اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری
موضوعات داغ

کدام مدارس در روز شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی امروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در روز شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی هفته آینده بعد به خاطر آلودگی هوا و ایا شنبه ۳ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا روز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام مدارس نوبت عصر امروز شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی بعدازظهر شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

 بارش باران و برف مدارس برخی مناطق فارس را غیرحضوری کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:بارش باران و برف در برخی مناطق استان فارس منجر به تعطیلی آموزش حضوری و برگزاری کلاس های درس غیرحضوری شده است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس روز شنبه اعلام کرد : باتوجه به بارش رحمت الهی و باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس های درس حضوری در روز شنبه سوم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان و بخش های ارژن ، کامفیروز و خسرو و شیرین تعطیل و آموزش و کلاس های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها برگزار خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در این مناطق به قوت خود باقیست وراس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد

مجددا تاکید می‌شود هرگونه اطلاعیه درخصوص تعطیلی مدارس را صرفا از طریق سامانه های رسمی آموزش و پرورش استان فارس دنبال و به شایعات فضای مجازی اهمیت داده نشود.

کلاس های درس مدارس استان همدان مجازی شد

 با اعلام ستاد بحران استان همدان، امروز شنبه کلاسهای درس استان همدان مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  با توجه به اعلام ستاد بحران استان و به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی در تمام شهرهای استان، امروز شنبه  در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

بدیهی است امتحانات نهایی پایه دوازدهم به قوت خود باقی است.

مدارس نوبت صبح روز شنبه در بوشهر و گناوه تعطیل شد

به دلیل شدت بارندگی در استان بوشهر، مدارس نوبت صبح روز شنبه در شهرستان‌های بوشهر و گناوه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران از بامداد شنبه در استان بوشهر آغاز شد و بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش بوشهر، مدارس شهرستان بوشهر در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین با تصمیم شورای آموزش و پرورش گناوه، مدارس گناوه و بندرریگ نیز در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

مدارس نوبت صبح شهرستان های کردستان غیر حضوری شد

آموزش و پرورش مناطق مختلف کردستان به دلیل بارش برف و یخبندان اقدام به غیر حضوری کردن مدارس در قروه، دهگلان، دیواندره و بیجار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، موج جدید بارشی از عصر جمعه وارد استان شده و هم اکنون نیز فعال است.

در پی بارش برف و کولاک فرمانداری‌های قروه، دهگلان، دیواندره و بیجار اقدام به تعطیلی مدارس در نوبت صبح و غیر حضوری کردن مدارس کردند.

بنا بر این اطلاعیه، فعالیت کلیه مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری می‌باشد.

ضمناً لازم به ذکراست امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی ماه امروز شنبه سوم دی ماه رأس ساعت مقرر درحوزه های تعیین شده برگزار خواهد شد.

بارش برف مدارس مقطع ابتدایی زنجان را غیرحضوری کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به علت بارش برف و نامساعدبودن هوا، فعالیت آموزشی مقطع ابتدایی در تمامی شهرستان های استان به جز شهرستان طارم غیرحضوری شد.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز، کلاس‌های مقطع ابتدایی شیفت صبح همه شهرستان‌ها به جز طارم، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: به اطلاع می‌رساند به علت بارش برف و نامساعد بودن هوا، فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی در تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان طارم تعطیل می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فعالیت مدارس مقطع ابتدایی در تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان طارم در شیفت صبح به صورت مجازی پیگیری می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: مدارس شیفت صبح مقطع متوسطه اول مناطق بزینه رود، سجاس رود و افشار نیز به صورت مجازی پیگیری خواهد شد.

وی گفت: مدارس سایر نواحی و مناطق استان به روال عادی خود دایر می‌باشند.

مدارس در برخی از بخش‌های استان قم تعطیل شد

مدارس استان قم در بخش های سلفچگان، قاهان و خلجستان به دلیل بارش برف امروز شنبه 3 دی تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد با توجه به بارش نزولات آسمانی و بخصوص برف در بخش‌های سلفچگان، قاهان و خلجستان امروز شنبه سومین روز از دی ماه ۱۴۰۱ تمامی مدارس در دوره‌های تحصیلی در این بخش‌ها تعطیل است و فقط مدارسی که امتحانات نهایی دارند دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی حضور می‌یابند.

