اش رو داغون کرده آخه چرا دروغ می گید بازی بچه ها تو خیابون فکر اون دنیا و جواب پس دادن هم باشید

    22
  10. 🔻🔻🔻 بخونید اینو 🔻🔻🔻

    این چیزی نیست که بشود با نامه نگاری میان وزیر و رئیس جمهور نادیده اش گرفت، به ویژه زمانی که بدانیم دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان خردسال -که ظاهرا بیشتر از دیگر دانش آموزان در کانون سخنان وزیر قرار داشته اند-، بیشتر در معرض آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا هستند و در زمره گروه‌های حساس قرار می‌گیرند که می‌بایست با تدابیر مراقبتی از ایشان در مقابل آلودگی هوا محافظت به عمل آورد. اصلی کلیدی که در تقسیمات میزان آلودگی هوا هم لحاظ شده و موجب شده محدوده شاخص ۱۰۱ تا ۱۵۰، «ناسالم برای گروه‌های حساس» و ۱۵۱ تا ۲۰۰ «ناسالم» نام بگیرد.

    دسته بندی‌ای که اگر نامه وزیر آموزش و پرورش ملاک عمل قرار گیرد، به نوعی بلااثر می‌شود و می‌توان حذفش کرد! اقدامی که قطعا مورد تایید رئیس جمهور و دیگر مسئولان نیست، حتی اگر بدانیم تعطیلی مدارس اتفاق مبارک و بدون خسارتی نیست و از آن مهم تر، آگاه باشیم که برخی از قصورکنندگان در زمینه آلودگی هوا و عمل به قانون هوای پاک، پشت این تدبیرِ حداقلی پناه گرفته اند و مجازات و حتی توبیخی متوجه ایشان نمی‌شود. قصورکنندگان که بایستی با آن‌ها برخورد نمود نه اینکه دانش آموزان را در معرض خطر بیشتر قرار داد!

    19
    1. Nice👌👌ولی باز بهت قول میدم که شنبه بازه🙂

      7
      3
      1. من واقعا تأسف میخورم بابت این روندی که آموز و پرورش پیش گرفته که که بازی میکنیم؟ آخه کی تویه این وضع هوا میره بازی کنه شهر های دیگه هم یخبندونه بعدشم شما یکجوری گفتید مدارس باید باز باشه انگار مثلا چی یاد میدید انگار مثلا سطح اموزشوتون خیلی بالاست که غیرحضوری شه همه به مشکل میخورن اگه اینطوریه شما خودت کل این هفته و مخصوصا شنبه رو اگه غیرحضوری نکردید خودتونم بیاید تو فضای باز مناطق شلوغ و آلوده تهران که متوجه شید ما چی‌میکشیم همیشه همجا‌گفتن حتی اگه حرف نارو قبول ندارید حداقل حرف ادیان الهی رو که خیلی میگید باهاشون موافقید گوش کنید که سلامتی اولویت است بعدش بقیه چیز ها شما میای پول درمان بچه هایی که مشکل ریه و تنفسی و قلبی دارن و مجبورن تویه این هوا برن بیرون رو بدید؟ یا بیاید غیبت هایی که به علت بد شدن حال به خاطر آلودگی هوا پیش میاد رو موجه کنید ؟ لطفا یکم‌ رحم داشته باشید شما که اول آخرش امتحانات ترم رو میگیرید ما هم باید با نمره هامون کنار بیایم ولی سلامتیمون رو از سر راه نیاوردیم .

        11
  11. بقیه چرا هیچی نمیگن؟ شما اذیت نمیشید؟ مشکلی با تنگی نفس ندارید؟ با سکوت شما چیزی درست نمیشه کاش اتحاد داشتیم یکم و حرفمون یکی بود مشکل ما اینه که پشته هم نیستیم و تک روی میکنیم

    20
    1
  12. شما که امتحانایه پایه هایه دیگرو عقب انداختین حالا میخواین این هفته همه مدرسه برن که هفته بعدش که امتحانا شروع میشه با تداوم بیشتر الودگی رو به رو شیم؟ قصد کشتن مردمو که ندارین!

    13
    1
  13. ما قصد فرار از مدرسه رو نداریم اول اخرشم اگه درس نخونیم چه حضوری چه مجازی خودمون چوبشو میخوریم شما دایه عزیز تر از مادر نشید برامون چون با این وضع هوا و سردرد و تنگی نفس به شخصه همش اذیتم و تمرکزمو از دست میدم اگه یکم بیرون از خونه برم که فَبِها

    اگه تعطیل نکنید دو روز بعدش همه با گواهی پزشک باید دفتر مدرسه باشن انقدر که اذیت میشیم

    14
  14. خب اولا که من ر…..دم دهن تمام مدارس دوما ر..دم به آموزش پرورشی که این همه منت میذازه . آخه نمیدونه چقدر ما از مدرسه خوشمون میاد :)))

    20
  15. دوسال به خاطرکروناتعطیل بود۳هفته هم به روش جدا ازآلودگی مدرسه دخترمن گازهم نداره تازه دارن لوله کشی گازمیکنن😑

    13
  16. بچه ها همه دعا کنید این ی هفته هم تعطیل شیم بعد قول بدیم از هفته بعد مثله سگ بخونیم😂 فق این هفته رو هم تعطیل کنین جونه هر کی رو دوس دارین 💔🖤🥲🙏🏻

    42
    2
  17. خدایا امتحانات ترم نزدیکه الان بریم یا هوا آلودس یا سرده تهش مریض میشیم نمیشه امتحان بدیم .
    #مدارس_را_تعطیل_کنید

    51
    5
  18. 🔴 رییس فراکسیون محیط زیست مجلس؛
    کارمندان تهران و کلانشهرهای آلوده در تداوم آلودگی هوا دورکار شوند

    🔹وزیر آموزش و پرورش نمی‌تواند در خصوص عدم تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا تصمیمی بگیرد

    🔹آقایان بهتر است در حوزه تخصصی خود اظهارنظر کنند

    🔹تشخیص تاثیر آلودگی هوا بر سلامت اقشار مختلف جامعه بر عهده وزارت بهداشت است و هرگونه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به شرایط آلودگی هوا و تشخیص دانشگاه علوم پزشکی باید توسط کمیته اضطرار آلودگی هوا برابر قانون اعلام و اجرا شود

    36
      1. توروخدا تعطیل کنید این هفته رو خیر ببینه هرکی باعث تعطیل شدن شنبه بشه خواهشا تعطیل کنید من مشکل ریه دارم بعد تو این هوای آلوده برم مدرسه ۸ ساعت پشت ماسک بشینم یکم دلتون رحم بیاد بخدا نمیتونم برم مدرسه حالم بد میشه خدا خیرتون بده اگه تعطیل کنید

        15
    1. وزیر آموزش و پرورش فکر سلامت بچه ها نیست کودکانی که مشکل قلبی و یا آسم شدید دارن باید توی این وضعیت بد آلودگی مدرسه برن تا راحت آن ها را بکشن کی تا حالا وزیر دکتر شده برای جان مردم تصمیم می گیره و آیا رئیس جمهور که موافقت می کنند آیا فکر کردن ما بچه ها را از سر راه آوردیم خدایی این چه توافقی هست که بین مسئولان گرفته میشه با همه چیز کنار میام حداقل برای جان بچه های ما ارزش قائل بشید درس اصلا بلد نباشه بهتر از این هست که خدایی نکرده حالشون بد بشه و یا مشکل براشون پیش بیاد مگه اینا چقدر تحمل بدنشان بالا هست .واقعا این چه تصمیماتی هست که می گیرید. بچه های ما که از خانه بیرون نمیره تکلیفش چیه تر و خشک باید با هم بسوزند

    2. الهی امینننننننن
      من آسم دارم و چند تا اسپری استفاده میکنم دعا کنید مدرسه ها تعطیل شه الان گفتن هوای تهران قابل قبول شده

  19. چ میگی
    چه نگرانی؟
    اگه نگران دانش آموزا بودین این روش آموزشی گند و درست میکردین که انقد دانش آموزا منتظر تعطیل شدن مدرسه نباشن بعدشم الان تو هوای آلوده هزار جور مرض بگیریم شماها میان عذرخواهی کنین یا نه یادگرفتن درسای چرت و پرت و به سلامت دانش آموزا ترجیح میدین بهتره اینو بگین

    62
    3
  20. جناب وزیر عجب دلیلی برای تعطیل نکردن مدارس بخاطر الودگی هوا دارند. چون عده ای از دانش آموزان منزل نمیمانند و توکوچه ها بازی می کنند پس نباید مدارس تعطیل شوند.
    اصلا به خودتون زحمت فرهنگ سازی ندهید. پا‌ک کردن صورت مسئله برایتان راحت‌تر است. کاش در انتخاب وزیر اموزش و پرورش دقت نظر بیشتری می شد. کاش امثال آقای حاج بابایی وزیر تکرار می شدند.