امروز شنبه 3 دی 1401 مدارس اراک، و چند شهرستان دیگر در استان مرکزی غیرحضوری شدند

به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس اراک، و چند شهرستان دیگر در استان مرکزی غیرحضوری شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر کلیه موسسات و آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش (اعم از دولتی و غیردولتی)، در شهرستان های اراک، شازند، سربند، خنداب و خمین (شهر وروستا) امروز شنبه سوم دیماه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند.

همچنین مدارس ابتدایی شهرستان های کمیجان، فراهان و آشتیان به صورت غیر حضوری و مدارس متوسطه با یک ساعت و نیم تاخیر کار خود را آغاز می کنند

  امتحانات نهایی امروز در حوزه های امتحان نهایی برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ادارات نیز در شهرستان‌های اراک، خمین، شازند، سربند، خنداب، کمیجان، فراهان و آشتیان با یک ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

بارش برف مدارس مقطع ابتدایی بروجرد را تعطیل کرد

فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف سنگین تمام مدارس پیش دبستانی، مهدکودک و مقطع ابتدایی این شهرستان در نوبت صبح روز شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برودت هوا، یخ زدگی معابر و بارش برف و باهماهنگی انجام شده با اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان امروز شنبه سوم دی ۱۴۰۱ فعالیت آموزشی کلیه مدارس ابتدایی شهری و روستایی، پیش دبستانی و مهدکودک ها در نوبت صبح تعطیل است و فعالیت آموزشی به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

نحوه فعالیت آموزشی در تایم عصر متعاقبا اعلام می شود.

برف، مدارس 8 شهرستان چهارمحال و بختیاری را تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به علت برودت هوا و بارش برف امروز فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار، فارسان، بروجن، اردل و بن به صورت غیرحضوری است.

ارشاد شاهقلی امشب در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به دلیل بارش برف در سطح استان و برودت هوا امروز کلیه مدارس، پیش‌دبستانی‌ها و مهدکودک‌ها به غیر از حوزه‌های امتحانات نهایی تعطیل است و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار، فارسان، بروجن، اردل و بن به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: مدارس شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.

شاهقلی بیان کرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در ساعت مقرر برگزار می‌شود و برای تردد بدون مشکل هماهنگی‌های لازم با شهرداری مناطق صورت گرفته است.

جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس استان همدان اعلام شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان جزئیات تغییر ساعت فعالیت آموزشی مدارس استان را به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی تشریح کرد.

به گزارش جمعه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، «احمد آقامحمدی» اظهار داشت: مراسم صبحگاهی در مدارس نوبت صبح از ساعت ۸:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود و ساعت ۹ نیز زمان شروع کلاس‌های درسی است.

وی در رابطه با تغییر ساعت فعالیت در مدارس نوبت بعدازظهر، بیان کرد: ساعت شروع فعالیت این مدارس، تغییری نکرده اما این دانش‌آموزان، یک ‌ساعت زودتر از قبل، تعطیل می‌شوند.

آقا محمدی با بیان اینکه کسری ساعت را بین دروس تقسیم کردیم تا برنامه درسی روزانه دچار اختلال نشود، توضیح داد: در دوره ابتدایی از هر یک ساعت آموزشی، ۱۰ دقیقه و در دوره متوسطه از هر دو ساعت آموزشی ۲۰ دقیقه کم شده است.

معاون آموزش متوسطه و سرپرست آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش استان همدان خاطر نشان کرد: ساعت فعالیت هنرستان‌ ها نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود.

آقا محمدی یادآور شد: این تصمیم بنا به دستور استانداری همدان به علت صرفه‌ جویی در مصرف انرژی به مدت ۲ ماه از ابتدای دی‌ ماه تا پایان بهمن‌ ماه گرفته شده است.

استاندار همدان نیز پیشتر اعلام کرد: ساعت کار در همه ادارات و دستگاه های اجرایی استان همدان در راستای کاهش مصرف گاز از اول دی تا پایان بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.

بارش برف مدارس ۵ شهرستان استان اصفهان را به تعطیلی کشاند

 بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تمامی مدارس شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم به علت بارش برف امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

امتحانات نهایی در این شهرستان نیز براساس اعلام قبلی برگزار خواهد شد.

اعلام جزئیات تعطیلی مدارس لرستان برای امروز شنبه 3 دی 1401

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان جزئیات تعطیلی مدارس این استان با توجه به بارش برف برای امروز شنبه را اعلام کرد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و تعطیلی برخی مدارس لرستان برای امروز شنبه، اظهار داشت: با توجه به بارش برف، نوبت صبح و عصر مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان الیگودرز در همه بخش‌ها از سوی فرمانداری تعطیل اعلام شده است.