    36
    8
  21. آموزش پرورش قبلیه باز بهتر بود تا چیزی میشد سریع تعطیل میکرد اما این حتما باید بمیریم تا تعطیل کنه 😏

    56
    4
  22. اگه تعطیل شه دوازدهمم ممکنه تعطیل کنن؟
    خداکنه اونقدری برف و بارون بیاد که تعطیلی برای اونا باشه نه الودگی هوا بخدا از سردرد و گلودرد کلافه شدیم

    اقایی که میگه جز مواقع حاد مباید تعطیل کنیم، شما اگه به فکر ما دانش اموزا بودید اون دوسال کرونا فکری به حالمون میکردید دیگه الان انلاین بودن چیز جدیدی برای ما نیست هرچند اموزش حضوری یه چیز دیگس

    ولی سلامت اینده ی ما مهم تره کاش با درایت بیشتری نظر بدید

    44
    2
  23. اکه تعطیل شه دوازدهمم ممکنه تعطیل کنن؟
    خداکنه اونقدری برف و بارون بیاد که تعطیلی برای اونا باشه نه الودگی هوا بخدا از سردرد و گلودرد کلافه شدیم

    اقایی که میگه جز مواقع حاد مباید تعطیل کنیم، شما اگه به فکر ما دانش اموزا بودید اون دوسال کرونا فکری به حالمون میکردید دیگه الان انلاین بودن چیز جدیدی برای ما نیست هرچند اموزش حضوری یه چیز دیگس

    ولی سلامت اینده ی ما مهم تره کاش با درایت بیشتری نظر بدید

    15
    2
    1. چ میگی
      چه نگرانی؟
      اگه نگران دانش آموزا بودین این روش آموزشی گند و درست میکردین که انقد دانش آموزا منتظر تعطیل شدن مدرسه نباشن بعدشم الان تو هوای آلوده هزار جور مرض بگیریم شماها میان عذرخواهی کنین یا نه یادگرفتن درسای چرت و پرت و به سلامت دانش آموزا ترجیح میدین بهتره اینو بگین.

      10
      2
  24. اگر به خاطر آلودگی تعطیل نکنند . مطمئن باشید به خاطر سردی هوا و برف حتما تعطیل می کنند اون هم روز سوم دی

    برف از شب جمعه به امید خدا به باریدن می کنه

    17
    1
    1. ما منطقه ۱۸ تهرانیم اینجا زیاد برف درست حسابی نمیاد اگه هم بیاد یک کم میاد . 🙂

      14
      3
      1. والا خداکنه مسولین باوجدان فکری به حال مردم بکنن مخصوصا دانش اموزان توهوای الوده گلودرد سردردوسرگیجه میگرن یروز توهوای الوده رفتن مدرسه مساوی بایکهفته مدرسه نرفتن دانش اموزان توراخدا مسولین کمیته اضطرار هوا ازلحاظ الودگی هوا تعطیل کنند ریه بچه هارابیمارنکیم باین هوای الوده سلامتی اولویت داره به تحصیل

        10
        1
  25. وزیر آموزش و پرورش: هفته آینده تعطیلی نداریم

    نوری:
    🔹در تعطیلی‌ها نگران دانش‌آموزان هستیم.
    🔹رئیس جمهور تاکید کرد مگر در موارد نادر مدارس تعطیل نباشند.
    🔹اخطار داده شد که تعطیلی ها تکرار نشود.

    نگران دانش آموزان واقعا؟ موارد نادر؟ یعنی وقتی نتونیم نفس بکشیم؟

    30
    4
    1. کاش یه کم فهم وشعور داشتید، شما به فکر ما نیستید من که مشکل ریوی دارم باید چیکار کنم قبل از حرف زدن فکر کنی بهتره😏

      11
      1
      1. والا خداکنه مسولین باوجدان فکری به حال مردم بکنن مخصوصا دانش اموزان توهوای الوده گلودرد سردردوسرگیجه میگرن یروز توهوای الوده رفتن مدرسه مساوی بایکهفته مدرسه نرفتن دانش اموزان توراخدا مسولین کمیته اضطرار هوا ازلحاظ الودگی هوا تعطیل کنند ریه بچه هارابیمارنکیم باین هوای الوده سلامتی اولویت داره به تحصیل

        5
        2
  26. الان که چی واقعا وزیر آموزش پرورش بر چه مبنایی همچین حرفی میزنه؟
    چرا انقدر بهشون فشار میاد دو هفته آنلاین بوده. در حاد ترین و نادر ترین مورد باید تعطیل شیم؟ اصلا منطقیه؟
    میتونه آلودگیو درک کنه
    من نمیفهمم چه اتفاقی افتاده این مدتی که آنلاین بود تعطیلم که نبودیم کلاس داشتیم دیگه چی میخوان
    اونهمه برای کرونا آنلاین بود اصلا مهم نبود درس چی میشه هیچ فکری نمیکردن؟ الان یهو وضع تحصیل بچه ها مهم شده

    26
    1
    1. چیکار به اون؟؟ سال1398 چی؟1391 چی؟ایناهمه مهم نیست؟کروناچی؟ حالاشده آلودگی هرکی وزیر میشه کارهای نامعلوم میکنه.خب طبیعیه نه میتونیم معترض باشیم نه حرفی بزنیم.حالا اصفهان122 شده تا ایان هفته تعطیله.حرفاشون عجیب غریب.باطنشون نامعلوم.

  27. توروخدا بزنید تعطیل کنید به خدا هوا خیلی آلوده است شما میخوایم بچه های مردم بمیرن آخه این چه وضعشه
    اون بچه هایی که بازی می کنند اونا به فکر خودشون که مریض بشن
    ولی من نمیخوام مریض شم به خاطر سه چهار تا بچه ای که میرن بیرون بازی می کنن مدرسه ها تعطیل نشه
    لطفاً یک ذره به فکر ما باشید توروخدا

    35
    1
    1. چرا واقعا نمیفهمید اینا میخوان یه کاری کنن همه بمیرن هر….. دوست داشتن بکنن، فکر کردی به فکر ما هستن😏

      7
      1
    2. والا خداکنه مسولین باوجدان فکری به حال مردم بکنن مخصوصا دانش اموزان توهوای الوده گلودرد سردردوسرگیجه میگرن یروز توهوای الوده رفتن مدرسه مساوی بایکهفته مدرسه نرفتن دانش اموزان توراخدا مسولین کمیته اضطرار هوا ازلحاظ الودگی هوا تعطیل کنند ریه بچه هارابیمارنکیم باین هوای الوده سلامتی اولویت داره به تحصیل

  28. تورو خداا تعطیللل نکنیدددد به خدا هیچی از درس نمیفهمیممم خواهشششااااا تعطیلل نشههه

    7
    63
  29. من نمیدونم چرا زورشون میاد تعطیل کنن دوس دارن بچه های آینده مریض شن بمیرن؟

    اصن اون اقاهه گفت بچه ها میرن بازی میکنن خب به شما ربطی نداره اونا دوست دارن بمیرن شما به تعدادی ک نمیرن بیرون دلتون بسوزه چ گناهی کردن به خاطره بازیه چن تا بچه برن مدرسه مریض شن؟؟……!

    42
    1
    1. دقیقا دوسال آنلاین بودیم به هیچ جاشون نبود درسا چی میشه چطوری میخونیم حالا الان زورشون میاد

      27
      1
  30. اخه خنگ های عزیز واقعا فکر کردید تهران قم اصفهان سمنان البرز بارون میاد؟؟خود هواشناسی گفت :از سمت غرب وارد میشه و تا مرز البرز جنوبی بیشترنمیاد(بارون ها).عجیب تر اینه باز شاخص کمه.نکنه خودشون دارن دروغ میگن.من کاری به تعطیلی و باز شدن ندارم ولی اگه بارون نیمدهشاخظ>67< شده؟الان شده درس98ول بود حالا01 دیگه بحث جون و دانشه!دیگه حق به حق دار میرسه یا به نفع (جون)دهه نودیا وهشتادیا تموم میشه یا به بیماری های مختلف از آلودگی گرفته تا آنفلوزا و که از مرگ و میرش به ملت نمیگید.اخه گندشو بالا اوردید

    37
    1
    1. واقعا بخاطره کرونا اصصلللاا کاری به ما نداشتن دقیقا الان که آلودگی زیاده باید بریم مدرسه یعنی فقط میخواهن به فکر خودشون باشن اصلا اون بچه ها میرن بازی به شما چه آخه شما به فکر خودتون باشید نه ما ما خودمون حواسمون هست.