وی، عنوان کرد: همچنین مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر الیگودرز تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت‌های صبح و عصر شهرستان ازنا تعطیل اعلام شده است، گفت: در شهرستان دلفان نیز مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

آموزش در مدارس و دانشگاه‌های البرز به روال عادی بازگشت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کیفیت هوای استان در حد مطلوب قرار گرفته و آموزش در مدارس و دانشگاه‌های استان به روال عادی خود باز می‌گردد.

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز سامانه بارشی وارد منطقه شده بنابراین برای شنبه شاهد بارش برف در ارتفاعات و در پایین دست نیز بارش برف و باران خواهیم داشت که همراه با کاهش محسوس دما بوده و تا عصر روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به ورود این سامانه بارشی به استان، آلودگی هوا در حد هشدار نیست و کیفیت هوا مطلوب است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: با ورود سامانه بارشی که از عصر امروز بر اتمسفر البرز حاکم شده کیفیت هوای استان در حد مطلوب قرار گرفته و آموزش در مدارس و دانشگاه‌های استان به روال عادی خود باز می‌گردد.

به گفته وی تنها مخاطره مورد انتظار برای روزهای شنبه و یکشنبه، لغزندگی جاده‌ها و احتمال ریزش سنگ و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده که باید مورد توجه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قرار گیرد.

جزئیات تعطیلی روز شنبه 3 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 3 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۳ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 3 دی تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۳ اذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۳ دی تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.

مدارس نباید تعطیل بشوند مگر در موارد نادر

نوری وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده ای ندارد چون مدارس تعطیل می شود ولی دانش آموز خانه نمی ماند و حضور موثر برای درس ندارد.

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز :  https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11971

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫351 دیدگاه ها

  1. تهران – ایرنا – معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات و سازمان های این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

    قدرت الله شفیق عصر جمعه به خبرنگار ایرنا، گفت: تمام ادارات، نهادها و سازمان‌های اجرایی استان تهران با هدف مدیریت مصرف گاز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است.

    وی افزود: مدارس و دانشگاه‌ها به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز تعطیل است.

    این مسئول گفت: کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.

    وی اضافه کرد: شعب بانک‌ها در سراسر استان تهران از ساعت ۹ الی ۱۳ فعال هستند.

    شفیقی افزود: مراکز ستادی بانک‌ها نیز به جز مراکزی که خدمات غیرحضوری و آنلاین را پشتیبانی می‌کنند، تعطیل است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات، صرفاً برای تأمین رفاه عموم مردم به ویژه استان‌های شمالی اتخاذ شده است، گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

    در روزهای اخیر و با ورود توده هوای سرد به کشور، شرکت ملی گاز از هموطنان درخواست کرد که نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام داشته باشند.

  2. همش تقصیر این بچه هان که میرن تو کوچه بازی .وزیرم دیده شون میگه تعطیل نکنید

  3. دلم خوش بود فردا رو تختم قراره کلاس داشته باشم ک بجاش باید گونی بپوشم برم مدرسه👍

    12
  4. درد و نفرین
    درد و نفرین
    درد و نفریییییین
    درددددد و نفریییین

    16
    1
      1. نمی دونم از کدام شهری
        ولی اگه تهرانی باشی که نه تهران چند ساله برف نیومده فقط پایه کوهاشو مناطق ارتفاعی برف میاد که اصلا به چشم نمیاد بقیه جا ها اگهههه بیاد اونم سنگین

        6
        2
  5. من امشب داشتم می‌رفتم خونه خیابون تهران پر از ماشین بود ترافیک سنگین بعد چجوری شاخص ۷۳ هست ؟؟

    14
    2
  6. به اون نوری بیسواد چهار کلاسه میخواد بگی برو تو یه مدرسه ببین ساعتی چنتا دانش آموز استفراغ می کنه از آلودگی هوا همچین میگن از تحصیل عقب می موند که انگار کلاسا درسشون طوری هست که اتم بشکافند بدترین آموزش در دنیا توی مدارس بیسواد ایران هستند