      16
      1
  31. الهی به حق پنج تن تعطیل بشه والا ما تا سر کوچه هم نمیریم کی رفتیم بیرون
    اگه تعطیل بشه الهی که خیر ببینین تروخدا تعطیل کنین

    59
    4
  32. بابا حرف مفت میزنه تهران و البرز هفته بعد هم تعطیله نه خبری از بارونه نه باد و نه برف منظورش شهرستان های دیگست

    38
    3
    1. واقعا بازم تعطیله ؟؟اخه آلودگی هوا رو ۶۹ یعنی بای این مهد کودک ها رو تعطیل نمیکنن ولی کاش کنن😂😂

      18
      1
    1. والا خداکنه مسولین باوجدان فکری به حال مردم بکنن مخصوصا دانش اموزان توهوای الوده گلودرد سردردوسرگیجه میگرن یروز توهوای الوده رفتن مدرسه مساوی بایکهفته مدرسه نرفتن دانش اموزان توراخدا مسولین کمیته اضطرار هوا ازلحاظ الودگی هوا تعطیل کنند ریه بچه هارابیمارنکیم باین هوای الوده سلامتی اولویت داره به تحصیلت

  33. دانشگاه آزاد روزهای پنجشنبه کلاس داره و بدون بخشنامه دولت تعطیل نمیکنن لطفا روزهای پنجشنبه رو هم مد نظر داشته باشید

    13
      1. ۹۹ درصد شنبه تااخرهفته هم تعطیل دوستان نگاه نکید اسمان ابی واقعا الوده به سرب وگوگرد

        10
    1. این وزیر های آموزش و پرورش هم هر کدوم یک خصلتی داشتند:
      اون از حاجی میرزایی که تو کرونا کارهای عجیبی می کرد
      این هم از جناب آقای نوری که دایه عزیز تر از مادر شده واسه ما
      من اگر آلودگی هوا زیاد باشه بچه مو مدرسه نمیفرستم چون وضعیت گردش هوای کلاسشون اصلا مناسب نیست،تعداد دانش آموزان کلاس هم زیاده، اکثرا سرماخورده و ویروسی،آلودگی هوا هم مضاعف شده از مهر تاحالا ۶ تا شربت ضد سرفه به بچه بیچاره دادیم، خورده، آقای نوری بچه هامون هرچقدرم درس بخونن نمیتونن با این آلودگی هوا و بیماریهای مختلف واگیردار ابوعلی سینا بشن
      چهار سال وزارتت باعث نشه فحش خور و گردن گیر نفرین و ناله ی مردم بشی یه عمر! خواهشا تو این شرایط با مردم راه بیایید نه نمک روی زخم مردم باشید نه دشمن شادکن!
      ما ملتی هستیم که دشمن زیاد داریم، هر بی شرفی از در و دیوار میاد تو این مملکت جوون‌ها و بچه های ما رو از دامن این نظام و انقلاب به بهانه های واهی جدا میکنه، لطفا شما دیگه به جمع اونها اضافه نشو و سلامتی نسل آینده رو با تصمیمات آبکی تون تباه نکن!