    27
    1
  7. امیدوارم مدارس این هفته هم تعطیل شود ، دو هفته که تعطیل کردید ، این هفته هم تعطیل کنید.
    آنفولانزا و کرونا و آلودگی هوا خیلی زیاد هست.
    سلامت مهم تر از همه چیز دیگر هست.
    آلودگی هوا خیلی موضوع حاد و خطرناکی هستش.
    مدارس اگر در آلودگی هوا تعطیل نشه ، پس تو چی دیگه قرار تعطیل شه ؟؟؟
    شما بفکر سلامت نیستید ، من فرزندم رو به کیا امانت کردم ، به شما ها ؟؟؟ واقعا که ، برای این آموزش و پرورش متاسفم.
    آموزش مجازی خیلی بهتر و با امنیت تر هست. باید از این تکنولوژی استفاده شه.
    حتی اگر ۳ ماه هم آلودگی هوا باشه ، باید ۳ ماه هم تعطیل شود.
    فردیس همچنان با آلودگی هوا مواجه هست.
    در ضمن در حال حاظر نه بارشی هست نه برفی.

    البرز کرج فردیس
    نه به مدرسه حضوری

    47
    3
    1. هواى آلوده در خونه هم هست. مگه شما تو خونه نفس نميكشيد؟مگه خونتون به هوا راه نداره؟ البته كه داره اگه نداشت كه زنده نبوديد. پس هواى آلوده فقط در مدارس نيست تو همه جاى كشور هست. خوبه كه اين هفته تعطيل نيست چون امتحانات دى شروع شده.

      10
      38
      1. موج جدید کرونا میخواد بیاد از اون طرف آنفلوآنزا هم که اومده هوا هم یهو از ۱۰۰ اومد روی شصت که خب می‌زارم خودتون قضاوت کنید هعیییی دنیا😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

        14
        1
        1. @پدرت
          بابا اینا با این بهونه هشون نوبرن
          دانش آموزان میرن ت کوچه بازی میکنند.😂

          8
          2
      2. چقدر بی سوادی واقعا فرق در خانه ماندن و وسط خیابون موندن رو نمی دونی بعدشم فردا که حضوری کردند و قراره صبح بارون بیاد بارون اسیدی و سمی که خیلی خطرناکه قراره تو سرت بباره امیدوارم هرکی که نفهم هست این بارون سمی بره تو چشم دهن چالش بنده خدا بچه های مردم مخصوصا دبستانی ها که گیر این نظام آموزشی افتادند همش مریضی آنفلانزا کم بود آلودگی و سرفه هم اضافه شد بهش هرکی رو میبینی داره سرفه میکنه این قانون تو کل جهانه که اگه هوا کثیفه نباید بیای بیرون باید بتمرگی تو خونت

  8. در مورد تعطیلی بودن مدارس بر اساس آلودگی هوا، سرما، برودت و یخ‌زدگی معابر ما موظف به اطلاع رسانی خواهیم بود.

    پس زمانی که مصوبه‌ای پیرامون تعطیلی آموزش حضوری از طرف کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان و… مطرح نیست، آموزش در مدارس استان حضوری خواهد بود.

    ⭕نکته مهم: برای روز شنبه و هفته آتی هیچ تصمیمی مبنی بر غیر حضوری شدن مدارس تا این لحظه اتخاد نشده است‌.

    13
    6
  9. از اونجایی که فردا دایر بودن مدارس قطعی شد من یه پیام دارم واسه رئیس جمهور اون پدر…
    داداش ناموسا حداقل بگو فردا بازه دیگه چرا زر الکی میزنی بچه ها میروند فوتبال میکنن

    20
    2
    1. اون بچه ها براى اينكه شايد به يه دردى براى آينده اين كشور بخورن بهتره درسشون رو بخونن:)

      4
      23
      1. اون کسایی که درس خوندن اون بالا ها نشستن چه فایده ای واسه ایران داشتن کشور رو به نابودی کشیدن.

        16
        1
  10. بابا هوا الوده که هست این که هیچی
    دومین چیز وزیر اموزش پرورش نامه نوشته به رییس جمهور تعطیل نکنه
    رییس جمهورم گفته تعطیل نمیکنم
    بعد ازش پرسیدن این هفته تعطیله گفته نه
    قطعا فردا تعطیل نیست

    16
    6
    1. به من چه که تعطیل نمیکنه انگار ما افتادیم به پاش
      خدا هیچکس و محتاج اینا نکنه من حاضرم تا اخر سال بدون تعطیلی برم مدرسه🤦‍♀️🤦‍♀️

      9
      18
  11. تهران و البرز تعطیل شه نمی تونیم نفس بکشیم آدم کور هم میفهمه هوا داغونه.شاخص را دستکاری نکنید