      55
      4
    2. فعلااا که شماها مشکل دارین باید یه دکتر برین
      وگرنه حضوری شد برای همه بهتره به جز شما گشادا که تنبلیتون میاد و میخاین با تقلب جلو برین

      2
      42
      1. واقعا برای طرز فکرت متاسفم
        کسانی که بیماری زمینه ای دارن رفت و امد توی این هوا براشون سخته
        باعث بدتر شدن بیماری میشه یا افرادی که آسم دارن باعث شدت مرضیشون میشه
        بعد این موضوع چه ربطی به گشادی داره؟

        26
        2
      2. داش تو خودت تمام نمرات اون دوسالت با تقلب گذ‌شته چرا زر میزنی الکی؟ بعدشم گشاد بودن بهتر از گوسفند بودنه👍

        14
        1
  34. حاجی تروخدااااا تعطیل کنین من دلم خوش، بود ک تعطیل هستیم شنبه. اومدم این سایت نوشتن اون اقاهه به رئیس جمهور نامه فرستاده ک تعطیل نکنید 💔😒
    اقا خدایی شما بچه ندارین تو خونه بپرن بالا پایین بگن بابا تعطیل کن؟😑

    62
    4
      1. شما نگران بیسوادی بچه ها نباش .این مملکت آینده روشنی برای بجه های ما دارد که شما نگرانشون هستی.از بیسوادی و ناکارآمدی امثال شما که راس کار هستید مملکت به اینجا رسیده.اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟به کسی مجبورشدید جواب پس بدید؟؟؟؟؟

    1. چه انتظاری از اینا داری، اینا اگه درک و شعور داشتن بر خلاف مردم مملکتشون عمل نمیکردن😑

  35. حاجی ناموصا تعطیل کنین من دلم خوش، بود ک تعطیل هستیم شنبه. اومدم این سایت نوشتن اون اقاهه به رئیس جمهور نامه فرستاده
    اقا خدایی شما بچه ندارین تو خونه بپرن بالا پایین بگن بابا تعطیل کن؟

    27
    3
    1. تعطیل خیالت راحت فقط امتحانها حضوری بعدشم میخوریم به پیک اول کرونا تا شب عیدتعطیلی کرونا خواهیم داشت مدارس دانشگاهای چین بخاطر موج جدیدکرونا وبیماری تنفسی تعطیل شدن

  36. خوب یکی بیاد به ابن آموزش پرورش بگه درسته که با تعطیلی دانش آموزان آلودگی فرقی نمیکنه ولی بچه ها وقتی تو هوای آلوده بیان مدرسه ریه هاشون آسیب میبینه آلودگی باعث سرطان هم میشه چون توش سربه

    50
    2
    1. برو گمشوو بابا احمق حالا مثلا هوا خوب بود سرطانم کم تر بود !!؟؟همش بهانس باید واز بشه

      6
      24
  37. خب دوستان طبق گفته های آموزش پرورش این هفته دیگه تعطیل نیست حالا بگید من ضایع شدم یا شما ؟ 🤣

    4
    34
    1. تیارا خانم تو که ادعا میکنی بچه باهوش کلاسی باید اینم بدونی تو آلودگی هوا سرب وجود داره و خیلی از مردم بخاطر همین میمیرن و سرطان میگیرن یعنی واقعا مردم برات مهم نیست؟ فقط خودت مهمی که بری مدرسه

      32
      2
      1. اگه آلودگی هوا تو وضعیت خطرناک باشه این اتفاق میفته که الان خدارو شکر تهران وضعیتش زرد شده . بعدشم هیچکی هیچیش نمیشه

        8
        37
        1. درسته من برای الان رو نمیگم برای چند روز پیش میگم که آلودگی خیلی زیاد بود و تو میگفتی سنگم از آسمون بیاد باید بریم مدرسه بعدشم رو ۱۴۰ باشه یعنی خیلی بده

          11
          1
  38. یعنی چی وقتی هوا ناسالم برای گروه حساس هست تعطیل نمیکنن مگه گروه های حساس آدم نیستن؟من خودم جز همون گروهم

    24
    1
    1. ................................................................................................................................................................................ گفت:

      باکمال احترام خفه

      18
      3
    2. تعطیل خیالت راحت فقط امتحانها حضوری بعدشم میخوریم به پیک اول کرونا تا شب عیدتعطیلی کرونا خواهیم داشت مدارس دانشگاهای چین بخاطر موج جدیدکرونا وبیماری تنفسی تعطیل شدن .