    29
    3
      1. تو چرا مثل تیارا خودتو نخود هر آشی میکنی؟اگه واسه درس بود تو کلاس آنلاینم اعتراض میکردیم که درس می‌خونیم یک نگاه به هوای تهران بنداز واقعا میگی پاک به این هوا ؟

        33
        3
        1. هوا در همه جا هست حتى تو خونه هم هوا آلودست. اگه يكم شيمى خونده بودى اينو درك ميكردى:)

          6
          17
          1. نکشیمون شیمی دان هوا بله همه جا هست اما درجه آدودگی هوا فرق داره الان من تو خونمون هوا بهتر از هوای وسط یه اتوبان شلوغ و پر ماشین هست واقعا متاسفم برا علم ات 🤭

        1. فردا را باید تعطیل کنن هوا خیلی بعد از مخصوصن اصفهان که بارش
          برف تگر اگر ما چیزی مان شود باید
          پاسخ گو باشن

          9
          1
    1. آموزش پروش فکر کرده ما هم مثل خودش خریم شاخص از ۱۰۹ یک دقیقه ای میاد رو ۶۷ اصن تو همین عکس های شاحصی هم زده هوا طوسیه بیرون میری سردرد میگیری

      22
  12. در کتاب صفحه ۸۹۷ جی تی ای وی خط اول نوشته شده تیارا خر است. گفت:

    من که میگم فردا تعطیل بشه چرا چون هوای تهران الوده هست

    21
    3
  13. شما ها چقدر ساده اید
    الکی شاخص رو دستکاری می کنن بابا
    البته من فکر میکردم فردا رو تعطیل کنن به خاطر ………..
    اما خب دولت کی به فکر ما بوده که الان باشه ؟؟؟؟
    والا صبح شاخص 157 بود الان چطور 70 هست ؟؟

    32
    1
    1. در کتاب صفحه ۸۹۷ جی تی ای وی خط اول نوشته شده تیارا خر است. گفت:

      الکیه اینا فقط میخوان نشون بدن هوا تمیزه. دستکاری میکنن.

      22
      1
  14. اخه کذوم..خوری بااین سرما میره تو کوچه خیابون بازی کنه؟؟جالبتر اینه که سطح مدارس خیلی بالاست بعد انلاین شه همهمخشون تاب بر میداره.تهش ما زورون زدیم برا زنده موندن ولی بعضی ها چرتو پرت میگن 2سال برا کرونا تعطیل بود اصلا لاون موقع آسیب به مقاطع درسی نخورد ولی 2هفته چنان آسیبی زد کع اصلاحدنداشت هوم؟سال91ماروکشتید تهران2شهر آلوده در دنیا بود ولی مدارس باز همه چی طبیعی خب شماها غلط کردید نبستید میدونید چندتا زخمی داشت؟؟ازمرگو میر های کرونا و آنفلازا که هیچی هرکی مردبه درک هوم؟؟بعد اکثر تلافاتیا زیر18سال بودند؟اگه میگید دروغ میگم همین هفته پیش داغدار بچه9ساله شدم.مخفی کاری تاکی؟الان زورتون اومده؟؟

    38
    1
  15. عجببب اسکلایی هستینااا
    چجورییی دستکاری کننن شاخصو بریننن بالای پشت بوم ببینید چقدر هوا تمیز شده چرا انقدر گوه میخورین
    دهناتونو ببندین که قراره همتونن ضایع بشین فردا مدارس وازه

    5
    57
    1. حتی عکسی که توی سایت شاخص الودگی هوا میزارن حاکی از وضعیت هوا هستش
      برو ببین به نظرت اون عکسا برای هوای خیلی تمیزن؟
      من نظری در مورد دستکاری کردن شاخص نمیدم ولی حرف اضافه نزن دیگه کجاش تمیزه کوه ها معلوم نیست
      در ضمن دستکاری کردن یه شاخص کار خیلی راحتیه

      22
      1
      1. من به گرد و غبار حساسیت دارم .
        مریز بشم کی جواب میده .
        فردا تعطیل نیست.
        الکی دنبالش نرید.
        نمی‌دونید اینا مخوان مار و بکشن .
        🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

        15
        1
    2. حتی عکسی که توی سایت شاخص الودگی هوا میزارن حاکی از وضعیت هوا هستش
      برو ببین به نظرت اون عکسا برای هوای خیلی تمیزن؟
      من نظری در مورد دستکاری کردن شاخص نمیدم ولی حرف اضافه نزن دیگه کجاش تمیزه کوه ها معلوم نیست
      در ضمن دستکاری کردن یه شاخص کار خیلی راحتیه

      1. بنضرم باید تعطیل باشه چون مصلا آنلاین مصلا1ساعت نیم ساعت هدر می‌ره کلا نیم ساعت دانش آموز چجوری درس رو یاد بگیره و امتحان هم که داریم خدایی اگه تعطیل نباشه نامردی بچه ها توروخدا دعا کنید نماز بخونید تعطیل باشه خودم 5دی امتحان جامع دارم توروخدا دعا کنید تعطیل باشه نماز ممنون

        11
        3
      2. بنضرم باید تعطیل باشه چون مصلا آنلاین مصلا1ساعت نیم ساعت هدر می‌ره کلا نیم ساعت دانش آموز چجوری درس رو یاد بگیره و امتحان هم که داریم خدایی اگه تعطیل نباشه نامردی بچه ها توروخدا دعا کنید نماز بخونید تعطیل باشه خودم 5دی امتحان جامع دارم توروخدا دعا کنید تعطیل باشه نماز ممنون من یک نذری دارم که دارید می‌بینید کرونا داره بر میگرده اگه تعطیل نکنم مدارس رو دوباره کلا آنلاین نکنن دوباره کرونا 99درصد بر میگرده حرکی موافق لایک کنه لطفا برام دعا کنید

        10
        2
    3. چرا الکی خودتان را چیز میکنین دولت
      کی به فکر ما بوده میگن بچه ها میان
      از خونشون میان بیرون خب اینا
      بچن نمیفهمن

      8
      1
    4. بریم‌بالای پشت بام ببین اون لحظه که بارون اسیدی و سمی زده بهت و رفتی پشت بومتون بله هوا تمیز شده بارون پنجشنبه رو میگید همه تون دیگه، اما جمعه که بارون نیومد دوباره هوا گوه شد یه ذره میاد هوا خوب میشه اما تا قطع شد فرداش همون آش و همون کاسه ست فایده نداره اینقدر هوا کثیفه با این بارون کوچیک پنجشنبه پاک نمیشه

  16. هرکی موافق تعطیلی فردا مدارس هست لایک کنه
    من گلوم هم عفونت کرده شدید جودی که از بیرون گلوم یه دایره معلومه سمته لوزم هم از الودگی سردرد دارم کاش زودتر اعلام کنید تعطیله تا جاده ها سنگین تر نشده ترافیکشونو همه از شهرستاناشون به شهر برنگشتن و باخودشون مریضی و تمدید الودگی و نیاوردن

    128
    9
    1. با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا،فردا مدارس استان تهران تعطیل خواهد بود. درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری می‌شود

      47
      6
      1. یه کسی که خودشو داره گول میزنه این نظرو میده . سی نفر دیگم لایکش میکنن که خودشونو گول بزنن!

        2
        1
  17. برا ی آلودگی هوافکراساسی کنید.کم مازوت بسوزونید وبنزین سرب داروبی کیفیت تولیدکنید.باتعطیلی مدارس وازمردم خواستن که گازمصرف نکنیدصورت مسئله روپاک نکنید.ادعای هسته ای بودن دارید چراازانرژی هسته برق تولیدنمی کنیدوخودروهاوصنایع روبرقی نمیکنید…تکنولوژی واردکنید.

    توخونه هم داریم خفه میشیم .مگه هوای خونه ازکجا میاد….

    32
    1
  18. اقای وزیر اون بچه هایی که میروند توی کوچه بازی میکنند بچه های ما نیستند بچه های اقازاده ها هستند که بدون نمره کلاس های بالاتر میروند.بچه های ما خودشان درس میخوانند انگار مدرسه ها باز باشد چه گلی بر سر بچه های ما میزنند یه مشت معلم بی سواد. اقای وزیر بجای اینکه دنبال گزینش مذهبی معلمین هستید سطح سواد انها را بررسی کنید.اقای وزیر استعفا بدهید از اول بازگشایی مدارس که مصادف شد با شلوغی های مملکت چه گلی بر سر دانش اموزان زدید جز اینکه فضای مدارس متشنج و استرس زا برای خانواده ها شد حتی به عنوان وزیر اموزش و پرورش از ورود نیروهای امنیتی به داخل مدارس جلوگیری نکردید حالا شما دلسوز جاماندن بچه ها از درس و تحصیل هستید و نگران انها هستید که در کوچه بازی میکنند و سرکلاس نمیشینند؟ به راستی شما رفوزه شده اید.