      1. تورو خدا تعطیل کنید تو این آلودگی هوا بچه ها مریض بشن خیلی خوبه
        هر موقع که بچه ها مُرد تعطیل می کنید # تعطیل کنید

  39. دیگه دو هفته تعطیل بودیم دور از دوست،دور از معلم با سرعت ضعیف نت . امتحانای ترم نزدیکه حضوری کنید

    6
    49
    1. تو مگه نمیگفتی اینقدر زرنگی که نیاز به خوندن درس نداری ؟ پس برای تو حضوری و آنلاین چه فرقی میکنم اگه زرنگی ؟

      21
      1
      1. آره زرنگم اما لذت حضوری رو با آنلاین مقایسه میکنی؟تو حضوری بهتره هر چی هم می‌خواید بگید

        6
        21
    2. ببین باتعطیلی ضایع شدی نزار از نظر درسی ضایع شی اون وقت میشه#تیارا_خنگ_پر_ادعا_ضایع_شد

      17
      3
      1. این دفعه دیگه ضایع نمیشم چون مطمئنم این هفته تعطیل نیست . در ضمن امروز هم هوا خوب بود و نود درصد دلیل تعطیلی برای شب یلدا بود .😂

        4
        21
      2. هر وقت یک هفته باید حضوری برید مدرسه و پاره بشید اون موقع شماهایید که ضایع میشید و اون موقع من بهتون میخندم 🤣🤣🤣حالا هر چی دوست داری بگو اینقدرم خودتو نکش چون واسه تو غیرحضوریش نمیکنن

        1. هوا آلودس خطرناکه احتمال مرگ هست تو بچه سال نمیفهمی من کاری به امتحان ندارم اون که آخر سر باید بدیم
          ولی الان چیه هوا آلوده ولی چون تو نمیدونی آلودگی چی هست برو تو گوگل سرچ کن چون متاسفانه بچه ای نمیدونی
          تا چند ساعت دیگه همنطوری ادامه بدی حرفاتو برات بد میشه من گفتم دیگه همینطوری حرف بزن فعلا که ببینی چس میشه بعدش

          19
        2. چی میخواد بشه ؟ برو شاخص تهران رو نگاه کن وضعیت زرد و قابل قبوله تو به این میگی آلودگی ؟؟بعد‌ تو وضعیت زرد احتمال مرگ هست ؟ چه جالب

          2
          17
          1. بر فرض با الودگی اتفاقی برای ما نمیفته
            با خرخونی تو به کجا میرسی؟ چه اتفاقی میفته
            2 سال مدارس غیر حضوری بود حالا سخت اسون هرچی بود همه ساختن
            این دوهفته بهت فشار اورده؟ توی این دو هفته جانشین انیشتین میشدی؟ نخبه در میومدی
            دنیا رو متحول میکردی؟
            فکر میکنی هیچکس درس نمیخونه؟ فکر میکنی تمام اونایی که میگن انلاین شه تنبلن؟ فکر میکنی فقط تو باهوشی درس خونی و موفقیت داری (که فکر نکنم هیچکدوم حقیقت باشه) خیلیا هم درسمون خوبه هم کلی موفقیت داریم ولی دلیل نمیشه بخوایم پز بدیمو پاچه خواری کنیم یا دو هفته استراحت نسبی نخوایم
            تعطیل بود چون الوده بود اینو میتونی درک کنی؟ نه چون فهمت نمیرسه

            17
            1. بابا الودسس خیلی کثیفهههه بخدا کثیفههه ریه نمونده واسموننن

              9
              1
          2. من نمیفهم خداوکیلی اصلا درسو میفهمین؟؟احتمال مرگگ؟؟هرکی دوست نداره نره مدرسه که یه وقت بمیره ….بابا واز کنین امتحانا عقب افتاده هیچی از درسا نفهمیدیم …لطفااااا تعطیل نباشهههه
            کاملا با تیارا موافقممم

            3
            15
            1. داداژ مام درسو نمیفهمیم ولی الودگی هس عامو ک اینو متاسفانه بچه سالا نمیفهمنن

        3. کسی نمیگه قراره تعطیل شه ولی هوای الوده برای خود انسان ها ضرر داره خودمون پس فردا مریض میشیم تعطیل بودن یانبودنش هیچ ربطی به خرخون بودن یا نبودن نداره اگر خرخون بودی همش توی سایت اطلاع رسانی ولو نبودی هی میای اینجا حرف گنده تر از دهنت میزنی با همه بحث میکنی نه به حرف تو نه به حرف بقیه کسی گوش نمیده این تصمیم تعطیلی درست بود حالا هم که حضوری میشه دیگه نگران نباش خیلی فشار خوردی