    72
    5
    1. آخ گل گفتی حرف دل همه مادر پدرها رو نوشتی اون دو سال که مجازی بود خود مادرها درس دادن به بچه هاشون مخصوصا اولی دومی ها…. معلم ها الانم که حضوریه بخدا کار نمی کنن دل نمیسوزونند وزیر پرورش بفکر سلامتی بچه ها نیست که، از خداش هم هست این طفلی ها مریض شن ما والدین تو دردسر و دکتر و دعوا و درمون بیفتیم خدا به دادمون برسه با این همه آلودگی هوا

  19. بچه ها فردا به احتمال خیلی زیاد بازه ناچاریم بپذیریم اینو(: اینا حتی حاضرن شاخص و دستکاری کنن تا با رییس جمهور و بقیه یکی به دو نکنن مگه اینکه خیلی دیگه به فکرمون باشن

    39
    4
    1. لازم نيست كسى به فكرمون باشه ما دانش آموزا زياد تعطيل شديم پرو شديم. خب درس دوست نداريد چرا تقصير آلودگى ميندازين. همه مردم ايران فكر ميكنن درس به درد نميخوره و به خاطر همينه كه كشور مفيدى نيستيم 🙂

      4
      33
      1. کسی از تو نظر نخواست ماهم بخاطر درس نمیگیم خودم شاگرد اول کلاسم رشتمم ریاضیه دوازدهمم
        من بخاطر سلامتیم میگم تو اگه به فکر ریت نیستی به ما مربوط نیست

        26
        1
  20. مطالب شاد اوری میبینم مجدد ارسال شود.
    بیا پایین بچه شعر نگو سرمون درد گرف…

    15
    5
  21. هیق باو جالبع مجازی درس میخونیم حضوری امتحان میدیم الان ک یکی دو هفتع دیه امتحانا شرو میشع مدرصع هارو وا کردن:/

    13
    2
  22. فکر می‌کنید ما وقتی انلاینه خیلی حال میکنیم و خوشبحالمونه؟ نه به خدا تا ساعت ۲ بعد ازظهر کلاس داریم و سرمون تو گوشیه همه چشمامون ضعیف شده و انقد تکلیف میدن تو مجازی و امتحانا رو ۵ برابر سخت تر می‌کنند ما به خاطر درس نمیگیم تعطیل کنید بخاطر هوا و کرونا تروخدا تعطیل کنید همه مریض شدیم

    55
    3
  23. ساعت ۶ صبح منطقه خودمون رو چک کردم شاخص ۱۵۷ بود الان شده ۸۰😂🤣🤣 خیلی جالبه

    55
    5
      1. مسئولین کی و کجا به فکر بودن که الان به فکر باشن
        دو روز تعطیل میکنن انگار چی شده
        اون موقع ای که کرونا بود یک سال تعطیل بودیم ککشون نمی‌ گزید
        حالا ضرر داره
        حالا فردا تعطیل نشه دو روز دیگه تعطیل میشه
        فقط دروغ بگیداااااا دروغ تو یک روز این همه آلودگی کم شده واقعا یه چیزی نگید که خودتون هم تو کفش بمونید فقط چرت و پرت

        22
        1
  24. تروخدا تعطیل کنید بابا هوا خیلی آلوده خیلی خفه شدیم وقتی بیرون میری سردرد میگیری بفکر گروه های حساس باشید

    52
    5
  25. عجیبه که شاخص یهو عوض میشه
    اشکال نداره اگه مدارس باز هم باشه فردا انقدر تردد توی شهر زیاد میشه که همون یذره بارونیم که میخواست بباره نمیاد و هوا بدتر میشه

    47
    2
    1. ببخشید من یه سوال دارم چطور ساعت ۶ صبح میری چک می کنی شاخص ۱۵۰ ظهر میبینی ۷۰ ؟
      خدایی چی میزنینن حالتون خوبه ؟ بعد چطور شاخص در عرض یه دقیقه از روی ۱۱۰ میاد روی ۶۰ ؟
      پنجره رو باز می کنی حالت تهوع میگیری ببخشید ولی من سلامتیم رو دوست دارم