          12
    3. عزیزان ، کسی که بخواد درس بخونه حضوری و آنلاین براش فرقی نمی کنه
      کسی هم که دروس رو متوجه نمی شه هم حضوری و آنلاین براش فرقی نمی کنه !
      مطمئن باشید اگر کلاس ها هم مجازی باشند ، امتحانات مهم حضوری هستند که تقلبی صورت نگیره
      شما هم اگه از اون بچه درس خوان ها باشید ، قطعاً تا الان متوجه شده اید که
      هیچ کس با تدریس معلم چیز زیادی یاد نمی گیره و
      زرنگ اونه که خودش بشینه درس بخونه و فیلم ها و کتاب های کمک درسی رو مشاهده کنه
      هدف از باز شدن مدارس هم شیوع بیماری و … هست ، لطفاً جو الکی ندید

      1. اصلا ربطی نداره . تو آنلاین همش نت قطع میشه . صدا می‌ره و هزار مشکل دیگه در صورتی که تو حضوری اشکال و ایراد برطرف میشه ‌و چون نزدیک امتحان ترم هم هست خیلی به نفع ماست .

      2. البته مجازی شدن کلاس ها هم فقط برای این بوده که خانواده ها اپلیکیشن های ایرانی را نصب کنند و …

          1. اخرش که چی بچه ها به ضرر مون هم هست که اگه امتحانات رو عقب بندازن عید رو دیر تر تعطیل میکنن درسته بهمون فشار میارن با این امتحاناشون ولی اگه به فکر موفقیتتون هستید بشینید درستونو بخونید تا هی منتظر باشید تا تعطیل شه. اقا یا خانومی که فکر میکنی فقط خودتی که موفقی بچه ها بهشون فشار داره وارد میشه مخصوصن من که هر روز خدا امتحان میگیرن یه استراحت هم نمیدن بچه ها هم حق دارن دیگه ولی بگذریم به جای اینکه بحث کنین و منتظر تعطیلی باشین برین درستونو بخونید… منم که میبینین تو این سایتم میخوایتم ببینم حضوریه یا نه چون ترم اول دیگه نزدیکه همه تو درسا اشکال دارن نمیتونیم با مجازی که…

            3
            10
      1. تیارا منم و چون حرف حق رو میزنم بهم فحش میدم . چون دوست دارم حضوری شه بهم فحش میدن😂

        6
        16
        1. تیارا اینه چون حرف الکی میزنه همه دارن راجبش حرف میزنند

          4
          1
        2. دقیقا کجای حرفت حق بوده یه جاشو به من نشون بده که حرفت حق بوده کسیم بهت فحش خاصی نداد تویی که همش ادامه میدی دلت میخواد با همه بحث کنی بچه سال

        3. تیارا واقعا حق میگیی نباید تعطیل بشه مثلا چقدر میخاین تعطیل بشه؟؟چقدر دیگه خستگیتون در میره واقعاا یه مشت گشاد بی مصرففف و تنبللللل ریختن تو جامعه

          3
          12
    1. تحویل بگیر#تیارا_خرخون_ضایع-شد.به هر هر حال همون 1روز بد ضایع شدی عجبیب تر اینه بازم میومد حرف میزد

      8
      1
      1. چشماتو باز کن برو شاخص تهران رو ببین ۱۰۱ هست یعنی داره میشه قابل قبول شنبه هم بارون بیاد کمتر میشه پس اگه میخوای با این حرفا منو ضایع کنی سعی کن مراقب باشی خودت ضایع نشی 🤣

        3
        16
      2. خب چه ربطی داشت اونی ک‌ تو کوچه بازی میکنه دلیل نمیشه ک همه دارن بازی میکنن شاید خیلی ها تو خونه باشن یکی مثل من ک ۲ هفتس تو خونم و دلیل قابل قبولی بیارید مسخره کردید

  40. لطفا لطفا دوباره مدارس تهران را برای روز شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل کنید 0

    23
    6
    1. لطفا لطفا لطفا مدارس تهران در روزهای شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل کنید

      21
      3
    2. الهی امینننننننن
      من آسم دارم و چند تا اسپری استفاده میکنم دعا کنید مدرسه ها تعطیل شه الان گفتن هوای تهران قابل قبول شده

دکمه بازگشت به بالا