      19
      5
  26. احتمال تعطیلات #شنبه تا الان

    ⚫️ احتمال تعطیلی مدارس تهران : 1%
    ⚪️ احتمال تعطیلی مدارس کرج : 1%
    🔵 احتمال تعطیلی مدارس تبریز : 1%
    ⭕️ احتمال تعطیلی مدارس اصفهان : 1%
    🔴 احتمال تعطیلی مدارس اراک: 1%
    ⚫️ احتمال تعطیلی مدارس خوزستان : 1%
    🔵 احتمال تعطیلی مدارس مشهد: 1%
    🔴 احتمال تعطیلی مدارس ارومیه: 1%
    ⚪️ احتمال تعطیلی مدارس شیراز: 1%
    ⚫️احتمال تعطیلی مدارس قزوین : 1%

    هه اینم از این

    36
    8
      1. شما فقط به حرف های پیامبران گوش می کنید یکی از پیامبران گفتند که
        سلامتی مهم تر از همه چیز است
        شما به این حرف هم گوش نمیکنید
        والا من نمی‌دونم چی بگم
        هر کی موافقه یه لایک بکوبه
        اصلا اعصاب ندارم من مریضی آسم دارم مادرم هم ریه اش به خاطر کرونا مشکل داره من الان خبر مرگم فردا باید غیبت غیر موجه بخورم

    1. شنبه

      ⚫️ احتمال تعطیلی مدارس تهران : 30%
      ⚪️ احتمال تعطیلی مدارس کرج : 30%
      🟣 احتمال تعطیلی مدارس تبریز : 30%
      ⭕️ احتمال تعطیلی مدارس اصفهان : 30%
      🔴 احتمال تعطیلی مدارس اراک: 30%
      🟡 احتمال تعطیلی مدارس خوزستان : 25%
      🔵 احتمال تعطیلی مدارس مشهد: 10%
      🟢 احتمال تعطیلی مدارس ارومیه: 5%
      ⚪️ احتمال تعطیلی مدارس شیراز: 0%
      🟣 احتمال تعطیلی مدارس قزوین : 30%

      13
      1
      1. لطفا تعطیل کنید
        هوا به شدت آلوده ست
        من از وقتی تعطیل شده بیرون نرفتم مگر در مواقع خیلی ضروری لطفا مدارس رو تعطیل کنید که ریه هامون آسیب نبینن
        آدم میره بیرون واقعا حالش بد میشه 🙏🏻😢😢
        در ضمن وقتی مدارس باز بشه همه با ماشین های بیشتری تردد میکنن و هوا بدتر خراب میشه
        لطفا یه ذره به فکر بچه ها باشید
        اگه هوا آلوده باشه و برن مدرسه بدتر مریض میشن و دوباره آنفولانزا گسترش پیدا میکنه

  27. حالا تا الان شاخص بالا بوده، یهویی با یه بارون اومد پایین ؟
    داریم خفه میشیم
    انقد درس مهمه که از سلامتی بگذریم
    اون دانشگاهی که با مریضی قبول شیم به چه دردمون میخوره

    34
    4
    1. درس خيلى هم مهمه هوا اونقدرى هم آلوده نيس كه بخاطرش تعطيل شيم. شما اگه ميخواى نرو مدرسه 🙂

      7
      82
      1. وای وای یه نگاهی به بیرون و هوا بنداز خونه ویو کوه داره والا معلوم نیست
        چرت پرت گفتن خیلی سخته مگنه

        9
        2
      2. کی گفته هوا آلوده نیست
        شما بخوایید برید برید بیرون کاملا آلودگی هوا رو می‌بینید
        ما شخصا وقتی میریم بیرون حالمون بد میشه و سردرد میگریم 😢☹

        8
        1
      3. چرا شما دیوثا هی زر زر میکنین

        دهنمونو آسفالته زمین کردین ناموصااااا تعطیل کنید تموم شه بره دیگه

        6
        1
  28. بيشتر دانش آموز هاى تنبل به تعطيله عادت كردند ولى به احتمال صد و يك درصد فردا بازه. براى امتحان حساب اميدوارم باز باشه:)

    8
    91
    1. تعطیل کنید
      من وقتی میرم بیرون سردردشدید میگیرم تعطیل کنید
      من چشام میسوزه دیگه چه برسه بیایم مدرسه
      تروخدا تعطیل کنیدددددددد

      40
      2
  29. فوش می گذارم اگه فردا تعطیل نشه

    توپ تانک فشفشه فردا باید تعطیل شه

    تا فردا رو تعطیل نکنید اروم نمی گگیریم

    65
    4
دکمه بازگشت به بالا